Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 03 cze 2013, 20:24

keczy pisze:sagem, niezła koza, u mnie jest 55.7 cm i jeździ, a osłonę wyrwał śnieg w tą zimę razem z mocowaniem. <ok>
Wiem ze tego nie lubisz, ale to powiem:

Ty jeździsz tym przedliftowym B3, więc tam jest inaczej. <ok> <piwo>
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 19:59 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 cze 2013, 20:44

Noo, szczególnie, że są błotniki z polifta <ok> Ps; to Adaś tego nie lubi <rotfl>

gruszek01
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2008, 20:21
Lokalizacja: STOLICA
Kontakt:

Post autor: gruszek01 » 03 cze 2013, 20:50

ładny avant
załuje ze nie zwlokłem sie mimo deszczu z wyra to bysmy sie pościgali

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 03 cze 2013, 20:56

keczy pisze: to Adaś tego nie lubi. <rotfl>
Jasne, a on niby czemu :?: :lol: :lol:
gruszek01 pisze:Ładny avant
Żałuję że nie zwlokłem się mimo deszczu z wyra to byśmy się pościgali.
Dzięki ;-)

Szkoda, w sumie na majówce 20stką był jeszcze tylko Paweł z Olsztyna, ale u niego sprzęgło nie domaga. A wcześniej łapaliśmy się z EDDem ale u niego znowu coś MTM nie bangla, mapa paliwa chyba działa ale doładowania nie bardzo i też były nudy. <ok>
Cóż, jak kiedyś dojdę do podobnych wyników jak Twoje to chętnie. ;-)
Ostatnio zmieniony 17 paź 2013, 20:03 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
keczy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2143
Rejestracja: 11 sty 2007, 22:34
Lokalizacja: Łowicza centrum

Post autor: keczy » 03 cze 2013, 21:00

chodziło mi o określenie polift :-P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 03 cze 2013, 22:10

Teraz wygląda kozak. Tylko przód zdesia ciut niżej. S2kowy jest tak głupio skonstruowany że musi być szpara lekka pod listwami podlampowymi.
Najlepiej popatrzeć zboku aby dziura wzdłuż zderzaka była równa między błotnikiem a zderzakiem.
Tu widać że się schodzi w coraz mniejszą szczelinę ku przodowi (choć zapewne tu jeszcze do końca nie zamocowany poprawnie)
http://img203.imageshack.us/img203/309/mg0020y.jpg

i tutaj
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 7978_n.jpg
widać że trochę zadarty do góry jest.

Ja u siebie na początku też za wysoko przód usadziłem zderzaka.

Ale ogólnie teraz jest kozak.
Nie tylko jedzie ale i wreszcie wygląda.
Ten zderzak to to czego tu mi brakowało w wyglądzie.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 03 cze 2013, 22:20

eSPe, dzięki, mi też się podoba, ale detale zawsze są i będą.
Zderzak jest do poprawki, ale spieszyłem się na majówkę, teraz mam czas do grabiny na jego poprawienie, więc spoko, na pewno go powieszę równo. Gdybym nie musiał rezać tych głupich 5 śrub to już dawno bym zmienił felgi i by było fajne, ale wstrzymam się i zrobię to raz a dobrze farciarzu :-P

Jeszcze muszę w tym roku pojechać do Irka w jednej bardzo ważnej sprawie... <ok>

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 03 cze 2013, 22:29

sagem pisze:zrobię to raz a dobrze farciarzu :-P
Na allegro jest zestaw z takiego auta jak moje na handel czyli P&P.
Może lepiej swój zestaw sprzedaj a zakup ten z allegro.
Mniej roboty będzie.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 03 cze 2013, 22:32

sagem pisze:Jeszcze muszę w tym roku pojechać do Irka w jednej bardzo ważnej sprawie...
Chyba w tej samej co ja bym chciał :P Ale u mnie opcja się zamieniła na grubszą ingerencję :/

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 03 cze 2013, 22:36

eSPe pisze:Na allegro jest zestaw z takiego auta jak moje na handel czyli P&P.
Może lepiej swój zestaw sprzedaj a zakup ten z allegro.
Mniej roboty będzie.
Widziałem ten zestaw espe, mnie to nie ratuje. Jak bym chciał zmienić same piasty to jest dla mnie 10 godzin roboty, bo mam już piasty przednie jak i tylne pasujące i za 1/8 ceny za jaką pójdzie ten zestaw.

Ja natomiast założę już grube przeguby i półosie ( 108mm jak w S2 ), dyfer z S4 dużo świeższy no i co się z tym wiążę felgi i kiedyś hamulce, także same większe piasty mi nic nie dają bo potem m trzeba szukać półosi i dyferencjału ;-)

Trudno, pomęczę się jeszcze ten sezon na starych brzydkich borbetach :-P

bloku a co tam u Ciebie się dzieje złego :?:

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 03 cze 2013, 22:40

sagem pisze:bloku a co tam u Ciebie się dzieje złego
Złego nic, ale jak policzyłem sobie miejsca w których są wgniotki to stwierdziłem, że jednak dam ją pomalować po blacharskich naprawach. Naliczyłem ok 60 miejsc gdzie trzeba wyklepać lub lakier skorygować. Plus, że brak rudego.

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 03 cze 2013, 22:41

ahhh zazdroszcze tego wyniku na hamowni ;p tez chcialbym juz przekroczyc tą dwójkę z przodu :P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 03 cze 2013, 22:58

sagem pisze:na starych brzydkich borbetach
Masz coś do borbet E? :evil:



:-P :-P :-P

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 04 cze 2013, 00:38

Polift przedlift wszystko jedno i tak kozy macie, ostatnio skrecilem co nieco na letnich i zrobilem pomiar- 54,6cm :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 04 cze 2013, 07:08

bloku, nie polecam Ci zabiegu malowania, jak da sie odratowac orginalny lakier to tak zrob, malowanie to zlo :/ gadalismy o tym w grabinie i jasna sprawa jest ze ciezko znalezc lakiernika ktoremu by sie oplacalo spuszczac przy malowaniu, tak aby uzyskac efekt fabrycznego lakieru

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl