Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 B4 1.9 TDI Rubin Red Avant

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 10 paź 2015, 19:31

bozmek pisze:E to jka byłeś u Muniora to maszynka śmiga pewnie jak zegareczek a jakaś witaminka wpadła ? <ok>
Z podnoszeniem mocy nie będę nic robił mam skrzynie automat i trochę się boje żeby mi się za szybko nie rozleciała :-) Zresztą tak jak jest mi wystarcza i i tak za często mandaty płacę :lol:
Teraz autko pięknie jeździ wszystko co chciałem mi porobił i sporo rzeczy się dowiedziałem :-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 10 paź 2015, 19:50

No tak Mariusz jest taki ze zawsze pomoże,doradzi i wogóle tez dużo od niego wiem ;-)

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 07 gru 2015, 17:39

Audi łyka kolejne kilometry )



Do wymiany mam termostat planuje kupić BEHR

http://allegro.pl/termostat-behr-vw-aud ... 97744.html

Oprócz tego wycieraczki przedniej szyby.

[ Dodano: 2015-11-10, 21:09 ]
Wymieniłem lampkę w podsufitce

Obrazek

Obrazek

Stara lampka była w rozsypce
Obrazek

Płyn do chłodnicy jest czekam tylko za termostatem

Obrazek

[ Dodano: 2015-11-12, 17:06 ]
Termostat jest oprócz tego wycieraczki ALCA będę testował i siłownik maski.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2015-11-30, 18:37 ]
Termostat zamontowany i teraz jest dobrze ) Teraz szybko się nagrzewa wskazówka ładnie idzie do 90 st i trzyma przez cały czas. W środku szybko robi się cieplutko aż miło.

[ Dodano: 2015-12-07, 17:39 ]
Mam problem przy odpalaniu zimnego silnika tzn. musi dłużej zakręcić aby odpalił. Zauważyłem problem z paliwem



Nie wiem czy to powietrze czy woda w paliwie. Auto po odpaleniu chodzi dobrze.

Mam nadal problem z piszczeniem na zimnym



Widzę też że założony nowy pasek wielorowkowy wydaje się być od zewnętrznej strony wyślizgany czy to może być wina zapieczonej rolki napinacza?

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 07 gru 2015, 18:02

robitech pisze:Mam problem przy odpalaniu zimnego silnika tzn. musi dłużej zakręcić aby odpalił. Zauważyłem problem z paliwem



Nie wiem czy to powietrze czy woda w paliwie. Auto po odpaleniu chodzi dobrze.
Powietrze w paliwie i temu dłużej musi kręcić zanim odpali.

Awatar użytkownika
SparK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 28 mar 2015, 12:04
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: SparK » 07 gru 2015, 18:02

robitech pisze: Mam nadal problem z piszczeniem na zimnym
Zdejmij ze swojego alternatora pasek po czym odpal silnik. Jak będzie cicho to znaczy że łożyska w alternatorze. U mnie tak samo piszczało właśnie przez to...

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 07 gru 2015, 19:45

Krzysiek 84 pisze:
robitech pisze:Mam problem przy odpalaniu zimnego silnika tzn. musi dłużej zakręcić aby odpalił. Zauważyłem problem z paliwem



Nie wiem czy to powietrze czy woda w paliwie. Auto po odpaleniu chodzi dobrze.
Powietrze w paliwie i temu dłużej musi kręcić zanim odpali.
Wszystko niby szczelne było sprawdzane niedawno tzn. odcinek od filtra do pompy i filtr nowy. Muszę jeszcze dobrze zobaczyć

[ Dodano: 2015-12-07, 19:45 ]
SparK pisze:
robitech pisze: Mam nadal problem z piszczeniem na zimnym
Zdejmij ze swojego alternatora pasek po czym odpal silnik. Jak będzie cicho to znaczy że łożyska w alternatorze. U mnie tak samo piszczało właśnie przez to...
Psikałem chwilowo plakiem na pasek wielorowkowy i po chwili nastała cisza, ale tylko na krótki czas

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 07 gru 2015, 19:54

ten pisk to koło z tłumikiem drgań jak się troszkę podgrzeje to już cisza? Zrób znak na tym kole 6pk i na kole które napędza pasek od wspomagania na przeciw siebie i spr po dniu czy się pokrywają znaki

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 07 gru 2015, 21:58

bozmek pisze:ten pisk to koło z tłumikiem drgań jak się troszkę podgrzeje to już cisza? Zrób znak na tym kole 6pk i na kole które napędza pasek od wspomagania na przeciw siebie i spr po dniu czy się pokrywają znaki
Aha tak zrobię dzięki za informacje. Musze jeszcze sprawdzić rolkę napinającą czy się nie zaciera.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 07 gru 2015, 22:01

Nie to na pewno nie pisk rolki jak po nagrzaniu się ucisza to kolo przerabiałem to u siebie

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 08 gru 2015, 08:16

bozmek pisze:Nie to na pewno nie pisk rolki jak po nagrzaniu się ucisza to kolo przerabiałem to u siebie
Zauważyłem też że po włączeniu klimy to jeszcze gorzej aż kwiczy ) oczywiście jak zimny. Im zimniej tym gorzej teraz to musi trochę pochodzić żeby ucichło około 10 min. Co do tej rolki to niepokoi mnie to że ten pasek wielorowkowy taki wyślizgany, a niedawno był zakładany nowy i przez to obstawiałem rolkę napinacza.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 08 gru 2015, 10:39

A napinacz dobrze Ci pracuje lub możliwe ze masz wytarty pręt i lekko rolka idzie pod skosem.
http://allegro.pl/pret-ramie-napinacza- ... 67195.html
i tam idą takie tulejki
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-napina ... 57518.html
Jak pod obciążeniem się nasila gdy zimny i cichnie jak się nagrzeje troszkę guma to tylko koło.
http://allegro.pl/corteco-kolo-pasowe-a ... 23197.html

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 08 gru 2015, 15:52

bozmek pisze:A napinacz dobrze Ci pracuje lub możliwe ze masz wytarty pręt i lekko rolka idzie pod skosem.
http://allegro.pl/pret-ramie-napinacza- ... 67195.html
i tam idą takie tulejki
http://allegro.pl/tuleja-tulejka-napina ... 57518.html
Jak pod obciążeniem się nasila gdy zimny i cichnie jak się nagrzeje troszkę guma to tylko koło.
http://allegro.pl/corteco-kolo-pasowe-a ... 23197.html
Wielkie dzięki za linki myślałem, że to koło będzie droższe, ale nie jest źle. W następnym miesiącu najprędzej to zrobię najpierw musiałem się upewnić jeszcze zrobie te znaki na kole, ale pewnie to dopiero w sobote. Kurcze ciasno i kiepski dostęp jest do tego napinacza od góry. Kiedyś miałem A80 ABT i tam było prościej ))

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 08 gru 2015, 16:05

Napinacz trzeba od spodu odkręcić a dojscie masakra ostatnio wymieniałem bo zatarty sprawdz od razu ramie napinacza bo może być wytarte lub już może nie być tulejki do której wchodzi napinacz dostepne w aso co do pisków to tak jak kolega wyżej pisał koło przerabiałem temat tłumik drgań wyrobiony zostaje tylko wymiana na nowe i tez tak zrobiłem :mrgreen:

robitech
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 54
Rejestracja: 26 sty 2011, 15:49
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: robitech » 04 sty 2016, 18:22

joandaw pisze:Napinacz trzeba od spodu odkręcić a dojscie masakra ostatnio wymieniałem bo zatarty sprawdz od razu ramie napinacza bo może być wytarte lub już może nie być tulejki do której wchodzi napinacz dostepne w aso co do pisków to tak jak kolega wyżej pisał koło przerabiałem temat tłumik drgań wyrobiony zostaje tylko wymiana na nowe i tez tak zrobiłem :mrgreen:
Dzięki za radę coś często to koło siada (. Pamiętam jak mi ostatnio pękł pasek wielorowkowy to było czuć jak samochodem na wolnych obrotach buja )

[ Dodano: 2015-12-08, 18:27 ]

Take wspomnienie z 2006 roku moje pierwsze auto ))
Wiozłem kolegę do ślubu



Silnik ABT i automat. Jestem ciekawy gdzie teraz się podziewa :-?



-

[ Dodano: 2015-12-22, 19:23 ]
Koło sprawdzałem i znaki się rozjechały także wymiana. Dzięki za podpowiedzi

[ Dodano: 2016-01-04, 18:22 ]
Witam.

Dzisiaj odpaliłem auto i jadąc zaczęła mi mrugać kontrolka od płynu chłodniczego po sprawdzeniu co sie stało okazało się że w zbiorniczku wyrównawczym tylko na dnie płynu pozostało. Po oględzinach zauważyłem, że cieknie gdzieś w okolicach termostatu z góry to kiepsko widać, ale gdzieś w okolicach tam cieknie. Zawsze mam pecha w najgorsze mrozy coś musi się stać. Może ktoś miał taki problem lub wie co mniej więcej w tym miejscu często siada. Wcześniej miałem wymieniany termostat może coś mechanik słabo przykręcił. Czekam za kołem pasowym bo zamówiłem to wtedy podjade do mechanika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 sty 2016, 18:29

robitech pisze:Wcześniej miałem wymieniany termostat może coś mechanik słabo przykręcił. Czekam za kołem pasowym bo zamówiłem to wtedy podjade do mechanika.
to posprawdzaj czy węże są mocno podokręcane bo ja sam tam ostatni dokręcałem bo coś się sączyło po trochu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga