wiem wiem, u ziomka w pasku jak modzilismy to taka hybryda siedzi tylko niestety to jest robota regeneratorow turbin i nie zawsze im wychodzi :lol:quattro pisze:ja mam gt22 i dmucha 2,0 bary ale niestety odpycha sie dopiero od ok 2600obr/minmrozoo pisze:Dobra alternatywa jest gt18v z mercow, spokojnie daje rade dmuchac 1,8bara
natomiast jak chodzi o turbo to pakuj hybryde gt 18/22 idzie od samego dołu do samej góry potenciał na ok 240 PS <ok>
Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36
mroozo sie przy kompie to jak ma robic?? :mrgreen:quattro pisze:to jakiś postęp w pracach jest ??????
niewierze w regeneracje turbin to nie to co orginal.
gt1749va utrzymuje max 1,5bara avf
gt1749vb utrzumuje max1,55bara arl
dobrze zrobiona hybryda jest ok natomiast jest ich niewiele bo karambol robi masowke.
gt22 z 2.7 cdi E-class lub ML jest fajna tylko pozno wstaje optymalna do mocy troszke ponad200ps jest turbina od BRD wstaje szybko jak ori tylko musi pochodzic z jezdzacego auta bo te nowki z allegro sa ponoc z wada fabryczna.
brd pasuje na ori kolektor.
chmielek staram sie nie odmrozic lap <ok> Wiec chwilowo niezagladam do garazu :mrgreen:
Narazie postepow brak, chwilowo nie robie bo aura nie sprzyja....[jedyne co zrobilem, to wiazka z ecu w srodku, pedal gazu podpiety i na grodzi umieszczony, i polapana z grubsza instalacja]
Turbawek to od groma jest ktore mozna zastosowac do mocy ~200ps i ~400nm, nawet taka jedna lezy juz u mnie w garazu
Narazie postepow brak, chwilowo nie robie bo aura nie sprzyja....[jedyne co zrobilem, to wiazka z ecu w srodku, pedal gazu podpiety i na grodzi umieszczony, i polapana z grubsza instalacja]
Turbawek to od groma jest ktore mozna zastosowac do mocy ~200ps i ~400nm, nawet taka jedna lezy juz u mnie w garazu
Panowie to nie jest do końca tak.quattro pisze:ja mam gt22 i dmucha 2,0 bary ale niestety odpycha sie dopiero od ok 2600obr/minmrozoo pisze:Dobra alternatywa jest gt18v z mercow, spokojnie daje rade dmuchac 1,8bara
natomiast jak chodzi o turbo to pakuj hybryde gt 18/22 idzie od samego dołu do samej góry potenciał na ok 240 PS <ok>
w przypadku VNT nie tylko podlewa się paliwem żeby przyspieszyć wstawanie turbiny ale również trzeba przymknąć kierownice na ograniczniku.
jak nie wierzycie to zróbcie zrzutkę na turbo GT2569V i pokażę wam jak to wstaje od obrotów nawet 1500rpm.
szybkość wstawania jest też uzależniona od wagi wirnika, kąt wtrysku oraz stopnia zamknięcia kierownic.
można i bez obciążenia napompować nawet i 1,0bara przy obrotach nie większych niż 3000rpm i to na turbie GT2052V
a co do tematu to pogratulować właścicielowi uporu w dążeniu do celu i zapału.
chociaż mogłeś się jeszcze kolego pobawić z dźwignią dozownika w pompie i wtedy byś się jeszcze zadziwił ile rezerw tkwiło w Twojej pompie.
a co do turbiny to to co teraz maszz może ładnie dmuchnąć i to spokojnie 2,0bara bo tyle potrafi już GT2052V GTB1756VK nie ma ogranicznika zamknięcie kierownicto bym się o laga nie martwił bo ona już na wolnych obrotach potrafiła bez obciążenia silnika powodować wyraźne twardnienie węży od IC
mi już GT2052V znów przestaje wystarczać i nie wiem czy znów nie spróbuję i na tym silniku przesiadki na T3 bo z silnikiem AAZ tworzyło naprawdę zgraną parę zdolną utrzymywać się w dość bliskim towarzystwie motocykli na drodze tylko jeszcze kurcze żeby tak trakcji wtedy na pierwszych dwóch biegach nie brakowało bo i na trójce na suchym też zdarzało mu się pośliznąć
wszystko co napisales jest prawda i masz racje. mozna od wolnych obrotow miec full boost
chodzi tylko zeby turbo trzymalo cisnienie do konca obrotow. sam napisalem za potrafi utrzymac 1.0 bar ale tylko do 3000obr/min. tu wlasnie wtedy wchodzi wydajnosc turbiny.
droga do kazdej mocy w tdi jest przetarta w kazda strone. i sadze ze juz niewiele ktos moze tu wymyslec ciekawego.
pozdrawiam
chodzi tylko zeby turbo trzymalo cisnienie do konca obrotow. sam napisalem za potrafi utrzymac 1.0 bar ale tylko do 3000obr/min. tu wlasnie wtedy wchodzi wydajnosc turbiny.
droga do kazdej mocy w tdi jest przetarta w kazda strone. i sadze ze juz niewiele ktos moze tu wymyslec ciekawego.
pozdrawiam