Audi S2 LIMO by elmlody - update - str 10 - new calipers
Wreszcie wujek coś tam pokazales
God job jak by rzekli starzy amerykanie :mrgreen:
Szkoda że nie wiedziałem ze toto stoi u Noorca bo bym podleciał pomacac.
Własnie dobre pytanie czym sie rozni maska w RS2? Zebrowaniami pod spodem?
Pokaz jeszcze calego fura na jakiejs fotce jak to teraz wyglada.
Pozdro
God job jak by rzekli starzy amerykanie :mrgreen:
Szkoda że nie wiedziałem ze toto stoi u Noorca bo bym podleciał pomacac.
Własnie dobre pytanie czym sie rozni maska w RS2? Zebrowaniami pod spodem?
Pokaz jeszcze calego fura na jakiejs fotce jak to teraz wyglada.
Pozdro
Mój nie jest na sprzedaż, a drugiego nie mam Chyba że mi znajdziesz WAGNER-a to swój Ci mogę odsprzedaćLeo pisze:ile za kolektor wydechowy i czy masz dwa? :>
hmmm, chyba niczym, ale w przeciwieństwie do mojej maski nie była szpachlowana z przodu, miała podgrzewane spryskiwacze oraz mate wygłuszającą w zajebistym stanieSłonik pisze:Własnie dobre pytanie czym sie rozni maska w RS2? Zebrowaniami pod spodem?
..najpierw musze znaleźć wymarzony środek <buu> <buu>gornik pisze:levis1991 napisał/a:
rezanie środka
No to będziesz zawiedziony :mrgreen:
Są drobne zmiany <lol> może jak ktoś dzisiaj na spocie zrobił zdjęcia to wszystko będzie wiadomo <ok>gornik pisze:Takie pytanie do Piotrka dodatkowe, chyba zapomniałeś napisać o heblach.
Wątpię, żeby została seria przy tej mocy mogłoby być krucho :shock:
...jak się nie pospieszysz to Ci zderzak umknie <urodziny>archi-85 pisze:ogarniasz graty od b1??
Za resztę pozytywnych komentarzy BARDZO dziękuje, budują Mnie one do jeszcze efektywniejszej pracy
A to rozumiem :mrgreen:elmlody pisze:Słonik napisał/a:
Własnie dobre pytanie czym sie rozni maska w RS2? Zebrowaniami pod spodem?
hmmm, chyba niczym, ale w przeciwieństwie do mojej maski nie była szpachlowana z przodu, miała podgrzewane spryskiwacze oraz mate wygłuszającą w zajebistym stanie
A i pamietaj ze była niebieska i z RS2 a to najmarniej z 5hp i 3pkt do lansu <pijaczek>
Hmmm, dobra to już jak się rozkręciłem to lecę dalej <ok> ... Ze względu na MEEEEGA słabe hamulce trzeba było zainwestować w coś z najwyższej półki...
..z odsieczą przyszły 8 tłoczkowe zaciski z PHAETONA 6.0 W12, te same które występują w LAMBORGHINI i RS4 oraz RS6. Tarcza oryginalna pływająca 365x34mm <ok> . Chyba nie muszę wam odpowiadać na pytanie "czy jest różnica w hamowaniu?" <urodziny>
Zdjęcia nie mojego autorstwa, zapożyczone, ale u Mnie wygląda to identycznie. 8-)
Ze względu na "dość sporą" wielkość tarczy i zacisku konieczny był zakup nowych trzewików
I tak od zawsze o nich marząc, stałem się wreszcie posiadaczem kompletu AVUS MK1 z S8 18x8..idealnie pasują do kwadratowej bryły, wg Mnie oczywiście
.
Niestety wraz z felgami trzeba było kupić opony. Stwierdziłem, że zainwestuje w NOWE.Naprawdę przyszło mi to z wielkim bólem, bo zazwyczaj kupowałem w dobrym stanie używki, jednak patrząc na osiągane prędkości w tym aucie, uznałem że nie warto ryzykować !. Zbierając kasę wreszcie uzbierałem na YOKOHAMY, a dokładnie na S-Drive o nietypowym rozmiarze 215/40 R18. :mrgreen:
I całość prezentuję sie tak (zdjęcie ze spota):
Tu na koniec kilka zdjęć na szybko
Stay Tune... <czapa>
..z odsieczą przyszły 8 tłoczkowe zaciski z PHAETONA 6.0 W12, te same które występują w LAMBORGHINI i RS4 oraz RS6. Tarcza oryginalna pływająca 365x34mm <ok> . Chyba nie muszę wam odpowiadać na pytanie "czy jest różnica w hamowaniu?" <urodziny>
Zdjęcia nie mojego autorstwa, zapożyczone, ale u Mnie wygląda to identycznie. 8-)
Ze względu na "dość sporą" wielkość tarczy i zacisku konieczny był zakup nowych trzewików
I tak od zawsze o nich marząc, stałem się wreszcie posiadaczem kompletu AVUS MK1 z S8 18x8..idealnie pasują do kwadratowej bryły, wg Mnie oczywiście
.
Niestety wraz z felgami trzeba było kupić opony. Stwierdziłem, że zainwestuje w NOWE.Naprawdę przyszło mi to z wielkim bólem, bo zazwyczaj kupowałem w dobrym stanie używki, jednak patrząc na osiągane prędkości w tym aucie, uznałem że nie warto ryzykować !. Zbierając kasę wreszcie uzbierałem na YOKOHAMY, a dokładnie na S-Drive o nietypowym rozmiarze 215/40 R18. :mrgreen:
I całość prezentuję sie tak (zdjęcie ze spota):
Tu na koniec kilka zdjęć na szybko
Stay Tune... <czapa>
Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 23:24 przez elmlody, łącznie zmieniany 1 raz.
- Niki20
- Forum Audi 80
- Posty: 6758
- Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
- Imię: Dominik
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Harta/Rzeszów
- Kontakt:
:shock: :shock: :shock:elmlody pisze:..z odsieczą przyszły 8 tłoczkowe zaciski z PHAETONA 6.0 W12, te same które występują w LAMBORGINI i RS4 oraz RS6. Tarcza oryginalna pływająca 365x34mm <ok> . Chyba nie muszę wam odpowiadać na pytanie "czy jest różnica w hamowaniu?" <urodziny>
jasne, że idealnie pasują też mi się bardzo podobająelmlody pisze:Ze względu na "dość sporą" wielkość tarczy i zacisku konieczny był zakup nowych trzewików
I tak od zawsze o nich marząc, stałem się wreszcie posiadaczem kompletu AVUS MK1 z S8 18x8..idealnie pasują do kwadratowej bryły, wg Mnie oczywiście
Tak żeby już było idealnie to zmień spoiler na compi albo całkiem out