Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ADA] Red Chilli Project by BurntMeat

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
BurntMeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:22

[80 B4 ADA] Red Chilli Project by BurntMeat

Post autor: BurntMeat » 02 lis 2016, 23:50

Red Chilli Project

Witam klubowiczów.
Jako, że jestem czytelnikiem od dawna ale użytkownikiem mojej 80 od sierpnia 2016 - przyszedł czas na krótkie przedstawienie mojego nabytku.
Audi 80 B4, 1.6E ADA 101KM, LPG, sedan, 1994 rok.
Powoli rozbudowywana "wersja bieda".

Po zakupie dołożone głośniki Pioneer w tylnej półce, wzmacniacz i skrzynia Alpine w bagażniku.

Plany:
Swap na 1.8T
Lampy zespolone a w dalszej przyszłości soczewki
Dorzucenie elektrycznych szyb, lusterek
Podgrzewanie lusterek
Wymiana foteli i kanapy na Recaro z A3
Porobienie podświetlenia
Porządny zestaw car audio

-- 02.08.2016 --
Dzień kupna

Obrazek Obrazek


-- 02.10.2016 --
Spot z kumplem

Obrazek


-- 19.01.2017 --
Tarcze i klocki od TRW
Ringi zegarów

Obrazek Obrazek Obrazek


-- 30.01.2017 --
Alu w czarnym macie

Obrazek


-- 05.02.2017 --
Porządkowanie papierów i tapeta na telefon

Obrazek Obrazek


-- 09.02.2017 --
Grill i emblematy klapy w czarnym macie
Emblemat Audi z B3
Wlepa klubowa

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


-- 18.02.2017 --
Wymiana tunelu nawiewu i nagrzewnicy z kumplami

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


-- 01.04.2017 --
Nareszcie wpadły lampy zespolone i kierunki w zderzaku

Obrazek Obrazek

Work in progress...
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2017, 20:55 przez BurntMeat, łącznie zmieniany 17 razy.

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 529
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 03 lis 2016, 00:17

No w ADA kolego niestety wiele nie wycudujesz, to słabszy brat ABK. Wiec możesz tylko, albo i aż: wywalić/wydłubać katalizator, założyć sportowy wydech, zamiast filtra powietrza wkładka K&N, możesz też wstawić przepływomierz od Opla V6 :-D możesz też zmienić wałek rozrządu, ostatecznie możesz też zrobić swapa i to było by najlepsze ale najdroższe rozwiązanie. Mam nadzieję że pomogłem piwoa80
Aha, z bajerów można wrzucić termometr i dodatkowe wskaźniki oraz doposażyć licznik w ringi zegarów :-)
Alusy masz ładne, więc ja bym proponował ją obniżyć, co by nie wyglądała jak koza :-P

Awatar użytkownika
BurntMeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:22

Post autor: BurntMeat » 03 lis 2016, 00:30

Co do takich rzeczy - akurat to wiem ale większość nie ma sensu. Swap jest fajnym pomysłem ale kosztownym. Nawet jeśli uzbieram fundusz - wciąż pozostaje pytanie na co swapować.
Obniżenie... Rozwaliłem amortyzator więc wymieniałem cały przód ze sprężynami. Mógłbym o tym pomyśleć ale słabo się znam na glebowaniu więc przydałaby się pomoc z częściami.
Ringi do zegarów w planach, termometr także. Alusy planuję pomalować albo obkleić w ciekawy sposób.

Czy filtr stożkowy faktycznie dużo pomaga czy to tylko zbędny wydatek? Jak to się ma z wkładką?

Awatar użytkownika
elektronic
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 529
Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
Imię: Wiesław
Lokalizacja: Turek

Post autor: elektronic » 03 lis 2016, 00:46

Najlepszy stosunek mocy do ceny ma 1.8T, rozpykany na wszystkie strony. Można też na bogato i wsadzić 4.2 litra :-D Poszukaj filmu o B2 i B3 z takim silniczkiem. Co do alusów, to może hydrografika? Co do reszty zagadnień, szukaj w google i czytaj kolego, wszystko było wielokrotnie omawiane... na tym forum i na podobnych (czyli Passaty, Golfy, A4-ki i Seaty) :-D

Awatar użytkownika
BurntMeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:22

Post autor: BurntMeat » 03 lis 2016, 00:59

Czytam, czytam i im więcej czytam tym mniej wiem. Seata sam posiadałem ale wtedy nie było mi po drodze z poważnymi modyfikacjami tylko z rostem i ogólnym psikaniem wszystkiego sprejami.
Silnik do swapa preferowałbym wydłubać z innego B4 i myślę które tu najbardziej by pasowało...

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 lis 2016, 01:09

BurntMeat pisze:Silnik do swapa preferowałbym wydłubać z innego B4 i myślę które tu najbardziej by pasowało...
NG , piękny dźwięk 5-cio cylindrowca , ale na starcie od razu przeróbka na elektroniczny wtrysk.

Awatar użytkownika
BurntMeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:22

Post autor: BurntMeat » 19 sty 2017, 18:18

Krzysiek 84 pisze:NG , piękny dźwięk 5-cio cylindrowca , ale na starcie od razu przeróbka na elektroniczny wtrysk.
Świetna sprawa, jak wpadnie kilka wypłat to będę was Panowie błagał o pomoc w tym projekcie.
Jak narazie pierwszeństwo mają tanie rzeczy, które cieszą. Chciałbym przyciemnić maksymalnie lampy z tyłu i z przodu. Nie wiem tylko jak to legalnie zrobić.

[ Dodano: 2017-01-19, 18:18 ]
Nowości w pierwszym poście, parę zmian w hamulcach i estetyce :)
Przy okazji wyklarowały się też plany. Na jesień swap na 1.8T AEB.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 19 sty 2017, 18:36

Przy okazji wyklarowały się też plany. Na jesień swap na 1.8T AEB.
he jeszcze ciut a będzie więcej aeb'ów niż 80 z ori silnikami ;-)

Awatar użytkownika
BurntMeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:22

Post autor: BurntMeat » 03 lut 2017, 00:38

PieterB pisze:he jeszcze ciut a będzie więcej aeb'ów niż 80 z ori silnikami ;-)
Niby tak ale bądźmy szczerzy... Najtańsza opcja jeśli chodzi o silniki z perspektywami około 200 koni.

[ Dodano: 2017-01-30, 23:05 ]
Pomalowane alusy :D

[ Dodano: 2017-02-03, 00:38 ]
Potrzebna pomoc - w jaki sposób termostat wiąże się z brakiem ciepłego nawiewu w samochodzie? Wymiana może pomóc? Zauważyłem, że auto zbyt długo się grzeje. Często przejadę 7-8 km zanim wejdzie na 90 stopni a kiedy stanę zaraz spada poniżej, do około 80.
Od momentu kupna nie działa ciepły nawiew i nie wiem jak się zabrać za to.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 03 lut 2017, 08:11

BurntMeat pisze:[ Dodano: 2017-02-03, 00:38 ]
Potrzebna pomoc - w jaki sposób termostat wiąże się z brakiem ciepłego nawiewu w samochodzie? Wymiana może pomóc? Zauważyłem, że auto zbyt długo się grzeje. Często przejadę 7-8 km zanim wejdzie na 90 stopni a kiedy stanę zaraz spada poniżej, do około 80.
Od momentu kupna nie działa ciepły nawiew i nie wiem jak się zabrać za to.
opisywane nie raz na forum

Awatar użytkownika
BurntMeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:22

Post autor: BurntMeat » 02 kwie 2017, 12:22

PieterB pisze:opisywane nie raz na forum
Możliwe ale nie zakładam nowego tematu tylko dopisuję się do własnego. Jeśli ktoś ma ochotę pomóc albo chociaż rzucić linkiem to zawsze jakaś pomoc. Przekopywanie się przez kilkadziesiąt stron żeby dotrzeć do jednej informacji to trochę dużo roboty czasami.

[ Dodano: 2017-02-06, 00:14 ]
Odświeżony, niedługo wpadnie więcej zdjęć z rezania zespolaków.

[ Dodano: 2017-02-10, 01:43 ]
Dorzuciłem foto z malowania grilla i dodatków.

[ Dodano: 2017-02-21, 20:33 ]
Wymiana nagrzewnicy, tunelu, regeneracja klapek.

[ Dodano: 2017-04-02, 12:22 ]
Dorzuciłem zespolaki.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 kwie 2017, 12:27

Wszystko dobrze i ze smakiem , ale te ledy można już zdjąć okok

Awatar użytkownika
BurntMeat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 04 wrz 2016, 20:22

Post autor: BurntMeat » 02 kwie 2017, 17:02

Krzysiek 84 pisze:Wszystko dobrze i ze smakiem , ale te ledy można już zdjąć okok
Ledy dostałem razem z autem już zamontowane. Zdejmę jak zregeneruję odbłyśniki w zespolakach bo wypalone strasznie. Plastiki w zderzaku prowizorka - nie mogłem kupić więc są chwilowo wycinane. Planuję niedługo wstawić zderzak od coupe - wtedy zdejmę ledy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga