Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi b4 avant 1z] audina by gazela - CZĘŚCI NA SPRZEDAŻ !!!

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 12 lip 2014, 17:45

gazela93, U mnie po zmianie turbo z t15 na t2 spalanie spadło - chyba przez to że mniej dławi wydech, ja uważam że pełny przelot nie ma większego sensu, myślę że przynajmniej jeden ori tłumik musi być, chyba że na 2 przelotowych ale to i tak jest za głośno :-> Ja zrobię środkowy przelotowy tłumik a końcowy zostanie ori. będzie luźny wydech i też powinien być cichy - na tym mi zależy ;-)

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 13 lip 2014, 10:37

gazela93 pisze:Chyba spalanie wzrosło, nie ma takiej turbo dziury i chyba dłużej ciągnie ;-) ale prawdopodobnie coś wspawam hehe
jakos nie moge uwierzyc ze spalanie wzroslo, po przesiadce na pompe 11mm to sie zgodze ale nie po przelocie :p

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 13 lip 2014, 20:41

Ja nawet po przesiadce na pompę 11mm nie poczułem zwiększenia spalania ;-) o dziwo wg. mnie spalanie nawet spadło, szczególnie kiedy auto jest mocniej obciążone (5 osób na pace) przy mieszanej jeździe wyszło mi 5,5l więc znakomicie ;-) wiadomo że jak się ostro jeździ to spalanie może być większe na 11mm :-P

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 14 lip 2014, 20:00

Kojo jest dobre wystarczy psiknąć rotor na jakiś kolor lub same śrubki czymś ciekawym,detale zmieniają rzeczy wiem co mówię <ok>

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 16 lip 2014, 10:24

Może po prostu tak mi się wydaje bo nie działa mi poprawnie wskaźnik poza tym trasy robię krótkie i to w dodatku po mieście ;/ czasem dłuższa trasa i wtedy spalanie dobre <ok> Obecne koła są dość ciężkie i to na pewno jest dość mocnym argumentem za większym spalaniem :roll:

Na razie buty zostają tak jak są chyba, że trafią się inne haha

Szukam teraz tylko na przód 195/40 bo na tył trafiły juz 195/45 i większych dystansów przynajmniej 20 mm mogę zamienić na moje 15 mm 8-)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 lip 2014, 15:55

1. Zasada, nigdy się nie sprawdza spalania po wskaźniku paliwa :-P Bo strzałka potrafi się wychylać raz w jedną a raz w drugą stronę.

Tankujesz do pełna, aż pistolet odbije, jeździsz jak najwięcej kilometrów (czym więcej przejedziesz km. tym wiarygodniejszy wynik) tankujesz znów do pełna i zalane litry dzielisz przez kilometry :-D Proste. Czym mniej przejedziesz km. tym bardziej przekłamany może być wynik, np. przejedziesz 100km i znów zatankujesz, krzywo staniesz na stacji i wejdzie Ci nawet 1l więcej - 5,5l/ 100km a 6,5l to duża różnica :-P przy 1000km i 1l nieprawidłowości wyjdzie ci różnica 0,1l więc duuużo dokładniejszy wynik ;-)

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 16 lip 2014, 16:06

Ja wolę policzyć że spala mi więcej żeby sie nie przejechać :P

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 lip 2014, 16:13

Tu bardziej chodzi o to że ludzie czytając Twój post mogą zrozumieć że na przelocie auto więcej pali, chociaż to nie ma nic do rzeczy :-P

tak samo jak niektórzy myślą że np. na pompie 11mm auto więcej pali, a ja się nie zgodzę bo mi w średniej jeździe wyszło 5,5l, ale jak się będzie ostro ganiać to pewnie że spali więcej :lol:

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 22 lip 2014, 15:49

Wszystko zalezy od nogi, nam na baku palil w serii 6,5 a po przerobkach na 130/300 pali 6,4 co bak mimo ze duzo czesciaj sie depta niz wczesniej.

Wracajac do tematu ladnie lezy dzifka ! na zywo duzo lepiej niz na foto to wyglada <ok>

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 23 lip 2014, 19:02


Adams80B4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 159
Rejestracja: 07 paź 2010, 21:27

Post autor: Adams80B4 » 23 lip 2014, 20:04

ile dystansu poszło?koło 10mm :?: <piwo>

Awatar użytkownika
Rastaman25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 290
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: Rastaman25 » 23 lip 2014, 22:06

Sadze ze dystansu nie ma wcale ;-)

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 24 lip 2014, 12:37

<ok>
Pokaż co tam masz :mrgreen:

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 24 lip 2014, 23:45


Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 24 lip 2014, 23:52

Ten camber z tyłu mnie jara :mrgreen:
Co z poprzednimi kołami?

PS. Szukasz czegoś bez rantu a tu jak na złość - coraz większy :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl