Audi 80 b4 1.8T quattro
witam
mam pytanie do Kolegi Marcina. Czy nowo "odkryte" otwory do zamocowania tylnych sanek oraz do zamocowania amortyzatorów są z pogrubionej, nagwintowanej blachy, czy konieczne jest dospawanie "nakrętek"?
http://www.eurotrashmotorsports.com/201 ... rt-2-done/
mam pytanie do Kolegi Marcina. Czy nowo "odkryte" otwory do zamocowania tylnych sanek oraz do zamocowania amortyzatorów są z pogrubionej, nagwintowanej blachy, czy konieczne jest dospawanie "nakrętek"?
http://www.eurotrashmotorsports.com/201 ... rt-2-done/
czyli jednak trzeba. dziękiall right – let’s sum this up….the shocks mount 100%…the two front diff mounts bolt directly to the body…the two back diff mount holes are there but there’s no thread…it looks like the floor is right above that which means we’ll need to cut the floor up a little bit to get access to the top of the holes…I’m thinking of simply welding a nut there or something…
Będąc parę dni w posiadaniu qattro stwierdzam co następuje blacha podłużnic w zwykłym sedanie (bez oryginalnego q) nie wytrzymuje ,jest za cienka.Oryginalnie w qattro całe podłużnice sa z grubszej blachy i nie wiem jak u innych u mnie przy doładowaniu 1.1 bara mocowanie nie wytrzymuje musi zostać przerobione, co też zaraz po świętach uczynię ,to tak dla przestrogi.Pozdrawiam <quattro>