nie pohandluje na takim mauritiusietomkom1 pisze:turboquattro, nie ma sensu sie napinac.rozumiem ciebie i przyjmuje wine na siebie.
jako ciekawostke powiem ze mauritius ma tez ruch lewostronny..
wysylka tam czesci to swoisty przemyt..cos tam w kopercie jeszcze przejdzie.ale na wszelkie inne częsci jak n kompletny pewdkosciomierz wklad ktory szedl w kartoniku juz wymagal zgody misiterstwa ochrony srodowiska i oplaty chyba ok 50zl...
sama paczka wychodzile ok 60zl o wadze 300gram...
to tak gwoli ciekawostki.ze rozne przepisy czasami chore wystepuja nie tylko w PL.
Audi 90 quattro (B4) 2.5tdi
no jakos statkiem tam sie oplaca jeszcze bo zaladowal tutaj cala skrzynie fantow.prawie cala s4 w czesciach w jena drewniana skrzynie i tez tylko jedna oplate zrobil na pozwolenie...
wiec drobiazgow sie nie oplaca..jak sciagac to kontener zlowmu..
[ Dodano: 2013-01-27, 21:03 ]
Info dla potomnych:
1.trzymajcie wszelkie kwitki przez min.5 lat.
2.nigdy nie decydujcie sie wysylac fantów za granice.
3.tnij na kosztach przesylki klienta ile sie da.i tak zawsze bedziesz w plecy.
paczka tym razem zapakowana w karton a nie w koperte poszla po raz drugi.tzn.druga paczka gdyz pierwsza podobno nei dotarła..
dzis za paczke koszt 57zl..
w sumie straciłem jedna manetke kompletna ktora zagineła.do tego dzisiejszy koszt przesylki mnie przwrocil..w ub roku za koperte bąbelkowa placilem 28-29zl.
dla mnie dzis bardziej oplacalo by sie odeslac hajs.bylbym na tym mneij stratny
dla potomnych wkleje tutaj podany adres doslownie napisany przez kolege i niech mi ktos rozszyfruje jak to zaadreswoac w rubryki ktore sa w formularzu
imie nazwisko kod pocztowy ulica miasto
bo wybacz kolego ale w polsce obowiazują polskie druczki a co za tym idzie sposob adresowania..
imie nazwisko
ulica
kod miasto
kraj
tutaj natomiast jest dokładny cytat kopia tego co dostałem na pw.
929 McEwan Drive
Milton, Ontario
L9T 0L4
Canada
niemniej dzis paczka zostala wyslana w urzedzie pocztowym olsztyn 1 na dworcu głownym.placówka całodobowa :mrgreen:
i w tym momencie mam wywalone czy 929McEwan to imie nazwisko czy adres.
[ Dodano: 2013-01-28, 16:13 ]
skan
wiec drobiazgow sie nie oplaca..jak sciagac to kontener zlowmu..
[ Dodano: 2013-01-27, 21:03 ]
Info dla potomnych:
1.trzymajcie wszelkie kwitki przez min.5 lat.
2.nigdy nie decydujcie sie wysylac fantów za granice.
3.tnij na kosztach przesylki klienta ile sie da.i tak zawsze bedziesz w plecy.
paczka tym razem zapakowana w karton a nie w koperte poszla po raz drugi.tzn.druga paczka gdyz pierwsza podobno nei dotarła..
dzis za paczke koszt 57zl..
w sumie straciłem jedna manetke kompletna ktora zagineła.do tego dzisiejszy koszt przesylki mnie przwrocil..w ub roku za koperte bąbelkowa placilem 28-29zl.
dla mnie dzis bardziej oplacalo by sie odeslac hajs.bylbym na tym mneij stratny
dla potomnych wkleje tutaj podany adres doslownie napisany przez kolege i niech mi ktos rozszyfruje jak to zaadreswoac w rubryki ktore sa w formularzu
imie nazwisko kod pocztowy ulica miasto
bo wybacz kolego ale w polsce obowiazują polskie druczki a co za tym idzie sposob adresowania..
imie nazwisko
ulica
kod miasto
kraj
tutaj natomiast jest dokładny cytat kopia tego co dostałem na pw.
929 McEwan Drive
Milton, Ontario
L9T 0L4
Canada
niemniej dzis paczka zostala wyslana w urzedzie pocztowym olsztyn 1 na dworcu głownym.placówka całodobowa :mrgreen:
i w tym momencie mam wywalone czy 929McEwan to imie nazwisko czy adres.
[ Dodano: 2013-01-28, 16:13 ]
skan
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
Witam... juz mam wszystkie czesci na AEL swap (wtryski, pompa, sterownik, przeplywomierz I czujnik cisnienia).. jedyne co mnie martwi to ze strownik AEL potrzebyje immobilizer.
Pawel wspomnial cos co sie nazywa Immo killer, takie pudelko co sie podlancza do K-line.
Czy ktos moze mnie skierowac gdzie moge cos takiegu kupic.
Dziekuje bardzo!
Pawel wspomnial cos co sie nazywa Immo killer, takie pudelko co sie podlancza do K-line.
Czy ktos moze mnie skierowac gdzie moge cos takiegu kupic.
Dziekuje bardzo!
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
Wyslij mi PW z detalami, moze cos sie znajdziezgredek27 pisze:Witam, fajna "ameryka", od zakupu mojej b3 90Q US, jakoś je polubiłem <ok>
Ciekawy swap,
Przy okazji, powiedz mi o ile masz taką wiedzę, jak z dostępnością halogenów w US? Niestety jak na razie przynajmniej dla mnie w PL są nie do znalezienia w rozsadnym stanie, a jednego mi brakuje :evil:
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Na pewno się da ;p możesz o to zapytać nawet forumowego magia od chipsów kostrza :]turboquattro pisze:Dziekuje bardzo!audki pisze:Super robota a jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??
Jest orginalny 3.89.
Jesli chodzi o swap na AEL zestaw to czekam teraz tylko na sterownik, firma tutaj powiada ze da sie usunac immobilizer przez chippy, nie wiem czy to prawda, ale zobaczymy.
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
fajnie że dalej idziesz z tematem. mnie dzisiaj już wena twórcza odeszła po przymiarkach turba z kolektorem. główne założenie było nie ciąć blach,
niestety kolektor wydechowy jest tak zrobiony że albo połowa zaworu WG wychodzi w podstawie akumulatora, albo nawet i jak chcemy dać zawór WG gdzie indziej to nie chcąc robić ostrych załamań i tak nawet kolanko wychodzące z flanszy do WG i tak nam będzie kolidować z podstawą Akumulatora.
czasem mam już dość tego auta.
Podziwiam za cierpliwość.
a tak apropo. jak u Ciebie wygląda sprawa osiągów. i jakie turbo będziesz następne zakładał?
ja stwierdziłem że jak już tyle rzeźby to z grubej rury mody, i jak nic nie pokrzyżuje planów to będę chciał GTB2260VK wsadzić i celować w jakieś 450Nm i 270-300KM
także dla mnie ilość rzeźby w porównaniu do efektów nie jest warta jeśli chodzi o K24-7000.
gdybym miał taki układ jak Ty że masz aku w bagażniku to bym isę niczym nie przejmował
niestety kolektor wydechowy jest tak zrobiony że albo połowa zaworu WG wychodzi w podstawie akumulatora, albo nawet i jak chcemy dać zawór WG gdzie indziej to nie chcąc robić ostrych załamań i tak nawet kolanko wychodzące z flanszy do WG i tak nam będzie kolidować z podstawą Akumulatora.
czasem mam już dość tego auta.
Podziwiam za cierpliwość.
a tak apropo. jak u Ciebie wygląda sprawa osiągów. i jakie turbo będziesz następne zakładał?
ja stwierdziłem że jak już tyle rzeźby to z grubej rury mody, i jak nic nie pokrzyżuje planów to będę chciał GTB2260VK wsadzić i celować w jakieś 450Nm i 270-300KM
także dla mnie ilość rzeźby w porównaniu do efektów nie jest warta jeśli chodzi o K24-7000.
gdybym miał taki układ jak Ty że masz aku w bagażniku to bym isę niczym nie przejmował
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
Czyli nie ma problemu z zostawieniem tylnego mostu od V6 do skrzyni 6 od 2,5 TDI??turboquattro pisze:Dziekuje bardzo!audki pisze:Super robota a jak z tylnym mostem przekładałeś czy został ori??
Jest orginalny 3.89.
A powiedz mi czy z wałem coś musiałeś robić czy pasował p&p ?? i interesuje mnie jeszcze mocowanie skrzyni oraz jakie pół osie zastosowałeś??? Pytam tak bo mam całe kompletne audi A6 2,5 TDI Quattro i chce je przeszczepić do audi 80 B4 Quattro V6 Avant:) a właśnie jeszcze snaki zostały ori od 90 czy coś zmieniłeś??
z tego co wiem na tych turbinach to max 180-190KM i jakieś 400Nmturboquattro pisze:Nastepny plan bedzie K24 z Mercedesa 300td (W124) I kolektor rurowy.
I to by bylo na tyle..
myślę że lepiej wziąć K24-7000 i masz wiekszy potencjał a jeśli nie planujesz aż takich osiągów masz większy zapas wytrzymałości, i dzięki temu większą niezawodność.
mniej kombinacji a w Twoim wypadku nie masz ich niemal wcale.
dla przykładu Tu masz wykresy na K24 z Mercedesa 300TD
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b03 ... 9539f.html
a tutaj na K24-7000:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2c4df.html
dodatkową dla mnie zaletą jest użycie ori części, i mała ilośc kombinacji jesli nie mamy akumulatora nad skrzynią biegów.