[Audi 80 B4 ABT] Green limo. Nowe koło na lato!
Przemo95, a właśnie zastanawiałem się jakoś ostatnio 
 ale wydaje mi się, że może to niezbyt wyglądać przy ciemnym lakierze...  
I jeszcze pytanko mam. Ostatnio coś mnie natchnęło, żeby obejrzeć wokoło filtr powietrza i wszytko co pod nim jest. Do filtra powietrza podłączony jest gumowy wężyk z pokazany na foto (o ile dobrze rozumuję, to jest ta cała odma). Jest on trochę, albo nawet i bardziej niż trochę pęknięty, no i cieknie z niego olej. Wiem, że tam powinien być olej, ale chyba nie tak dużo. W środku filtr i podstawka filtra są mokre w oleju
 Jakoś temu zaradzić?
			
			
													I jeszcze pytanko mam. Ostatnio coś mnie natchnęło, żeby obejrzeć wokoło filtr powietrza i wszytko co pod nim jest. Do filtra powietrza podłączony jest gumowy wężyk z pokazany na foto (o ile dobrze rozumuję, to jest ta cała odma). Jest on trochę, albo nawet i bardziej niż trochę pęknięty, no i cieknie z niego olej. Wiem, że tam powinien być olej, ale chyba nie tak dużo. W środku filtr i podstawka filtra są mokre w oleju
					Ostatnio zmieniony 09 mar 2014, 01:11 przez jooreck, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						jooreck pisze:Przemo95, a właśnie zastanawiałem się jakoś ostatnioale wydaje mi się, że może to niezbyt wyglądać przy ciemnym lakierze...
I jeszcze pytanko mam. Ostatnio coś mnie natchnęło, żeby obejrzeć wokoło filtr powietrza i wszytko co pod nim jest. Do filtra powietrza podłączony jest gumowy wężyk z pokazany na foto (o ile dobrze rozumuję, to jest ta cała odma). Jest on trochę, albo nawet i bardziej niż trochę pęknięty, no i cieknie z niego olej. Wiem, że tam powinien być olej, ale chyba nie tak dużo. W środku filtr i podstawka filtra są mokre w olejuJakoś temu zaradzić?
[url=http://i.imagebanana.com/img/rn2v6o1g/thumb/IMG_20130807_171946.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://i.imagebanana.com/img/rbj81s0g/thumb/IMG_20130807_171933.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://i.imagebanana.com/img/9igkg7wc/thumb/IMG_20130807_171953.jpg]Obrazek[/URL]
Skoro wąż jest dziurawy i cieknie z niego olej to wymienić wąż
U mnie ten wąż też jest nadpęknięty ale nic nie cieknie ,niedługo będę się musiał temu przyjrzeć i moze profilaktycznie wymienię...
Praktycznie sucho. No może delikatnie wtrysk jest wilgotny ale nie tak jak u Ciebie bo widzę ze u Ciebie to aż prawie pływa  :shock: 
W wężu nie wiem ,nie zaglądałem ,dziurka nie jest aż tak duża ale gdybym zauważył wyciekający olej to juz wcześniej coś zbym z tym zrobił. Mogę jutro się przyjrzeć jeśli chcesz ale na ta chwilę mogę Ci powiedzieć że pomimo dziury w wężu nie mam mokro od oleju ani na wężu ,ani w filtrze ani na wtrysku.Do czasu :mrgreen:
A co do czarnego frontu to zalecam odważyć się n atakie posunięcie, efekt jest piorunujący ,niezależnie od tego jaki kolor ma auto <ok>
			
			
									
									
						W wężu nie wiem ,nie zaglądałem ,dziurka nie jest aż tak duża ale gdybym zauważył wyciekający olej to juz wcześniej coś zbym z tym zrobił. Mogę jutro się przyjrzeć jeśli chcesz ale na ta chwilę mogę Ci powiedzieć że pomimo dziury w wężu nie mam mokro od oleju ani na wężu ,ani w filtrze ani na wtrysku.Do czasu :mrgreen:
A co do czarnego frontu to zalecam odważyć się n atakie posunięcie, efekt jest piorunujący ,niezależnie od tego jaki kolor ma auto <ok>
No! Dawno nie było nic pisane, ale nie dziwota, bo nic się bardzo nie działo. PRAWIE podłączyłem halogeny, zrobiłem podświetlenie przycisku od szyberka, zmieniłem łożysko i osłonę przegubu... W sumie to nic. Aleeee... wleciała nowa felga! 
BBS'y leżą już bez gum, bo znalazł się kupiec na oponki, a same felgi czekają teraz na kupca. Ostatnio w mega okazyjnej cenie (przynajmniej tak mi się wydaje
) wpadły BORBET'y RS T18 17" 8J 
 W sumie były w nich do odświeżenia tylko ranty, ale coś mi strzeliło do pustej łepetyny i postanowiłem, że będą białe. Tak, tak, znów białe... Jednak moja Ukochana odciągnęła mnie od tej decyzji i podpowiedziała mi, że albo srebrne (czyli takie jak były), albo "sraczkowe", czyt. kremowe 
 No i ta druga myśl mi podpasowała! Z felg już jest zdjęty lakier do gołego podkładu, są ogólnie dotarte, no i ranty... Próbowałem polerować, ale jednak nie wyszło tak jak chciałem 
 Trzeba będzie na szczęście tylko jedną poprawić, bo tylko jedną zdążyłem wypolerować :lol: 
Teraz pytanie. Czy na stary podkład (bo zszedł sam lakier i tylko gdzie nie gdzie podkład) można kłaść drugi, świeży podkład?
Następne pytanie brzmi - czy macie jakiś patent na mniej pracochłonną polerkę samego rantu? Jakieś krążki na wiertarkę typu 'home made', czy cuś w tym stylu?
Żeby nie było, to foteczki są oczywiście!
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Szukam opon 205/45 lub 205/50! Mogą być max 215
Pierwszy post z deczka edytowany, tak samo jak i cała reszta mojego skromnego tematu w związku głównie z nieistniejącymi już zdjęciami...
			
			
									
									
						BBS'y leżą już bez gum, bo znalazł się kupiec na oponki, a same felgi czekają teraz na kupca. Ostatnio w mega okazyjnej cenie (przynajmniej tak mi się wydaje
Teraz pytanie. Czy na stary podkład (bo zszedł sam lakier i tylko gdzie nie gdzie podkład) można kłaść drugi, świeży podkład?
Następne pytanie brzmi - czy macie jakiś patent na mniej pracochłonną polerkę samego rantu? Jakieś krążki na wiertarkę typu 'home made', czy cuś w tym stylu?
Żeby nie było, to foteczki są oczywiście!





Szukam opon 205/45 lub 205/50! Mogą być max 215
Pierwszy post z deczka edytowany, tak samo jak i cała reszta mojego skromnego tematu w związku głównie z nieistniejącymi już zdjęciami...
- KAROLEK22XX
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1053
 - Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
 - Imię: Karol
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: RADOM
 
- KAROLEK22XX
 - Forum Audi 80

 - Posty: 1053
 - Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
 - Imię: Karol
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.0 ABK+lpg
 - Lokalizacja: RADOM
 
							










