Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 90 quattro (B4) 2.5tdi

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 24 sty 2013, 20:49

tomkom1 pisze:turboquattro, nie ma sensu sie napinac.rozumiem ciebie i przyjmuje wine na siebie.
jako ciekawostke powiem ze mauritius ma tez ruch lewostronny..
wysylka tam czesci to swoisty przemyt..cos tam w kopercie jeszcze przejdzie.ale na wszelkie inne częsci jak n kompletny pewdkosciomierz wklad ktory szedl w kartoniku juz wymagal zgody misiterstwa ochrony srodowiska i oplaty chyba ok 50zl...
sama paczka wychodzile ok 60zl o wadze 300gram...
to tak gwoli ciekawostki.ze rozne przepisy czasami chore wystepuja nie tylko w PL.
nie pohandluje na takim mauritiusie :D

tomkom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 452
Rejestracja: 21 cze 2010, 12:22
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: tomkom1 » 24 sty 2013, 20:55

no jakos statkiem tam sie oplaca jeszcze bo zaladowal tutaj cala skrzynie fantow.prawie cala s4 w czesciach w jena drewniana skrzynie i tez tylko jedna oplate zrobil na pozwolenie...
wiec drobiazgow sie nie oplaca..jak sciagac to kontener zlowmu..

[ Dodano: 2013-01-27, 21:03 ]
Info dla potomnych:
1.trzymajcie wszelkie kwitki przez min.5 lat.
2.nigdy nie decydujcie sie wysylac fantów za granice.
3.tnij na kosztach przesylki klienta ile sie da.i tak zawsze bedziesz w plecy.

paczka tym razem zapakowana w karton a nie w koperte poszla po raz drugi.tzn.druga paczka gdyz pierwsza podobno nei dotarła..
dzis za paczke koszt 57zl..
w sumie straciłem jedna manetke kompletna ktora zagineła.do tego dzisiejszy koszt przesylki mnie przwrocil..w ub roku za koperte bąbelkowa placilem 28-29zl.
dla mnie dzis bardziej oplacalo by sie odeslac hajs.bylbym na tym mneij stratny :(
dla potomnych wkleje tutaj podany adres doslownie napisany przez kolege i niech mi ktos rozszyfruje jak to zaadreswoac w rubryki ktore sa w formularzu
imie nazwisko kod pocztowy ulica miasto
bo wybacz kolego ale w polsce obowiazują polskie druczki a co za tym idzie sposob adresowania..

imie nazwisko
ulica
kod miasto
kraj


tutaj natomiast jest dokładny cytat kopia tego co dostałem na pw.

929 McEwan Drive
Milton, Ontario
L9T 0L4
Canada

niemniej dzis paczka zostala wyslana w urzedzie pocztowym olsztyn 1 na dworcu głownym.placówka całodobowa :mrgreen:

i w tym momencie mam wywalone czy 929McEwan to imie nazwisko czy adres.

[ Dodano: 2013-01-28, 16:13 ]
skan
Obrazek
Obrazek
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Tomka "tomkom1".
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze Audi80.PL.

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 19 kwie 2013, 02:51

Witam... juz mam wszystkie czesci na AEL swap (wtryski, pompa, sterownik, przeplywomierz I czujnik cisnienia).. jedyne co mnie martwi to ze strownik AEL potrzebyje immobilizer.
Pawel wspomnial cos co sie nazywa Immo killer, takie pudelko co sie podlancza do K-line.
Czy ktos moze mnie skierowac gdzie moge cos takiegu kupic.

Dziekuje bardzo!
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

tomkom1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 452
Rejestracja: 21 cze 2010, 12:22
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: tomkom1 » 19 kwie 2013, 06:12

turboquattro, przepraszam bardzo ze ci smiece w tym temacie ale moze bys laskawie zamknal sprawe manetki i okreslil czy dotarla.bo za 3 miesiace znowu beda jakies pretensje.
Obrazek
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Tomka "tomkom1".
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze Audi80.PL.

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 19 kwie 2013, 13:44

tomkom1 pisze:turboquattro, przepraszam bardzo ze ci smiece w tym temacie ale moze bys laskawie zamknal sprawe manetki i okreslil czy dotarla.bo za 3 miesiace znowu beda jakies pretensje.
Tak, dotarla, dziekuje bardzo.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 19 kwie 2013, 14:10

Witam, fajna "ameryka", od zakupu mojej b3 90Q US, jakoś je polubiłem <ok>

Ciekawy swap,
Przy okazji, powiedz mi o ile masz taką wiedzę, jak z dostępnością halogenów w US? Niestety jak na razie przynajmniej dla mnie w PL są nie do znalezienia w rozsadnym stanie, a jednego mi brakuje :evil:
B3Q US/B5/B5Q/A3Q 8L
R5/R4 TDI/V6/R4 1.8T

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 19 kwie 2013, 14:27

zgredek27 pisze:Witam, fajna "ameryka", od zakupu mojej b3 90Q US, jakoś je polubiłem <ok>

Ciekawy swap,
Przy okazji, powiedz mi o ile masz taką wiedzę, jak z dostępnością halogenów w US? Niestety jak na razie przynajmniej dla mnie w PL są nie do znalezienia w rozsadnym stanie, a jednego mi brakuje :evil:
Wyslij mi PW z detalami, moze cos sie znajdzie
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 09 lip 2013, 23:03

Super robota :) a jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 09 lip 2013, 23:39

audki pisze:Super robota :) a jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??
Dziekuje bardzo!
Jest orginalny 3.89.

Jesli chodzi o swap na AEL zestaw to czekam teraz tylko na sterownik, firma tutaj powiada ze da sie usunac immobilizer przez chippy, nie wiem czy to prawda, ale zobaczymy.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 10 lip 2013, 00:04

turboquattro pisze:
audki pisze:Super robota :) a jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??
Dziekuje bardzo!
Jest orginalny 3.89.

Jesli chodzi o swap na AEL zestaw to czekam teraz tylko na sterownik, firma tutaj powiada ze da sie usunac immobilizer przez chippy, nie wiem czy to prawda, ale zobaczymy.
Na pewno się da ;p możesz o to zapytać nawet forumowego magia od chipsów kostrza :]

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 10 lip 2013, 00:21

Dziekuje, zaoszczedzi mi to na szukaniu immokillera (albo cos w tym rodzaju) bo tutaj zadne B4 albo C4 nie mialo czegos takiego.. :mrgreen:
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 lip 2013, 01:19

fajnie że dalej idziesz z tematem. mnie dzisiaj już wena twórcza odeszła po przymiarkach turba z kolektorem. główne założenie było nie ciąć blach,
niestety kolektor wydechowy jest tak zrobiony że albo połowa zaworu WG wychodzi w podstawie akumulatora, albo nawet i jak chcemy dać zawór WG gdzie indziej to nie chcąc robić ostrych załamań i tak nawet kolanko wychodzące z flanszy do WG i tak nam będzie kolidować z podstawą Akumulatora.
czasem mam już dość tego auta.

Podziwiam za cierpliwość.
a tak apropo. jak u Ciebie wygląda sprawa osiągów. i jakie turbo będziesz następne zakładał?
ja stwierdziłem że jak już tyle rzeźby to z grubej rury mody, i jak nic nie pokrzyżuje planów to będę chciał GTB2260VK wsadzić i celować w jakieś 450Nm i 270-300KM

także dla mnie ilość rzeźby w porównaniu do efektów nie jest warta jeśli chodzi o K24-7000.
gdybym miał taki układ jak Ty że masz aku w bagażniku to bym isę niczym nie przejmował

Awatar użytkownika
turboquattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
Lokalizacja: Toronto, Canada
Kontakt:

Post autor: turboquattro » 10 lip 2013, 02:34

Nastepny plan bedzie K24 z Mercedesa 300td (W124) I kolektor rurowy.
I to by bylo na tyle.. ;)

osiagi sa nie zle, nie jest to jakas rakieta, ale spala bardzo dobrze jak na ciezkie B4 Quattro.

Pozdr.
Martin Pajak

http://www.quattro.ca

1982 Audi Ur-quattro, SQ project
1983 Audi 80 quattro, Euro 2-Tür
1985 Audi Ur-quattro, Euro mit 20vt
1993 Audi 90 CS quattro, 2.5 TDI with 6-speed
1993 Audi 80 quattro avant, to be 2.5 TDI with 6-speed
1994 Audi S2 Avant, stock plus

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 10 lip 2013, 08:55

turboquattro pisze:
audki pisze:Super robota :) a jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??
Dziekuje bardzo!
Jest orginalny 3.89.
Czyli nie ma problemu z zostawieniem tylnego mostu od V6 do skrzyni 6 od 2,5 TDI??
A powiedz mi czy z wałem coś musiałeś robić czy pasował p&p ?? i interesuje mnie jeszcze mocowanie skrzyni oraz jakie pół osie zastosowałeś??? Pytam tak bo mam całe kompletne audi A6 2,5 TDI Quattro :) i chce je przeszczepić do audi 80 B4 Quattro V6 Avant:) a właśnie jeszcze snaki zostały ori od 90 czy coś zmieniłeś??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 10 lip 2013, 09:44

turboquattro pisze:Nastepny plan bedzie K24 z Mercedesa 300td (W124) I kolektor rurowy.
I to by bylo na tyle.. ;)
z tego co wiem na tych turbinach to max 180-190KM i jakieś 400Nm
myślę że lepiej wziąć K24-7000 i masz wiekszy potencjał a jeśli nie planujesz aż takich osiągów masz większy zapas wytrzymałości, i dzięki temu większą niezawodność.
mniej kombinacji a w Twoim wypadku nie masz ich niemal wcale.


dla przykładu Tu masz wykresy na K24 z Mercedesa 300TD

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03 ... 9539f.html


a tutaj na K24-7000:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2c4df.html


dodatkową dla mnie zaletą jest użycie ori części, i mała ilośc kombinacji jesli nie mamy akumulatora nad skrzynią biegów.Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga