Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Mrozowe 80 B4 cale na czesci ! ! !str36

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 26 gru 2009, 21:57

quattro pisze:
mrozoo pisze:Dobra alternatywa jest gt18v z mercow, spokojnie daje rade dmuchac 1,8bara
ja mam gt22 i dmucha 2,0 bary ale niestety odpycha sie dopiero od ok 2600obr/min
natomiast jak chodzi o turbo to pakuj hybryde gt 18/22 idzie od samego dołu do samej góry potenciał na ok 240 PS <ok>
wiem wiem, u ziomka w pasku jak modzilismy to taka hybryda siedzi ;-) tylko niestety to jest robota regeneratorow turbin i nie zawsze im wychodzi :lol:

Awatar użytkownika
quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 247
Rejestracja: 28 lut 2007, 16:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: quattro » 06 sty 2010, 15:29

mrozoo pisze:tylko niestety to jest robota regeneratorow turbin i nie zawsze im wychodzi
no i tu sie z tobą zgodze , sam miełem turbo regenerowane i poszło w rozsypke :evil:
a tak na marginesie to jakiś postęp w pracach jest ??????
pozdrawiam

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 sty 2010, 16:11

quattro pisze:to jakiś postęp w pracach jest ??????
mroozo sie przy kompie to jak ma robic?? :mrgreen:

niewierze w regeneracje turbin to nie to co orginal.
gt1749va utrzymuje max 1,5bara avf
gt1749vb utrzumuje max1,55bara arl

dobrze zrobiona hybryda jest ok natomiast jest ich niewiele bo karambol robi masowke.
gt22 z 2.7 cdi E-class lub ML jest fajna tylko pozno wstaje optymalna do mocy troszke ponad200ps jest turbina od BRD wstaje szybko jak ori tylko musi pochodzic z jezdzacego auta bo te nowki z allegro sa ponoc z wada fabryczna.
brd pasuje na ori kolektor.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 06 sty 2010, 16:55

chmielek staram sie nie odmrozic lap :P <ok> Wiec chwilowo niezagladam do garazu :mrgreen:
Narazie postepow brak, chwilowo nie robie bo aura nie sprzyja....[jedyne co zrobilem, to wiazka z ecu w srodku, pedal gazu podpiety i na grodzi umieszczony, i polapana z grubsza instalacja]
Turbawek to od groma jest ktore mozna zastosowac do mocy ~200ps i ~400nm, nawet taka jedna lezy juz u mnie w garazu :-P

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 09 sty 2010, 21:56

quattro pisze:
mrozoo pisze:Dobra alternatywa jest gt18v z mercow, spokojnie daje rade dmuchac 1,8bara
ja mam gt22 i dmucha 2,0 bary ale niestety odpycha sie dopiero od ok 2600obr/min
natomiast jak chodzi o turbo to pakuj hybryde gt 18/22 idzie od samego dołu do samej góry potenciał na ok 240 PS <ok>
Panowie to nie jest do końca tak.
w przypadku VNT nie tylko podlewa się paliwem żeby przyspieszyć wstawanie turbiny ale również trzeba przymknąć kierownice na ograniczniku.
jak nie wierzycie to zróbcie zrzutkę na turbo GT2569V i pokażę wam jak to wstaje od obrotów nawet 1500rpm.

szybkość wstawania jest też uzależniona od wagi wirnika, kąt wtrysku oraz stopnia zamknięcia kierownic.
można i bez obciążenia napompować nawet i 1,0bara przy obrotach nie większych niż 3000rpm i to na turbie GT2052V
a co do tematu to pogratulować właścicielowi uporu w dążeniu do celu i zapału.
chociaż mogłeś się jeszcze kolego pobawić z dźwignią dozownika w pompie i wtedy byś się jeszcze zadziwił ile rezerw tkwiło w Twojej pompie.
a co do turbiny to to co teraz maszz może ładnie dmuchnąć i to spokojnie 2,0bara bo tyle potrafi już GT2052V GTB1756VK nie ma ogranicznika zamknięcie kierownicto bym się o laga nie martwił bo ona już na wolnych obrotach potrafiła bez obciążenia silnika powodować wyraźne twardnienie węży od IC
mi już GT2052V znów przestaje wystarczać i nie wiem czy znów nie spróbuję i na tym silniku przesiadki na T3 bo z silnikiem AAZ tworzyło naprawdę zgraną parę zdolną utrzymywać się w dość bliskim towarzystwie motocykli na drodze tylko jeszcze kurcze żeby tak trakcji wtedy na pierwszych dwóch biegach nie brakowało bo i na trójce na suchym też zdarzało mu się pośliznąć

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 10 sty 2010, 09:27

wszystko co napisales jest prawda i masz racje. mozna od wolnych obrotow miec full boost
chodzi tylko zeby turbo trzymalo cisnienie do konca obrotow. sam napisalem za potrafi utrzymac 1.0 bar ale tylko do 3000obr/min. tu wlasnie wtedy wchodzi wydajnosc turbiny.
droga do kazdej mocy w tdi jest przetarta w kazda strone. i sadze ze juz niewiele ktos moze tu wymyslec ciekawego.
pozdrawiam

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 sty 2010, 20:16

jesli chodzi o dmuchawki to szlak jest przetarty w kazda strone;) Zreszta TDI vp i pd jest juz rozgryzione na maxa i pelno jest opisow co jak i z czym ;-)
Ponizej pare fotosow :->
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

k11h
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 25 sty 2009, 12:45

Post autor: k11h » 12 sty 2010, 20:30

A wentylatory na chłodnicę gdzie? :-P

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 sty 2010, 20:30

k11h pisze:A wentylatory na chłodnicę gdzie? :-P
narazie bedzie jakis czas bez :) zobaczymy czy bedzie sie grzal :-P

cysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 17 lut 2007, 13:31
Lokalizacja: Supraśl

Post autor: cysio » 12 sty 2010, 20:41

troche ciasno sie zrobilo w niektorych miejscach

w końcu jakis ludzki aparat masz :-D

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 sty 2010, 20:41

Nom Roberto chylę czoła do samej ziemi. <ok> Ciekawość mnie zżera jak to będzie zapier***** :mrgreen: Z tego co mi się wydaje to najszybszy klekot na forum będzie. :-P

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 sty 2010, 20:46

ee, najszybszy to napewno nie, kilka swapowych TDI jest juz po sofcie i ladnie zmodzonych ;-) dlugo im nie dorownam, ale bede sie starac :mrgreen:
No troszeczke ciasniej jest w porownaniu do AAZ, a i jeszcze musze akumulator gdzies umiescic :->

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 12 sty 2010, 21:27

Robert na kolana pasażera. <rotfl2>

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 12 sty 2010, 21:28

Niki20 pisze:Robert na kolana pasażera. <rotfl2>
:lol: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 12 sty 2010, 23:48

Wyjedz z chlodnica 3cm do przodu to i na wiatrak sie znajdzie zakamarek <ok>
A aku ładuj do schowka, niech sie sciska i nie marudzi :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl