Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] "Moje Zen" by Monkahead - nowe kapcie

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 22 lut 2011, 20:11

monkahead pisze: Przod:
....
- zregenerowane i pomalowane zaciski
- zregenerowane i pomalowane jarzma
Mógł byś wyjaśnić w jaki sposób regenerowałeś jarzma? Co konkretnie wymieniałeś? Bo w zaciskach to rozumiem, że tłoczki i gumy? Hamulce później zalane nowym płynem hamulcowym?
Moje Audi 80
1987r 1,8 SF

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 22 lut 2011, 20:25

Pewni kolega miał na myśli wymiane gumek i przesmarowanie albo wymiane "tłoczków" w środku <ok>
Jest B4 https://audi80.pl/viewtopic.php?t=24006 Zender front,black Hella,black Soczewki,black halogeny ,S-Line,Carline/Dynatech CM6 8,5J i 10Jx 17" Gril home made RS2, Gwint FK, Zender rear, środek skóra+alcantara
http://www.youtube.com/watch?v=_VKttPOERYU

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 23 lut 2011, 07:45

pawel_m, tak zalane nowym plynem. Jarzma byly zapieczone, wogole sie dalo sie ich ruszac w otworach prowadzacych, wiec klocki nie mialy szans dolegac do tarcz. Poniewaz nowe jarzmo kosztuje okolo 130-140PLN wiec na sile wykrecilem prowadnice, wyczyscilem je na blysk na wiertarce. Otwory w jarzmie zalalem WD40 i pozniej rowniez wyczyscilem. Przesmarowalem wszystko, zalozylem nowe gumki i smiga jak ta lala, wszystko pieknie pracuje. Wszystkie elementy zeliwne pomalowane farba antykorozyjna.
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1621
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 23 lut 2011, 09:38

fajne to twoje ABK ;-) by go tak trochę niżej puścił, na przód soczewka i było by miodzio :mrgreen:

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 23 lut 2011, 14:26

barto-team, takie mam wlasnie plany. Obnizac bede jak padna amory, przod lub tyl niewazne. Soczewka to bardziej odlegly temat ale pewnie sie pojawi + ksenony bo w tym aucie nic nie widac jak sie jedzie w nocy :-/
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

chudy022
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 04 lis 2009, 11:21
Kontakt:

Post autor: chudy022 » 24 lut 2011, 12:46

Śliczna czarnula z super silniczkiem :-) Pozdrawiam kolege i zapraszam do mnie :-)
...Audi 2,0ABK...WEJDZ I ZOBACZ

newerafan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 201
Rejestracja: 23 kwie 2008, 17:15
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: newerafan » 24 cze 2011, 14:16

monkahead pisze:Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tej konfiguracji. Obecnie zima robie na 38-39L gazu okolo 360-380km, takze spalanie tak samo jak latem okolo 10L/100km. Jesli chodzi o moc to nie odczujesz roznicy, zwlaszcza ze ABK juz fabrycznie nie jest za mocne, 115KM wystarcza do kulania sie do pracy, a ja wlasnie takiego auta szukalem, trwalego, taniego, z prostym silnikiem do zagazowania i z mocnym zawieszeniem. Zrobilem nim 45000km i jak na razie nie mialem wiekszych problemow jak na 17 letni samochod :mrgreen: Porownania z innym ABK nie mam, bo nie znam kogos kto mialby takie samo auto na gazie ale moj gazownik mowil mi, ze gazowal po moim 2 ABK i juz musial zastosowac inne zawory - MagicJety bo na Matrixach cos tam szwankowalo, takze wszystko zalezy chyba od konkretnego egzemplarza.
Witam ja mam ABK z Gazem sekwencją i mam taki problemik na wolnych obrotach na lpg lekko kołysze silnikiem obroty są ok tylko na tym gazie na postoju jest lipa mozesz opisać co masz założone w tej sekwencji czyli listwę itd Pozdrawiam

Zerknij na ten temat to dalej jest nie rozwiązane
https://audi80.pl/b4-20-abk-94-nowa- ... t21386.htm
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

https://audi80.pl/viewtopic.php?t=21104

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 19 lis 2011, 22:04

Kwiecień 2011 - wymiana tulejek wahaczy oraz trawersu

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 19 lis 2011, 22:29

Zadbana seria, nic tylko dbać dalej i jeździć <ok>

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 04 gru 2011, 10:38

Dzisiaj wreszcie zrezany wyswietlacz temperatury.

Obrazek
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

nimoraj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:25
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: nimoraj » 11 gru 2011, 13:41

witam cię
Jestem nowym na forum
również jestem posiadaczem Audi 80 abk od 4 miesięcy i nosze sie z zamiarem zamontowania sekwencji.
jestem z DG więc jesteśmy "sąsiadami" możesz mi podać gdzie montowałeś gaz ? bo szykam w rejonie Dąbrowy G. i Sosnowca ale nie mam nić poleconego, a byłem u kilku i każdy mówił mi coś innego.

P.S. Twoja 80tka prezentuje sie wyśmienicie - ja musze trochę nad moim popracować

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 12 gru 2011, 08:26

Na gaziarzy musisz uwazac, bo faktycznie kazdy mowi co innego i ciezko sie polapac kto mowi prawde. Specyfikacje mojej instalacji masz w stopce, zdecydowanie polecam taka konfiguracje, jest moze 200-300PLN drozsza niz 'czerwone valteki' ale nie powinienes miec zadnych problemow, ja nie mam od ponad 2,5 roku.

Instalowalem u Sebastiana Sarre w Zbroslawicach, tel. 663 082 622. W Sosnowcu & DG opowiadali mi same bajki wiec sie nie zdecydowalem. Kontakt do Sebastiana znalazlem na forum: http://lpg-forum.pl/
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 26 lut 2012, 19:49

Nowa chłodnica wody oraz klimatyzacji:

Obrazek
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

Awatar użytkownika
monkahead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 562
Rejestracja: 04 maja 2009, 10:41
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: monkahead » 26 lut 2012, 20:23

Na liczniku 250 000 km, pora na drobny remoncik silnika :mrgreen:

Obrazek

Ponizej lista czesci dla zainteresowanych, nr zamiennika oraz nr oryginalu:

- rozrząd + napinacz: VKMA 01001 (SKF) / 037 109 119 C + 048 109 243 A
- pompa wody: P512 (Ruville) / 026 121 005 A
- krociec: HP107 326 (Topran) / 037 121 132 G
- szpilki do glowicy: EL819817 (Elring) / 049 103 384 B
- uszczelka głowicy: EL915590 (Elring) / 048 103 383 B
- uszczelka pokrywy zaworów: EL915653 (Elring) / 051 103 483 A
- uszczelka kolektora wydechowego: 3102655500 (Goetze) / 037 253 039 D
- uszczelka kolektora dolotowego : EL915297 (Elring) / 048 129 717 A
- uszczelka miski olejowej: 3102655410 (Goetze) / 044 103 609 D
- uszczelniacze zaworowe: EL553190 (Elring) / 026 109 675
- simmering walka rozrzadu (32x47x10): EL325155 (Elring) / 068 103 085 E
- simmering walu napedowego (32x47x10): EL325155 (Elring) / 068 103 085 E
- simmering wybieraka skrzyni biegow (16x24x6): 108 572 (Corteco) / 012 301 457 C
- pasek klinowy alternatora: 1987947896 (Bosch) / 050 903 137 C
- pasek klinowy pompy wody & wspomagania: 1987947638 (Bosch) / 050 121 039 A
- pasek klinowy klimatyzacji: 1987947649 (Bosch) / 050 260 849
- uszczelka odpowietrznika skrzyni korbowej: 048 103 771
- o-ring odpowietrznika skrzyni korbowej: N 904 673 01
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
https://audi80.pl/b4-20-abk-schwarze ... t41649.htm

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 26 lut 2012, 20:30

I mojej by si eprzydała taka kuracja odmladzajaca na silniku...Mozesz podac na PW ceny części z tej listy?Moga byc orientacyjne , ni emusza byc co do grosza z paragonu bo tez sie szykuje do odzyskania dobrej kondycji mojej jednostki napedowej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga