t15- Inducer- 33mm exducer - 44mm
AWX- IN- 34,7mm EX- 49mm
ARL- IN - 36,4mm EX- 49mm
Z tych dwóch ostatnich dmuchają nawet 1.6bar ( zmienna geometria) ale z wirnikiem t15 raczej 1.5bar powinno spokojnie chodzić, o tyle jest dobrze że t15 nie ma przewężanego wałka.
[ Dodano: 2015-02-02, 22:58 ]
Kupiłem na dniach turbo, za turbosprężarkę + przesyłka wyszło 90zł
http://olx.pl/oferta/turbosprezarka-mon ... 8mkLd.html
Koło kompresji jest takie same jak w AWX, muszla jest ładna, podobna do t15, nie powinno być problemu ze skierowaniem muszli, Ogólnie stan całej turbosprężarki bardzo dobry, a cena śmiesznie mała, kiedy w vw/audi za tego typu turbo -czyli awx trzeba dać 3-4razy więcej. Najważniejsze to mieć stronę zimną od gt15/gt17 bo one wszystkie pasują do siebie, od gt15 do gt25. Z tej większej turbosprężarki odkręcasz muszlę zimną, talerzyk (do którego przymocowana jest muszla, i koło kompresji i bez problemu przykręcasz to do t15 i już masz hybrydę, kwestia tylko wyważenia, ale skoro dajesz turbo do regeneracji to ich nie obchodzi jaki kompresor tam siedzi... wymieniają uszczelnienia, łożyska, wyważają i to wszystko ( chyba że coś jest mocniej zużyte to też wymiana)
[ Dodano: 2015-02-02, 23:06 ]
Można jeszcze roztoczyć muszlę oryginalną t15 pod większy kompresor, ale ja jeszcze nie robiłem tego i w moich stronach raczej nie ma takich firm. Jeśli chcesz zobaczyć jak mniej więcej wygląda różnica kompresorów/zimnych stron, to u mnie na profilu na ostatniej stronie dodałem zdjęcia, porównanie t15 i Gt1549S z Citroena (kompresor taki jak ARL) i zauważ że rdzenie są identyczne, więc równie dobrze mógłbym stronę zimną gt1549s przykręcić do t15 i działałoby bez problemu ( lepiej wyważyć wtedy
