[B4Q COMPETITION] by CHMIEL25 - Doprowadzanie do serii:)
[B4Q COMPETITION] by CHMIEL25 - Doprowadzanie do serii:)
Witam
Chciałbym zaprezentować na forum mój w miare nowy nabytek którego zdobyłem w sumie dzieki kilku tutaj osobą, a jest to
AUDI 80 COMPETITION
Auta te szły tylko z silnikiem 2.0 16v typ: ACE.
Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206
Wyposażenie:
-klimatyzacja <mikolaj>
-napęd quattro z blokadą mostu,
-podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
-halogeny,
-wspomaganie,
-centralny + alarm,
-antena radia w szybie,
-el. regulacja świateł,
-fotele kubełkowe pokryte satyną z napisem quattro
-poduszka powietrzna kierowcy
-4 x elektryczne szyby
-elektryczne lusterka + podgrzewanie
-5 x ori felgi competition
Audi zakupilem dosc przypadkowo po roztaniu z miom Avantem TDI Q
ktory zostam niestety skradziony. a akurat compi wisialo na allegro do sprzedania:)
w ten o to sposob kupilem audi ktore okazalo sie bezwypadkowym egzemplarze kompletnym i sprawnym niestety troszke zwiesniaczonym.
tak to mniej wiecej wyglada po zakupie
Zaraz po zakupie zostaly wyrzucone paskudne koncowki wydechu i naprawione wszystkie podswietlenia deski i dodatkowych zegarow. wymieniony zostal olej i kompletny rozrzad lacznie z lancuszkiem. pozostal mi tylko jeden problem do rozwiazania z brakiem ABS.
Z ciekawostek dodam ze diagnozowal w pelni auto KTS-em :mrgreen:
PLANY :lol:
- doprowadzic srodek do orginalu! zmyc te cholerne srebrne wstawki!!
czesciowo zmyty srebrny syf zostalo zakupic raczki :-|
- wymienic łaczniki stabilizatorow
- wymienic i pomalowac blotnik i maske czyli naprawa po jakims idiotycznym handlarzu
- polerka ori felg (nie zmieniam na inne)
- tylne lampy US-JAPAN
- audi ma wygladac w 100% orginalnie!!
- montaz wyswietlacza temperatury
- montaz spryskiwaczy
- swap na 1.9 tdi ARL 150ps <rotfl>
- skrzynia 6-gang
- program i mody na 201+ps
- hamulce jakies jeszcze niewiem
oczywiscie ACE idzie do sprzedania bo do niczego innego sie nienadaje
Wersja zimowa:
Nowiutkie oponki michelin pilot alpin :mrgreen:
185/65r15 do tej mocy w zupelnosci wystarcza.
POZDRAWIAM Chmiel25
Powoli zaczynam kompletowac graty do swapa wiec dlatego powoli szukam kupca na swoj silnik ACE
2.0 16v 232 tys przebiegu
-wymieniony kompletny rozrzad lacznie z lancuszkiem
-oleje i filtry
-swiece i nowiutki przewody wysokiego napiecia
-wszystkie uszczelki niestety tez musialy byc wymienione
silnik chce sprzedac caly kompletny razem z wiazka i ukladem wtryskowym.
cena za kompletny silnik to 1200pln
Zimowe zabawy Competition niestety ACE niedaje rady brak momentu do ciekaszych zabaw.
milego ogladania.
Chciałbym zaprezentować na forum mój w miare nowy nabytek którego zdobyłem w sumie dzieki kilku tutaj osobą, a jest to
AUDI 80 COMPETITION
Auta te szły tylko z silnikiem 2.0 16v typ: ACE.
Podstawowe dane techniczne:
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 140 (103) / 5800,
Moment [Nm przy obr/ min] 181 / 4500
0-100 km/h 9.8
Prędkość maksymalna [km/h] 206
Wyposażenie:
-klimatyzacja <mikolaj>
-napęd quattro z blokadą mostu,
-podgrzewane spryskiwacze szyb i zamki drzwi,
-halogeny,
-wspomaganie,
-centralny + alarm,
-antena radia w szybie,
-el. regulacja świateł,
-fotele kubełkowe pokryte satyną z napisem quattro
-poduszka powietrzna kierowcy
-4 x elektryczne szyby
-elektryczne lusterka + podgrzewanie
-5 x ori felgi competition
Audi zakupilem dosc przypadkowo po roztaniu z miom Avantem TDI Q
ktory zostam niestety skradziony. a akurat compi wisialo na allegro do sprzedania:)
w ten o to sposob kupilem audi ktore okazalo sie bezwypadkowym egzemplarze kompletnym i sprawnym niestety troszke zwiesniaczonym.
tak to mniej wiecej wyglada po zakupie
Zaraz po zakupie zostaly wyrzucone paskudne koncowki wydechu i naprawione wszystkie podswietlenia deski i dodatkowych zegarow. wymieniony zostal olej i kompletny rozrzad lacznie z lancuszkiem. pozostal mi tylko jeden problem do rozwiazania z brakiem ABS.
Z ciekawostek dodam ze diagnozowal w pelni auto KTS-em :mrgreen:
PLANY :lol:
- doprowadzic srodek do orginalu! zmyc te cholerne srebrne wstawki!!
czesciowo zmyty srebrny syf zostalo zakupic raczki :-|
- wymienic łaczniki stabilizatorow
- wymienic i pomalowac blotnik i maske czyli naprawa po jakims idiotycznym handlarzu
- polerka ori felg (nie zmieniam na inne)
- tylne lampy US-JAPAN
- audi ma wygladac w 100% orginalnie!!
- montaz wyswietlacza temperatury
- montaz spryskiwaczy
- swap na 1.9 tdi ARL 150ps <rotfl>
- skrzynia 6-gang
- program i mody na 201+ps
- hamulce jakies jeszcze niewiem
oczywiscie ACE idzie do sprzedania bo do niczego innego sie nienadaje
Wersja zimowa:
Nowiutkie oponki michelin pilot alpin :mrgreen:
185/65r15 do tej mocy w zupelnosci wystarcza.
POZDRAWIAM Chmiel25
Powoli zaczynam kompletowac graty do swapa wiec dlatego powoli szukam kupca na swoj silnik ACE
2.0 16v 232 tys przebiegu
-wymieniony kompletny rozrzad lacznie z lancuszkiem
-oleje i filtry
-swiece i nowiutki przewody wysokiego napiecia
-wszystkie uszczelki niestety tez musialy byc wymienione
silnik chce sprzedac caly kompletny razem z wiazka i ukladem wtryskowym.
cena za kompletny silnik to 1200pln
Zimowe zabawy Competition niestety ACE niedaje rady brak momentu do ciekaszych zabaw.
milego ogladania.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2011, 09:29 przez chmiel25, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 172
- Rejestracja: 23 lip 2007, 19:11
Dzieki :mrgreen:
zauwazylem ze to dosc rzadkie wyposazenie ale dla mnie wazne ze bezwypadkowa :mrgreen:
a co do swapa to sledz temat bede opisywal w miare postepow. Narazie musze sie troche odkuc po kradziezy i zakupie.
ogolem compi jest fajne ze wzgledu na swap bo zderzak od s2 ma miejsce na intercooler i mocowania do kazdego 4-ro cylindrowego silnika czyli wsadzenie 1.8 t i tdi pd to kwestia tylko wymiany silnika. z elektryka jest troche zabawy ale w sumie do podloczenia sa 3 przewody :mrgreen:
pozdro
zauwazylem ze to dosc rzadkie wyposazenie ale dla mnie wazne ze bezwypadkowa :mrgreen:
a co do swapa to sledz temat bede opisywal w miare postepow. Narazie musze sie troche odkuc po kradziezy i zakupie.
ogolem compi jest fajne ze wzgledu na swap bo zderzak od s2 ma miejsce na intercooler i mocowania do kazdego 4-ro cylindrowego silnika czyli wsadzenie 1.8 t i tdi pd to kwestia tylko wymiany silnika. z elektryka jest troche zabawy ale w sumie do podloczenia sa 3 przewody :mrgreen:
pozdro
Hej Słonik.
narazie update zimowy czyli juz alu zalozone i inne rzeczy skonczone. na szczescie to srebrne badziewie schodzi z boczkow :mrgreen:
i k...... zaje..... mi znaczek quattro z tylnej klapy zaczarowales mi go!!!!
zglosze sie z ringami do ciebie bo masz juz wprawe
silnik dopiero na wiosne
Pozdro
narazie update zimowy czyli juz alu zalozone i inne rzeczy skonczone. na szczescie to srebrne badziewie schodzi z boczkow :mrgreen:
i k...... zaje..... mi znaczek quattro z tylnej klapy zaczarowales mi go!!!!
zglosze sie z ringami do ciebie bo masz juz wprawe
silnik dopiero na wiosne
Pozdro
Co do lamp to wielka niewiadoma moze kiedys?? moje wszystkie auta zawsze sa ori no moze po za silnikami. Caly czas sie waham miedzy tdi a 1.8t ale tylko nad wersja 225ps
problemem Compi jest jej dla mnie dramatyczny brak osiagow i nie moznosc latania w dlugie trasy dlatego ace wyleci do piwnicy :mrgreen:
pozdro
problemem Compi jest jej dla mnie dramatyczny brak osiagow i nie moznosc latania w dlugie trasy dlatego ace wyleci do piwnicy :mrgreen:
pozdro
z heblami jeszcze nie mam pomyslu chociaz ori w avancie nie mialy rzadnych problemow.
w 2.6 v6 sa od S2 tak samo ponoc w Compi ale to jeszcze bede sprawdzal.
auto ogolem ma byc do latania w trasy na zachodzie i to jest priorytetem czyli musi utrzymac w granicach 180km/h przy rozsadnym spalaniu.
pozdro
w 2.6 v6 sa od S2 tak samo ponoc w Compi ale to jeszcze bede sprawdzal.
auto ogolem ma byc do latania w trasy na zachodzie i to jest priorytetem czyli musi utrzymac w granicach 180km/h przy rozsadnym spalaniu.
pozdro