Mógł byś wyjaśnić w jaki sposób regenerowałeś jarzma? Co konkretnie wymieniałeś? Bo w zaciskach to rozumiem, że tłoczki i gumy? Hamulce później zalane nowym płynem hamulcowym?monkahead pisze: Przod:
....
- zregenerowane i pomalowane zaciski
- zregenerowane i pomalowane jarzma
[B4 2.0 ABK] "Moje Zen" by Monkahead - nowe kapcie
pawel_m, tak zalane nowym plynem. Jarzma byly zapieczone, wogole sie dalo sie ich ruszac w otworach prowadzacych, wiec klocki nie mialy szans dolegac do tarcz. Poniewaz nowe jarzmo kosztuje okolo 130-140PLN wiec na sile wykrecilem prowadnice, wyczyscilem je na blysk na wiertarce. Otwory w jarzmie zalalem WD40 i pozniej rowniez wyczyscilem. Przesmarowalem wszystko, zalozylem nowe gumki i smiga jak ta lala, wszystko pieknie pracuje. Wszystkie elementy zeliwne pomalowane farba antykorozyjna.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Witam ja mam ABK z Gazem sekwencją i mam taki problemik na wolnych obrotach na lpg lekko kołysze silnikiem obroty są ok tylko na tym gazie na postoju jest lipa mozesz opisać co masz założone w tej sekwencji czyli listwę itd Pozdrawiammonkahead pisze:Osobiscie jestem bardzo zadowolony z tej konfiguracji. Obecnie zima robie na 38-39L gazu okolo 360-380km, takze spalanie tak samo jak latem okolo 10L/100km. Jesli chodzi o moc to nie odczujesz roznicy, zwlaszcza ze ABK juz fabrycznie nie jest za mocne, 115KM wystarcza do kulania sie do pracy, a ja wlasnie takiego auta szukalem, trwalego, taniego, z prostym silnikiem do zagazowania i z mocnym zawieszeniem. Zrobilem nim 45000km i jak na razie nie mialem wiekszych problemow jak na 17 letni samochod :mrgreen: Porownania z innym ABK nie mam, bo nie znam kogos kto mialby takie samo auto na gazie ale moj gazownik mowil mi, ze gazowal po moim 2 ABK i juz musial zastosowac inne zawory - MagicJety bo na Matrixach cos tam szwankowalo, takze wszystko zalezy chyba od konkretnego egzemplarza.
Zerknij na ten temat to dalej jest nie rozwiązane
https://audi80.pl/b4-20-abk-94-nowa- ... t21386.htm
witam cię
Jestem nowym na forum
również jestem posiadaczem Audi 80 abk od 4 miesięcy i nosze sie z zamiarem zamontowania sekwencji.
jestem z DG więc jesteśmy "sąsiadami" możesz mi podać gdzie montowałeś gaz ? bo szykam w rejonie Dąbrowy G. i Sosnowca ale nie mam nić poleconego, a byłem u kilku i każdy mówił mi coś innego.
P.S. Twoja 80tka prezentuje sie wyśmienicie - ja musze trochę nad moim popracować
Jestem nowym na forum
również jestem posiadaczem Audi 80 abk od 4 miesięcy i nosze sie z zamiarem zamontowania sekwencji.
jestem z DG więc jesteśmy "sąsiadami" możesz mi podać gdzie montowałeś gaz ? bo szykam w rejonie Dąbrowy G. i Sosnowca ale nie mam nić poleconego, a byłem u kilku i każdy mówił mi coś innego.
P.S. Twoja 80tka prezentuje sie wyśmienicie - ja musze trochę nad moim popracować
Na gaziarzy musisz uwazac, bo faktycznie kazdy mowi co innego i ciezko sie polapac kto mowi prawde. Specyfikacje mojej instalacji masz w stopce, zdecydowanie polecam taka konfiguracje, jest moze 200-300PLN drozsza niz 'czerwone valteki' ale nie powinienes miec zadnych problemow, ja nie mam od ponad 2,5 roku.
Instalowalem u Sebastiana Sarre w Zbroslawicach, tel. 663 082 622. W Sosnowcu & DG opowiadali mi same bajki wiec sie nie zdecydowalem. Kontakt do Sebastiana znalazlem na forum: http://lpg-forum.pl/
Instalowalem u Sebastiana Sarre w Zbroslawicach, tel. 663 082 622. W Sosnowcu & DG opowiadali mi same bajki wiec sie nie zdecydowalem. Kontakt do Sebastiana znalazlem na forum: http://lpg-forum.pl/
Na liczniku 250 000 km, pora na drobny remoncik silnika :mrgreen:
Ponizej lista czesci dla zainteresowanych, nr zamiennika oraz nr oryginalu:
- rozrząd + napinacz: VKMA 01001 (SKF) / 037 109 119 C + 048 109 243 A
- pompa wody: P512 (Ruville) / 026 121 005 A
- krociec: HP107 326 (Topran) / 037 121 132 G
- szpilki do glowicy: EL819817 (Elring) / 049 103 384 B
- uszczelka głowicy: EL915590 (Elring) / 048 103 383 B
- uszczelka pokrywy zaworów: EL915653 (Elring) / 051 103 483 A
- uszczelka kolektora wydechowego: 3102655500 (Goetze) / 037 253 039 D
- uszczelka kolektora dolotowego : EL915297 (Elring) / 048 129 717 A
- uszczelka miski olejowej: 3102655410 (Goetze) / 044 103 609 D
- uszczelniacze zaworowe: EL553190 (Elring) / 026 109 675
- simmering walka rozrzadu (32x47x10): EL325155 (Elring) / 068 103 085 E
- simmering walu napedowego (32x47x10): EL325155 (Elring) / 068 103 085 E
- simmering wybieraka skrzyni biegow (16x24x6): 108 572 (Corteco) / 012 301 457 C
- pasek klinowy alternatora: 1987947896 (Bosch) / 050 903 137 C
- pasek klinowy pompy wody & wspomagania: 1987947638 (Bosch) / 050 121 039 A
- pasek klinowy klimatyzacji: 1987947649 (Bosch) / 050 260 849
- uszczelka odpowietrznika skrzyni korbowej: 048 103 771
- o-ring odpowietrznika skrzyni korbowej: N 904 673 01
Ponizej lista czesci dla zainteresowanych, nr zamiennika oraz nr oryginalu:
- rozrząd + napinacz: VKMA 01001 (SKF) / 037 109 119 C + 048 109 243 A
- pompa wody: P512 (Ruville) / 026 121 005 A
- krociec: HP107 326 (Topran) / 037 121 132 G
- szpilki do glowicy: EL819817 (Elring) / 049 103 384 B
- uszczelka głowicy: EL915590 (Elring) / 048 103 383 B
- uszczelka pokrywy zaworów: EL915653 (Elring) / 051 103 483 A
- uszczelka kolektora wydechowego: 3102655500 (Goetze) / 037 253 039 D
- uszczelka kolektora dolotowego : EL915297 (Elring) / 048 129 717 A
- uszczelka miski olejowej: 3102655410 (Goetze) / 044 103 609 D
- uszczelniacze zaworowe: EL553190 (Elring) / 026 109 675
- simmering walka rozrzadu (32x47x10): EL325155 (Elring) / 068 103 085 E
- simmering walu napedowego (32x47x10): EL325155 (Elring) / 068 103 085 E
- simmering wybieraka skrzyni biegow (16x24x6): 108 572 (Corteco) / 012 301 457 C
- pasek klinowy alternatora: 1987947896 (Bosch) / 050 903 137 C
- pasek klinowy pompy wody & wspomagania: 1987947638 (Bosch) / 050 121 039 A
- pasek klinowy klimatyzacji: 1987947649 (Bosch) / 050 260 849
- uszczelka odpowietrznika skrzyni korbowej: 048 103 771
- o-ring odpowietrznika skrzyni korbowej: N 904 673 01