[AUDI 80 B4 ADA] pierwsze wyjście z mroku
[AUDI 80 B4 ADA] pierwsze wyjście z mroku
Witam,
Jestem tu klubowiczem od jakiegoś czasu i dlatego chciałbym przedstawić Wam swoje auto. W marcu 2006 stałem się prawowitym właścicielem tego pojazdu i do roku 2009 zostało wymienione:
- silnik z ABT na ADA
- rozrząd
- instalacja sekwencyjna
- przeguby zewnętrzne
- osłony przegubów
- wszystkie przednie tuleje w zawieszeniu
- końcówki drążków kierowniczych
- klocki hamulcowe tył
- łożyska tył
- przewody WN
- pokrowce z eko skóry ( wiem, zdania podzielone ale mi się podobają)
w roku 2010:
- świece zapłonowe NKG
- kolejny raz osłony przegubów tym razem na lobro
- nagrzewnica
- stacyjka wraz z kostką
- linka hamulca ręcznego
- łączniki drążka stabilizatora ( 4 dni temu)
- klocki hamulcowe przód ( 4 dni temu)
- osłony gumowe tłoczków przód ( 4 dni temu)
- przewody hamulcowe elastyczne przód ( 4 dni temu)
Planuje w przyszłym roku wymienić amortyzatory jeszcze nie wiem dokładnie na jakie.
Jeżeli o czymś zapomniałem to z pewnością to napiszę niebawem, o takich rzeczach jak filtry, olej nie pisze, gdyż to normalna sprawa.
Na zdjęciach nie widać rysek i jakiś niedoskonałości ale nie oszukujmy się auto z roku 1991 nie będzie bez skazy. Poniżej sesja zdjęciowa wykonana 15.08.2010.
Jestem tu klubowiczem od jakiegoś czasu i dlatego chciałbym przedstawić Wam swoje auto. W marcu 2006 stałem się prawowitym właścicielem tego pojazdu i do roku 2009 zostało wymienione:
- silnik z ABT na ADA
- rozrząd
- instalacja sekwencyjna
- przeguby zewnętrzne
- osłony przegubów
- wszystkie przednie tuleje w zawieszeniu
- końcówki drążków kierowniczych
- klocki hamulcowe tył
- łożyska tył
- przewody WN
- pokrowce z eko skóry ( wiem, zdania podzielone ale mi się podobają)
w roku 2010:
- świece zapłonowe NKG
- kolejny raz osłony przegubów tym razem na lobro
- nagrzewnica
- stacyjka wraz z kostką
- linka hamulca ręcznego
- łączniki drążka stabilizatora ( 4 dni temu)
- klocki hamulcowe przód ( 4 dni temu)
- osłony gumowe tłoczków przód ( 4 dni temu)
- przewody hamulcowe elastyczne przód ( 4 dni temu)
Planuje w przyszłym roku wymienić amortyzatory jeszcze nie wiem dokładnie na jakie.
Jeżeli o czymś zapomniałem to z pewnością to napiszę niebawem, o takich rzeczach jak filtry, olej nie pisze, gdyż to normalna sprawa.
Na zdjęciach nie widać rysek i jakiś niedoskonałości ale nie oszukujmy się auto z roku 1991 nie będzie bez skazy. Poniżej sesja zdjęciowa wykonana 15.08.2010.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Bardzo fajne auto i w jak mozna zauwazyc w bardzo odpowiednich rekach.
Jacek napisz co to za felga i czy znaczki na dekielkach to sa z tylnej klapy czy kierownicy :?:
Co do zderzaka to sluszna uwaga ze jak jest caly w kolor to odstaje od reszty, zrob cos z tym, albo progi w kolor i listwy na tylnym oraz drzwiach albo alternatywnie proponuje gore przedniego zderzaka dac w struktore czarna.
Czemu zmiana silnika byla :?:
Czemu nie bylo jeszcze okazji nigdy nigdzie pogadac mimo iż mijamy sie na ulicach mozna powiedziec ze co jakis czas :?:
Pozdrawiam i do zobaczenia na asfalcie <ok>
Jacek napisz co to za felga i czy znaczki na dekielkach to sa z tylnej klapy czy kierownicy :?:
Co do zderzaka to sluszna uwaga ze jak jest caly w kolor to odstaje od reszty, zrob cos z tym, albo progi w kolor i listwy na tylnym oraz drzwiach albo alternatywnie proponuje gore przedniego zderzaka dac w struktore czarna.
Czemu zmiana silnika byla :?:
Czemu nie bylo jeszcze okazji nigdy nigdzie pogadac mimo iż mijamy sie na ulicach mozna powiedziec ze co jakis czas :?:
Pozdrawiam i do zobaczenia na asfalcie <ok>
Jutro napisze co to są za felgi bo nie kojarze oznaczeń. Odnośnie dekielków to porównam z tymi na tylnej klapie i napisze, wiem jedynie że są piekielnie mocno przyklejone <ok>
Nad listwami noże pomyśle ale za jakiś czas bo nie chce malować dolnej części zderzaka na czarno.
Silnik został zastąpiony ponieważ tamten już lubił sobie wypić oleju i pomyślałem o wymianie na 2.0 (115KM). Pojechałem pod granicę niemiecką po silnik ABK z całym osprzętem, przywiozłem, zamontowałem i podczas wymiany rozrządu dopiero dowiedziałem się, że ADA to jednostka 101KM :shock: (wcześniej nie zwracałem w ogóle uwagi na oznaczenia). Nie widziało mi się jechać z powrotem i dlatego tak już zostało.
Kiedyś się spotkamy
Ps. Czy felgi w pewnym bmw v-tech to Twoja robota?
Nad listwami noże pomyśle ale za jakiś czas bo nie chce malować dolnej części zderzaka na czarno.
Silnik został zastąpiony ponieważ tamten już lubił sobie wypić oleju i pomyślałem o wymianie na 2.0 (115KM). Pojechałem pod granicę niemiecką po silnik ABK z całym osprzętem, przywiozłem, zamontowałem i podczas wymiany rozrządu dopiero dowiedziałem się, że ADA to jednostka 101KM :shock: (wcześniej nie zwracałem w ogóle uwagi na oznaczenia). Nie widziało mi się jechać z powrotem i dlatego tak już zostało.
Kiedyś się spotkamy
Ps. Czy felgi w pewnym bmw v-tech to Twoja robota?
jacekku, myslalem ze ty te znaczki na dekiekach przyklejales dlatego pytałem, jesli z tylnej kapy to od B3 bo tam byly takie mniejsze.
Ano widzisz człowiek sie uczy całe zycie, również oznaczen .
Ano widzisz człowiek sie uczy całe zycie, również oznaczen .
O tym mówisz? http://img33.imageshack.us/i/dsc02351l.jpg/ Tia, maczalem tam paluchy :mrgreen:jacekku pisze:Ps. Czy felgi w pewnym bmw v-tech to Twoja robota?