Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 lut 2014, 20:24

Ori zawiecha :D Tylko dobrze sklepana, bo siedzi tak jakby było -35mm, Mam jakieś sportowe sprężyny schowane, ale nie wiem ile obniżają bo po numerach nie mogę dojść. Jeśli już bym wymieniał to max -35, chce zachować komfort i nie robić z Audi pługa :-P

[ Dodano: 2014-02-20, 13:55 ]
Wczoraj testowałem jazdę na nowym FMIC bo wcześniej to tylko jazda po mieście :-P Ogólnie jest dobrze, ciut dymku zostało, ale to kwestia zbyt dużej dawki :-P Wylot IC jest zawsze zimny, zobaczymy jak latem ;-)

[ Dodano: 2014-02-21, 08:21 ]
Na pierwszej stronie wrzuciłem foty z FMIC, ciągle jestem w fazie testów :-)

[ Dodano: 2014-02-24, 16:42 ]
Fotki z przymiarek Turbo i kolektora ASZ ;-)
Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2014-02-24, 16:50 ]
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2014-02-24, 16:58 ]
Montaż FMIC :-D


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2014-02-24, 17:09 ]
Obrazek Obrazek Obrazek
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 24 lut 2014, 21:29

Siedzi ładnie i elegancko się w zderzak chyba zmieścił ;-) Bardzo ciasno było czy raczej bez spiny??

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 25 lut 2014, 20:18

Cofnąłem chłodnicę o ok. 1cm do tyłu, zderzak musiałem trochę pociąć, ale w sumie nie wyszło tego dużo, sam IC jest cienki, ale jest długi i wiadomo.. nie jest tak zaokrąglony jak zderzak :-P więc ze zderzakiem najbardziej kolidowały same boczki. Ogólnie nie było większych problemów, poza tym że robiłem sam i ciężko pasować i wszystko ogarniać samemu :-> ale udało się, tym bardziej jestem zadowolony bo udało się to wszystko zmieścić pomimo że mam klime :-)



Obrazek Obrazek
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 25 lut 2014, 23:30

i ile to ma momentu teraz?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 26 lut 2014, 15:08

Wertyn pisze:i ile to ma momentu teraz?
Pojęcia nie mam :-P nie byłem jeszcze na hamowni, myślę że jeszcze dorzucę pompę 11mm zrobię poprawę softa i ok. 350Nm powinno być ;-)

Wrażenia po założeniu FMIC są takie, że silnik jest elastyczniejszy na całym zakresie obrotów, wcześniej miałem tak że wcisnąłem gaz na 80-90% to auto dobrze jechało a na 100% gazu było tylko więcej dymu a za bardzo mocy nie było czuć, wniosek z tego że powietrze było za bardzo zgotowane i za mało tlenu, i nic nie da że więcej paliwa polejesz bo nie przepali tego.

Tak samo zwiększanie ciśnienia z Turbo ma pewną granicę i powyżej nie ma sensu cisnąć. powiedzmy powyżej 1.3 bara z t15, bo przy takim doładowaniu i obr. powyżej 3.5tys temp. zaczyna drastycznie rosnąć a wydajność Turbo przy tych obrotach jest bardzo mizerna.
Ja właśnie doświadczyłem tego co często pisał kolega Arwam, że nie tylko ciśnienie jest istotne a także wydajność co jest powiązane z wielkością wirników. Zmieniłem turbo z t15 na T2 i pomimo nie zmieniania softu auto ładniej chodzi, wirniki są większe o ok. 10% co daje się odczuć po przesiadce. Oczywiście delikatny Lag się pojawił, ale to czuć tylko przy ruszaniu, bo wtedy nie ma obciążenia, a już następne biegi i turbo ładnie się budzi ;-) Z moich obserwacji na T2 przy tym samym ciśnieniu co t15 auto lepiej się zbiera :-D

[ Dodano: 2014-02-28, 19:18 ]
Dziś wymieniłem tuleje na tylnej belce, zastosowałem Tuleje SWAG, robiłem to ok. 7 godzin. :->
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

oOo

Post autor: oOo » 04 mar 2014, 02:44

Awant zacny :-) :), masz moze jakies logi z doladowania gdzie mozna by porownac t15 i t2? W sumie tez na NOLu jezdze <czapa>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 04 mar 2014, 06:45

Na razie nie mam żadnych Logów, w chwili obecnej nie posiadam VAGa :-> T2 jest ciut bardziej ospałe, i czuć różnicę przy ruszaniu, kiedy nie ma obciążenia, wolniej się wkręca, ale po 2 tys. obr. jest dużo lepiej niż na t15 :-D Nie poci się tak, nie puchnie a z FMIC działa jeszcze wydajniej :-D
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 08 mar 2014, 01:27

chyba zapomnialem zapytac, z czego ten icek jest ? i jaka ma srednice wewnetrzna na wejsciu / wyjsciu?

i co to za chlodnica nad ickiem? :shock:
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 08 mar 2014, 07:06

klimy :-P

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 10 mar 2014, 13:47

Zgadza się ;-) to jest chłodnica klimy, dlatego jestem zadowolony że ogarnęłem FMIC pomimo że mam klime :-D Średnica wewnątrz jest chyba ok. 46mm na wlocie i wylocie. Na zewnątrz fi 50. Od opla Frontery 2.3 TD rzdzeń ma wymiary 60cm x 20cm x 4cm. Jest nieźle, ciężko teraz zagrzać silnik :-P Powiększyłem jeszcze dziury w zderzaku dla lepszego chłodzenia

[ Dodano: 2014-03-31, 21:58 ]
Ostatnio zamontowałem Oil Catch Tank ;-) zrobiony z filtroreduktora do armatury powietrza, odpowiednio przerobionego ;-) Teraz go testuję.

[ Dodano: 2014-04-05, 15:46 ]
Obrazek Obrazek
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 05 kwie 2014, 21:20

Dobre mody kiedy jakieś nowe foto całego auta na letnim??

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 05 kwie 2014, 21:50

Obrazek

Takie foto zrobione na dniach, dziś dorobiłem kratki w zderzak bo nie miałem org. kratki.
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 05 kwie 2014, 22:03

Czy mi się wydyje czy źle masz jeden halo włożony :-P

bartusgo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bartusgo » 06 kwie 2014, 10:32

audiczka widać coraz silniejsza :D lubie ludzi ktorzy sami modzą nawet jak nie mają ori części !! <ok>

Awatar użytkownika
Przemo95
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1323
Rejestracja: 22 sie 2008, 13:34
Lokalizacja: Płońsk

Post autor: Przemo95 » 06 kwie 2014, 13:14

No po tych modach to zetor pewnie chodzi jak rakieta :-D. Masz jakieś filmiki z audicą w akcji?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga