Audi 80 B4 2.3 NG QUATTRO '92
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
Audi 80 B4 2.3 NG QUATTRO '92
Witam, oto moje "kutro" Audi niestety kupione od nastego właściciela w nieciekawym stanie wizualnym lecz technicznie ok jakoś pod koniec sierpnia 2017. Lakier zaniedbany, lewy błotnik przód zjedzony na rancie, lewy błotnik tył uderzony od boku i perfidnie zaszpachlowany, zderzak tył zmasakrowany ale póki nie zrobię błotnika musi taki być. Na wyposażeniu nic ciekawego tylko lusterka w prądzie. Kolorek LY7P. Z racji tego iż miałem już 2 audiczki 80 to nazbierało mi się troszkę fantów typu halogeny, które już założyłem lecz nie podłączyłem (o dziwo są gotowe kostki), komplet el. szyb, boczki parapety czekające w kolejce do założenia, lotka Competition już założona lecz nie pomalowana, zregenerowane od 0 hamulce, które na dniach będę montował. Fotel kierowcy był w fatalnym stanie i jak już musiałem zmieniać fotele to postanowiłem dołożyć i kupić oryginalne z quattro. Z 'kutrem' nie było żadnych problemów do listopada kiedy wydmuchał uszczelkę pod głowicą (ciśnienie poszło w płyn), później padł czujnik halla i wymieniłem cały aparat wraz z nowymi kablami Maneti Marelli, kopułka Beru i świece NGK. Niestety było majstrowane przy wtrysku i na benzynie pracuje jak chce ale nie czepiam się tego bo mam zamiar założyć wtrysk elektroniczny. Jest to pewnie spowodowane LPG, z którym u mnie nie ma problemów ale być może komuś strzeliło. Co do przyszłości to zderzaki Competition, aluski 16/17 i jest dylemat albo zakładać el. wtrysk i być może robić silnik albo swap na 2.8 194KM. Ale z tym się nie pali. Jest jeszcze wiele szczegółów o których na pewno zapomniałem ale widać na foto .
Fotki:
Fotki:
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
PieterB, kupilem gdzieś pod koniec sierpnia 2017 w Płoskiem kolo Zamościa i też praktycznie codziennie jeździ ona po Zamościu
[ Dodano: 2018-01-10, 18:08 ]
Krzysiek 84, no właśnie jest dylemat czy robić el. wtrysk i sekwencje czy swap na 2.8 8-)
[ Dodano: 2018-01-10, 18:08 ]
Krzysiek 84, no właśnie jest dylemat czy robić el. wtrysk i sekwencje czy swap na 2.8 8-)
Ostatnio zmieniony 10 sty 2018, 18:03 przez stachu2011, łącznie zmieniany 5 razy.
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
stachu2011, przy krótkich odcinkach po mieście to nawet moje 2,0 12-13 łyknie gazu ale przy normalnej jeździe to 10(nie mówię o trasie) i niemal tak samo pali ng - zdrowe ng.
A z V niestety taki problem że bardzo często nie trzymają serii a wtedy to na pewno więcej jak 13 łyknie - fakt zależy to od stylu jazdy trochę.
A z V niestety taki problem że bardzo często nie trzymają serii a wtedy to na pewno więcej jak 13 łyknie - fakt zależy to od stylu jazdy trochę.
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
Tylko, że kolega wspomina już o ACK (30v), ale jak się nie mylę to ten silnik już trochę trudniej pożenić z A80. Moment i moc bez porównania lepsze niż w NG, ale za koszt swapa to trochę km się natłucze mając NG w gazie po konwersji na wtrysk elektroniczny. I dalej zostaje oryginalne audi za które w razie potrzeby już coraz lepsze pieniądze można wziąć, co w przypadku podmienionego silnika już nie jest takie łatwe.
Co do spalania w AAH to mi podobnie wychodzi tak jak Joseph napisał - umiarkowana trasa da się około 12LPG, ale autostradą mając na blacie 160 łyka 14,5LPG - tyle, że mam najdłuższą skrzynię/dyfer (CBR/CAV).
Jak zmieniać to już chyba lepiej na 1.8T - przy łagodnym traktowaniu spali najmniej, a jak chce się poszaleć to możliwości większe.
Co do spalania w AAH to mi podobnie wychodzi tak jak Joseph napisał - umiarkowana trasa da się około 12LPG, ale autostradą mając na blacie 160 łyka 14,5LPG - tyle, że mam najdłuższą skrzynię/dyfer (CBR/CAV).
Jak zmieniać to już chyba lepiej na 1.8T - przy łagodnym traktowaniu spali najmniej, a jak chce się poszaleć to możliwości większe.
- stachu2011
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 27 sty 2013, 19:26
- Lokalizacja: lubelskie
to raczej najmniej istotna rzecz :lol:leanbow pisze:Ja bym polecał dla początku zrobić 4 elektryczny szyby )
na swapa brałbym tylko nowsze jednostki 193 KM z audi a6 czy a4 ale to raczej narazie bedzie el wtrysk w tym 2.3
[ Dodano: 2019-12-09, 01:53 ]
Witam, witam Audi jako tako żyje i trochę się działo ale jakoś brak czasu sprawił, że nie było kiedy się chwalić co się dłubie Aktualnie jestm w trakcie remontu silnika, skrzyni, częściowo budy i wlatuje w końcu EFI i sekwencja także coś się zacznie tu pojawiać pozdro
[ Dodano: 2019-12-14, 00:32 ]
Trochę fotek:
Tak to wyglądało do tej pory:
I remonty:
sprzęgło jest nowe tylko nalot złapał z leżakowania
A tu taki bonusik druga Audiczka 1.9 TDI 95':
Ostatnio zmieniony 14 gru 2019, 00:57 przez stachu2011, łącznie zmieniany 4 razy.