bozmek pisze:E to jka byłeś u Muniora to maszynka śmiga pewnie jak zegareczek a jakaś witaminka wpadła ? <ok>
Z podnoszeniem mocy nie będę nic robił mam skrzynie automat i trochę się boje żeby mi się za szybko nie rozleciała Zresztą tak jak jest mi wystarcza i i tak za często mandaty płacę :lol:
Teraz autko pięknie jeździ wszystko co chciałem mi porobił i sporo rzeczy się dowiedziałem
[ Dodano: 2015-11-10, 21:09 ]
Wymieniłem lampkę w podsufitce
Stara lampka była w rozsypce
Płyn do chłodnicy jest czekam tylko za termostatem
[ Dodano: 2015-11-12, 17:06 ]
Termostat jest oprócz tego wycieraczki ALCA będę testował i siłownik maski.
[ Dodano: 2015-11-30, 18:37 ]
Termostat zamontowany i teraz jest dobrze ) Teraz szybko się nagrzewa wskazówka ładnie idzie do 90 st i trzyma przez cały czas. W środku szybko robi się cieplutko aż miło.
[ Dodano: 2015-12-07, 17:39 ]
Mam problem przy odpalaniu zimnego silnika tzn. musi dłużej zakręcić aby odpalił. Zauważyłem problem z paliwem
Nie wiem czy to powietrze czy woda w paliwie. Auto po odpaleniu chodzi dobrze.
Mam nadal problem z piszczeniem na zimnym
Widzę też że założony nowy pasek wielorowkowy wydaje się być od zewnętrznej strony wyślizgany czy to może być wina zapieczonej rolki napinacza?
robitech pisze:
Mam nadal problem z piszczeniem na zimnym
Zdejmij ze swojego alternatora pasek po czym odpal silnik. Jak będzie cicho to znaczy że łożyska w alternatorze. U mnie tak samo piszczało właśnie przez to...
robitech pisze:Mam problem przy odpalaniu zimnego silnika tzn. musi dłużej zakręcić aby odpalił. Zauważyłem problem z paliwem
Nie wiem czy to powietrze czy woda w paliwie. Auto po odpaleniu chodzi dobrze.
Powietrze w paliwie i temu dłużej musi kręcić zanim odpali.
Wszystko niby szczelne było sprawdzane niedawno tzn. odcinek od filtra do pompy i filtr nowy. Muszę jeszcze dobrze zobaczyć
[ Dodano: 2015-12-07, 19:45 ]
SparK pisze:
robitech pisze:
Mam nadal problem z piszczeniem na zimnym
Zdejmij ze swojego alternatora pasek po czym odpal silnik. Jak będzie cicho to znaczy że łożyska w alternatorze. U mnie tak samo piszczało właśnie przez to...
Psikałem chwilowo plakiem na pasek wielorowkowy i po chwili nastała cisza, ale tylko na krótki czas
ten pisk to koło z tłumikiem drgań jak się troszkę podgrzeje to już cisza? Zrób znak na tym kole 6pk i na kole które napędza pasek od wspomagania na przeciw siebie i spr po dniu czy się pokrywają znaki
bozmek pisze:ten pisk to koło z tłumikiem drgań jak się troszkę podgrzeje to już cisza? Zrób znak na tym kole 6pk i na kole które napędza pasek od wspomagania na przeciw siebie i spr po dniu czy się pokrywają znaki
Aha tak zrobię dzięki za informacje. Musze jeszcze sprawdzić rolkę napinającą czy się nie zaciera.
bozmek pisze:Nie to na pewno nie pisk rolki jak po nagrzaniu się ucisza to kolo przerabiałem to u siebie
Zauważyłem też że po włączeniu klimy to jeszcze gorzej aż kwiczy ) oczywiście jak zimny. Im zimniej tym gorzej teraz to musi trochę pochodzić żeby ucichło około 10 min. Co do tej rolki to niepokoi mnie to że ten pasek wielorowkowy taki wyślizgany, a niedawno był zakładany nowy i przez to obstawiałem rolkę napinacza.
Wielkie dzięki za linki myślałem, że to koło będzie droższe, ale nie jest źle. W następnym miesiącu najprędzej to zrobię najpierw musiałem się upewnić jeszcze zrobie te znaki na kole, ale pewnie to dopiero w sobote. Kurcze ciasno i kiepski dostęp jest do tego napinacza od góry. Kiedyś miałem A80 ABT i tam było prościej ))
Napinacz trzeba od spodu odkręcić a dojscie masakra ostatnio wymieniałem bo zatarty sprawdz od razu ramie napinacza bo może być wytarte lub już może nie być tulejki do której wchodzi napinacz dostepne w aso co do pisków to tak jak kolega wyżej pisał koło przerabiałem temat tłumik drgań wyrobiony zostaje tylko wymiana na nowe i tez tak zrobiłem :mrgreen:
joandaw pisze:Napinacz trzeba od spodu odkręcić a dojscie masakra ostatnio wymieniałem bo zatarty sprawdz od razu ramie napinacza bo może być wytarte lub już może nie być tulejki do której wchodzi napinacz dostepne w aso co do pisków to tak jak kolega wyżej pisał koło przerabiałem temat tłumik drgań wyrobiony zostaje tylko wymiana na nowe i tez tak zrobiłem :mrgreen:
Dzięki za radę coś często to koło siada (. Pamiętam jak mi ostatnio pękł pasek wielorowkowy to było czuć jak samochodem na wolnych obrotach buja )
[ Dodano: 2015-12-08, 18:27 ]
Take wspomnienie z 2006 roku moje pierwsze auto ))
Wiozłem kolegę do ślubu
Silnik ABT i automat. Jestem ciekawy gdzie teraz się podziewa
-
[ Dodano: 2015-12-22, 19:23 ]
Koło sprawdzałem i znaki się rozjechały także wymiana. Dzięki za podpowiedzi
[ Dodano: 2016-01-04, 18:22 ]
Witam.
Dzisiaj odpaliłem auto i jadąc zaczęła mi mrugać kontrolka od płynu chłodniczego po sprawdzeniu co sie stało okazało się że w zbiorniczku wyrównawczym tylko na dnie płynu pozostało. Po oględzinach zauważyłem, że cieknie gdzieś w okolicach termostatu z góry to kiepsko widać, ale gdzieś w okolicach tam cieknie. Zawsze mam pecha w najgorsze mrozy coś musi się stać. Może ktoś miał taki problem lub wie co mniej więcej w tym miejscu często siada. Wcześniej miałem wymieniany termostat może coś mechanik słabo przykręcił. Czekam za kołem pasowym bo zamówiłem to wtedy podjade do mechanika.
robitech pisze:Wcześniej miałem wymieniany termostat może coś mechanik słabo przykręcił. Czekam za kołem pasowym bo zamówiłem to wtedy podjade do mechanika.
to posprawdzaj czy węże są mocno podokręcane bo ja sam tam ostatni dokręcałem bo coś się sączyło po trochu