Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 13 cze 2012, 16:27

jak rozkminie 6gang to wlozymy 6gang, ale jakos tak wolalbym 5gang bo pyk stara out i ta wlatuje bez rzezby ; ) No bo bedziemy niedlugo oske zastepowac quattro :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 13 cze 2012, 22:13

Może jednak odrazu idz w 6G?? troche krótsze biegi?? Szczególnie ori od AVF??

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 13 cze 2012, 22:26

jak w 6b to tylko taka jaka ty masz nic innego nei wchodzi w gre, teraz tak swietnie mi sie lata na tej dlugiej skrzynce [5b 3000rpm 155kmh] ;)

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 14 cze 2012, 21:10

mrozoo pisze:jak w 6b to tylko taka jaka ty masz nic innego nei wchodzi w gre, teraz tak swietnie mi sie lata na tej dlugiej skrzynce [5b 3000rpm 155kmh] ;)
Dokładnie jak prawi Mrozoo
Po przesiadce ze zwykłej 5-manualnej już się Morda Cieszyła, Jednak ori AVF 6 Gang jest krótka jak cholera ;/

Lecisz te 200 km/h i głośno jak uj <osohozi>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 14 cze 2012, 22:30

grinch pisze:
mrozoo pisze:jak w 6b to tylko taka jaka ty masz nic innego nei wchodzi w gre, teraz tak swietnie mi sie lata na tej dlugiej skrzynce [5b 3000rpm 155kmh] ;)
Dokładnie jak prawi Mrozoo
Po przesiadce ze zwykłej 5-manualnej już się Morda Cieszyła, Jednak ori AVF 6 Gang jest krótka jak cholera ;/

Lecisz te 200 km/h i głośno jak uj <osohozi>
Może u ciebie bo u mnie przy pełnym przelocie jest normalnie.
Grinch ori 6g z avf masz 3000obr 160km/h to żle??
Tera mam od v5 i jest 3000obr i165/170km to co to za różnica??
Przy AWxx i 5g masz 3000obr i 150/155 km

To nie rozumiem ocb??

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 cze 2012, 10:38

ja mam 155km/h a rpm 3000rpm sprawdzane z navi i ecu ;P... Chmielu, znalazlem 2mase 240mm na warsztacie, wiesz co to oznacza :?: :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 15 cze 2012, 12:04

Że mi ja wysyłasz :mrgreen:

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 cze 2012, 13:09

Nein :mrgreen: Bedzie zaspawany, wywazony i pod 6gang quattro getriebe :mrgreen:

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 15 cze 2012, 14:30

chmiel25 pisze:
Może u ciebie bo u mnie przy pełnym przelocie jest normalnie.
Grinch ori 6g z avf masz 3000obr 160km/h to żle??
Tera mam od v5 i jest 3000obr i165/170km to co to za różnica??
Przy AWxx i 5g masz 3000obr i 150/155 km

To nie rozumiem ocb??
A chyba że tak, myślałem że na twojej skrzyni to przy 3 tys jest 180 km/h :oops:
Mój błąd <piwo>

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 15 cze 2012, 15:17

grinch pisze:
chmiel25 pisze:
Może u ciebie bo u mnie przy pełnym przelocie jest normalnie.
Grinch ori 6g z avf masz 3000obr 160km/h to żle??
Tera mam od v5 i jest 3000obr i165/170km to co to za różnica??
Przy AWxx i 5g masz 3000obr i 150/155 km

To nie rozumiem ocb??
A chyba że tak, myślałem że na twojej skrzyni to przy 3 tys jest 180 km/h :oops:
Mój błąd <piwo>
180 km/h mam przy 3100/3150 obrotów. tylko zauważ że ja mam Quattro i to jest najdłuższa skrzynia ale w quattro.

Nein Bedzie zaspawany, wywazony i pod 6gang quattro getriebe

Uważam że źle robisz bo za duże drgania będą w napędzie. Koledze rozkręciła się skrzynia właśnie w Quattro, dlatego wiem ile jest skrzyń 5G na rynku <lol>

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 cze 2012, 15:26

wiesz chmielowy jak mi zagwarantujesz, ze wytrzyma z 470nm to mozna wkladac, ale ja wiem, ze to umrze dosc szybko ;-)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 15 cze 2012, 15:55

Poszukaj zestawu SACHS GRE da rade :mrgreen:
Skrzynia u Łaszcza się rozkreciła i niestety rozerwała bo wpadła śrubka gdzieś.
I to w AFN po 70 tys m. Zresztą wszystkie śrubki w niej były luźne . Obstawiamy że od drgań z jednomasu.
Zrobisz zobaczymy :-P

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 cze 2012, 16:10

Cos nie tak musialo tam byc, w mojej starej skrzyni [CDY] z tym PD tez sie poodkrecaly sruby i trzymala sie bodajze tylko na 3.. A teraz nie ma tego efektu mimo prawie 2xwiekszej mocy i dluzszej skrzyni i jednomasu z patentem ;-)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 15 cze 2012, 16:38

Rorwiazaniem tego problemu jest zaspawanie dwumasa i zastosowanie tarczy ze spręzynami amortyzującymi, zdaje sie ze chyba nie bedzie problemu tego dostać a drgania w układzie nie wystąpią.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 cze 2012, 18:40

karolas123 pisze:Rorwiazaniem tego problemu jest zaspawanie dwumasa i zastosowanie tarczy ze spręzynami amortyzującymi, zdaje sie ze chyba nie bedzie problemu tego dostać a drgania w układzie nie wystąpią.
Wiadoma sprawa ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl