[Audi b4 avant 1z] audina by gazela - CZĘŚCI NA SPRZEDAŻ !!!
gazela93, U mnie po zmianie turbo z t15 na t2 spalanie spadło - chyba przez to że mniej dławi wydech, ja uważam że pełny przelot nie ma większego sensu, myślę że przynajmniej jeden ori tłumik musi być, chyba że na 2 przelotowych ale to i tak jest za głośno :-> Ja zrobię środkowy przelotowy tłumik a końcowy zostanie ori. będzie luźny wydech i też powinien być cichy - na tym mi zależy
Może po prostu tak mi się wydaje bo nie działa mi poprawnie wskaźnik poza tym trasy robię krótkie i to w dodatku po mieście ;/ czasem dłuższa trasa i wtedy spalanie dobre <ok> Obecne koła są dość ciężkie i to na pewno jest dość mocnym argumentem za większym spalaniem :roll:
Na razie buty zostają tak jak są chyba, że trafią się inne haha
Szukam teraz tylko na przód 195/40 bo na tył trafiły juz 195/45 i większych dystansów przynajmniej 20 mm mogę zamienić na moje 15 mm 8-)
Na razie buty zostają tak jak są chyba, że trafią się inne haha
Szukam teraz tylko na przód 195/40 bo na tył trafiły juz 195/45 i większych dystansów przynajmniej 20 mm mogę zamienić na moje 15 mm 8-)
1. Zasada, nigdy się nie sprawdza spalania po wskaźniku paliwa Bo strzałka potrafi się wychylać raz w jedną a raz w drugą stronę.
Tankujesz do pełna, aż pistolet odbije, jeździsz jak najwięcej kilometrów (czym więcej przejedziesz km. tym wiarygodniejszy wynik) tankujesz znów do pełna i zalane litry dzielisz przez kilometry Proste. Czym mniej przejedziesz km. tym bardziej przekłamany może być wynik, np. przejedziesz 100km i znów zatankujesz, krzywo staniesz na stacji i wejdzie Ci nawet 1l więcej - 5,5l/ 100km a 6,5l to duża różnica przy 1000km i 1l nieprawidłowości wyjdzie ci różnica 0,1l więc duuużo dokładniejszy wynik
Tankujesz do pełna, aż pistolet odbije, jeździsz jak najwięcej kilometrów (czym więcej przejedziesz km. tym wiarygodniejszy wynik) tankujesz znów do pełna i zalane litry dzielisz przez kilometry Proste. Czym mniej przejedziesz km. tym bardziej przekłamany może być wynik, np. przejedziesz 100km i znów zatankujesz, krzywo staniesz na stacji i wejdzie Ci nawet 1l więcej - 5,5l/ 100km a 6,5l to duża różnica przy 1000km i 1l nieprawidłowości wyjdzie ci różnica 0,1l więc duuużo dokładniejszy wynik
Tu bardziej chodzi o to że ludzie czytając Twój post mogą zrozumieć że na przelocie auto więcej pali, chociaż to nie ma nic do rzeczy
tak samo jak niektórzy myślą że np. na pompie 11mm auto więcej pali, a ja się nie zgodzę bo mi w średniej jeździe wyszło 5,5l, ale jak się będzie ostro ganiać to pewnie że spali więcej :lol:
tak samo jak niektórzy myślą że np. na pompie 11mm auto więcej pali, a ja się nie zgodzę bo mi w średniej jeździe wyszło 5,5l, ale jak się będzie ostro ganiać to pewnie że spali więcej :lol:
Taka sytuacja. I do jutro siedzę cicho 8-)
http://naforum.zapodaj.net/aaef24ab1062.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/8136db76847f.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/aaef24ab1062.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/8136db76847f.jpg.html
- Rastaman25
- Forum Audi 80
- Posty: 290
- Rejestracja: 03 gru 2011, 13:57
- Lokalizacja: Brzesko
Koła FK 9J et 30 z przodu jeszcze 10mm dystans.
Opony przód 205/40, tył 195/45 <ok>
Sry za jakość :oops:
http://naforum.zapodaj.net/69fd9dc081d2.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/619d0e8523e1.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/8efca0201c12.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/9b6d339571e2.jpg.html
Opony przód 205/40, tył 195/45 <ok>
Sry za jakość :oops:
http://naforum.zapodaj.net/69fd9dc081d2.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/619d0e8523e1.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/8efca0201c12.jpg.html
http://naforum.zapodaj.net/9b6d339571e2.jpg.html