Ładna audianka w fajnym kolorze z praktycznie bezproblemowym serduchem i z ciekawym kółkiem
Przydało by się tylko jakieś lepsze <aparat> dać. Życzę bezproblemowego użytkowania
Audi jeździ nie zawodnie. Na wiosne robiłem tuleje na sankach,belce i wachaczach, do tego nowe stabilizatory i amorki z tylu. Miesiąc temu wpadło nowe koło, takie same jak ostatnio tylko że 17" :F Ostatnio pykło 300tyś km.. Zdjęcia:
Audi zostalo wyposazone w nowe serducho w postaci silnika 1.8t aeb 150km z paska b5. Dolozylem stozek, lepszy ic, wydech 2,5" przelotowy. Roznica jest kolosalna w prownaniu do tego mula co byl. Skrzynia zostala krotka z tego co pamietam cgt. Spalanie 9-10lmax na pb98, V-max 215.
Do wnetrza doszla kierownica audi sport prawdziwy rarytas oraz podswietlana galka zmiany biegow. Z zewnatrZ kierunki poszly w zderzak oraz lampy tyl colour concept. Ogolny widok becztery:
Fajna furka, wszystko ładnie ogarnięte, nie robione jakoś na drut i tego się trzymać!
polecam ci przemyśleć sprawę rozpórki, z glebą zdecydowanie warto, sam się przekonałem
Siwy5225, nie ma sprawy <ok> Troche dlugo czekales ale mowilem Ci, ze nie bedziesz zalowal. Nad rozporka myslalem i na pewno duzo daje, usztywnia dodatkowo. Ale aku aby na pewno trzeba przenosic? Dzieki za pozytywne opinie.
Opcja jest taka, że możesz kupić rozpórkę dopasowaną pod wersje z 4 cylindrami, jest gięta i omija akumulator, albo przenieść aku do bagażnika lub do prawej strony przy lampie pod maską i zamontować prostą np. od V6
Zależy. Jak kupisz od wersji V6 gdzie kształtownik jest przykręcany do wsporników rozpórki to możesz przyspawać/ przykręcić, jak zadecydujesz... ja akurat przyspawałem i uważam to za solidniejsze rozwiązanie, zawsze możesz odkręcic kształtownik i zostają wsporniki które nie ograniczają Ci pola działania pod maską Natomiast Giętej rozpórki bym nie spawał do karoserii... wtedy trzeba zrobić otwory w kielichach i ją przykręcić. Zawsze lepiej jest mieć możliwość jej demontażu