quattro pisze:mrozoo pisze:Dobra alternatywa jest gt18v z mercow, spokojnie daje rade dmuchac 1,8bara
ja mam gt22 i dmucha 2,0 bary ale niestety odpycha sie dopiero od ok 2600obr/min
natomiast jak chodzi o turbo to pakuj hybryde gt 18/22 idzie od samego dołu do samej góry potenciał na ok 240 PS <ok>
Panowie to nie jest do końca tak.
w przypadku VNT nie tylko podlewa się paliwem żeby przyspieszyć wstawanie turbiny ale również trzeba przymknąć kierownice na ograniczniku.
jak nie wierzycie to zróbcie zrzutkę na turbo GT2569V i pokażę wam jak to wstaje od obrotów nawet 1500rpm.
szybkość wstawania jest też uzależniona od wagi wirnika, kąt wtrysku oraz stopnia zamknięcia kierownic.
można i bez obciążenia napompować nawet i 1,0bara przy obrotach nie większych niż 3000rpm i to na turbie GT2052V
a co do tematu to pogratulować właścicielowi uporu w dążeniu do celu i zapału.
chociaż mogłeś się jeszcze kolego pobawić z dźwignią dozownika w pompie i wtedy byś się jeszcze zadziwił ile rezerw tkwiło w Twojej pompie.
a co do turbiny to to co teraz maszz może ładnie dmuchnąć i to spokojnie 2,0bara bo tyle potrafi już GT2052V GTB1756VK nie ma ogranicznika zamknięcie kierownicto bym się o laga nie martwił bo ona już na wolnych obrotach potrafiła bez obciążenia silnika powodować wyraźne twardnienie węży od IC
mi już GT2052V znów przestaje wystarczać i nie wiem czy znów nie spróbuję i na tym silniku przesiadki na T3 bo z silnikiem AAZ tworzyło naprawdę zgraną parę zdolną utrzymywać się w dość bliskim towarzystwie motocykli na drodze tylko jeszcze kurcze żeby tak trakcji wtedy na pierwszych dwóch biegach nie brakowało bo i na trójce na suchym też zdarzało mu się pośliznąć