[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
Ori zawiecha Tylko dobrze sklepana, bo siedzi tak jakby było -35mm, Mam jakieś sportowe sprężyny schowane, ale nie wiem ile obniżają bo po numerach nie mogę dojść. Jeśli już bym wymieniał to max -35, chce zachować komfort i nie robić z Audi pługa
[ Dodano: 2014-02-20, 13:55 ]
Wczoraj testowałem jazdę na nowym FMIC bo wcześniej to tylko jazda po mieście Ogólnie jest dobrze, ciut dymku zostało, ale to kwestia zbyt dużej dawki Wylot IC jest zawsze zimny, zobaczymy jak latem
[ Dodano: 2014-02-21, 08:21 ]
Na pierwszej stronie wrzuciłem foty z FMIC, ciągle jestem w fazie testów
[ Dodano: 2014-02-24, 16:42 ]
Fotki z przymiarek Turbo i kolektora ASZ
[ Dodano: 2014-02-24, 16:50 ]
[ Dodano: 2014-02-24, 16:58 ]
Montaż FMIC
[ Dodano: 2014-02-24, 17:09 ]
[ Dodano: 2014-02-20, 13:55 ]
Wczoraj testowałem jazdę na nowym FMIC bo wcześniej to tylko jazda po mieście Ogólnie jest dobrze, ciut dymku zostało, ale to kwestia zbyt dużej dawki Wylot IC jest zawsze zimny, zobaczymy jak latem
[ Dodano: 2014-02-21, 08:21 ]
Na pierwszej stronie wrzuciłem foty z FMIC, ciągle jestem w fazie testów
[ Dodano: 2014-02-24, 16:42 ]
Fotki z przymiarek Turbo i kolektora ASZ
[ Dodano: 2014-02-24, 16:50 ]
[ Dodano: 2014-02-24, 16:58 ]
Montaż FMIC
[ Dodano: 2014-02-24, 17:09 ]
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Cofnąłem chłodnicę o ok. 1cm do tyłu, zderzak musiałem trochę pociąć, ale w sumie nie wyszło tego dużo, sam IC jest cienki, ale jest długi i wiadomo.. nie jest tak zaokrąglony jak zderzak więc ze zderzakiem najbardziej kolidowały same boczki. Ogólnie nie było większych problemów, poza tym że robiłem sam i ciężko pasować i wszystko ogarniać samemu :-> ale udało się, tym bardziej jestem zadowolony bo udało się to wszystko zmieścić pomimo że mam klime
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Pojęcia nie mam nie byłem jeszcze na hamowni, myślę że jeszcze dorzucę pompę 11mm zrobię poprawę softa i ok. 350Nm powinno byćWertyn pisze:i ile to ma momentu teraz?
Wrażenia po założeniu FMIC są takie, że silnik jest elastyczniejszy na całym zakresie obrotów, wcześniej miałem tak że wcisnąłem gaz na 80-90% to auto dobrze jechało a na 100% gazu było tylko więcej dymu a za bardzo mocy nie było czuć, wniosek z tego że powietrze było za bardzo zgotowane i za mało tlenu, i nic nie da że więcej paliwa polejesz bo nie przepali tego.
Tak samo zwiększanie ciśnienia z Turbo ma pewną granicę i powyżej nie ma sensu cisnąć. powiedzmy powyżej 1.3 bara z t15, bo przy takim doładowaniu i obr. powyżej 3.5tys temp. zaczyna drastycznie rosnąć a wydajność Turbo przy tych obrotach jest bardzo mizerna.
Ja właśnie doświadczyłem tego co często pisał kolega Arwam, że nie tylko ciśnienie jest istotne a także wydajność co jest powiązane z wielkością wirników. Zmieniłem turbo z t15 na T2 i pomimo nie zmieniania softu auto ładniej chodzi, wirniki są większe o ok. 10% co daje się odczuć po przesiadce. Oczywiście delikatny Lag się pojawił, ale to czuć tylko przy ruszaniu, bo wtedy nie ma obciążenia, a już następne biegi i turbo ładnie się budzi Z moich obserwacji na T2 przy tym samym ciśnieniu co t15 auto lepiej się zbiera
[ Dodano: 2014-02-28, 19:18 ]
Dziś wymieniłem tuleje na tylnej belce, zastosowałem Tuleje SWAG, robiłem to ok. 7 godzin. :->
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Na razie nie mam żadnych Logów, w chwili obecnej nie posiadam VAGa :-> T2 jest ciut bardziej ospałe, i czuć różnicę przy ruszaniu, kiedy nie ma obciążenia, wolniej się wkręca, ale po 2 tys. obr. jest dużo lepiej niż na t15 Nie poci się tak, nie puchnie a z FMIC działa jeszcze wydajniej
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Zgadza się to jest chłodnica klimy, dlatego jestem zadowolony że ogarnęłem FMIC pomimo że mam klime Średnica wewnątrz jest chyba ok. 46mm na wlocie i wylocie. Na zewnątrz fi 50. Od opla Frontery 2.3 TD rzdzeń ma wymiary 60cm x 20cm x 4cm. Jest nieźle, ciężko teraz zagrzać silnik Powiększyłem jeszcze dziury w zderzaku dla lepszego chłodzenia
[ Dodano: 2014-03-31, 21:58 ]
Ostatnio zamontowałem Oil Catch Tank zrobiony z filtroreduktora do armatury powietrza, odpowiednio przerobionego Teraz go testuję.
[ Dodano: 2014-04-05, 15:46 ]
[ Dodano: 2014-03-31, 21:58 ]
Ostatnio zamontowałem Oil Catch Tank zrobiony z filtroreduktora do armatury powietrza, odpowiednio przerobionego Teraz go testuję.
[ Dodano: 2014-04-05, 15:46 ]
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Dobre mody kiedy jakieś nowe foto całego auta na letnim??
osiołek sedan
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi
audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html
Czy mi się wydyje czy źle masz jeden halo włożony
osiołek sedan
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
topics127/audi-80-b4-abt-osiolek-t105018.html
sedan brother
b4-sedan-abt-limo-przemas80-brother-t78874.html
avant
audi-80-90-b4/czarna-inez-t52560.html
meet my little friend
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga