[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++
Ori zawiecha Tylko dobrze sklepana, bo siedzi tak jakby było -35mm, Mam jakieś sportowe sprężyny schowane, ale nie wiem ile obniżają bo po numerach nie mogę dojść. Jeśli już bym wymieniał to max -35, chce zachować komfort i nie robić z Audi pługa
[ Dodano: 2014-02-20, 13:55 ]
Wczoraj testowałem jazdę na nowym FMIC bo wcześniej to tylko jazda po mieście Ogólnie jest dobrze, ciut dymku zostało, ale to kwestia zbyt dużej dawki Wylot IC jest zawsze zimny, zobaczymy jak latem
[ Dodano: 2014-02-21, 08:21 ]
Na pierwszej stronie wrzuciłem foty z FMIC, ciągle jestem w fazie testów
[ Dodano: 2014-02-24, 16:42 ]
Fotki z przymiarek Turbo i kolektora ASZ
[ Dodano: 2014-02-24, 16:50 ]
[ Dodano: 2014-02-24, 16:58 ]
Montaż FMIC
[ Dodano: 2014-02-24, 17:09 ]
[ Dodano: 2014-02-20, 13:55 ]
Wczoraj testowałem jazdę na nowym FMIC bo wcześniej to tylko jazda po mieście Ogólnie jest dobrze, ciut dymku zostało, ale to kwestia zbyt dużej dawki Wylot IC jest zawsze zimny, zobaczymy jak latem
[ Dodano: 2014-02-21, 08:21 ]
Na pierwszej stronie wrzuciłem foty z FMIC, ciągle jestem w fazie testów
[ Dodano: 2014-02-24, 16:42 ]
Fotki z przymiarek Turbo i kolektora ASZ
[ Dodano: 2014-02-24, 16:50 ]
[ Dodano: 2014-02-24, 16:58 ]
Montaż FMIC
[ Dodano: 2014-02-24, 17:09 ]
Cofnąłem chłodnicę o ok. 1cm do tyłu, zderzak musiałem trochę pociąć, ale w sumie nie wyszło tego dużo, sam IC jest cienki, ale jest długi i wiadomo.. nie jest tak zaokrąglony jak zderzak więc ze zderzakiem najbardziej kolidowały same boczki. Ogólnie nie było większych problemów, poza tym że robiłem sam i ciężko pasować i wszystko ogarniać samemu :-> ale udało się, tym bardziej jestem zadowolony bo udało się to wszystko zmieścić pomimo że mam klime
Pojęcia nie mam nie byłem jeszcze na hamowni, myślę że jeszcze dorzucę pompę 11mm zrobię poprawę softa i ok. 350Nm powinno byćWertyn pisze:i ile to ma momentu teraz?
Wrażenia po założeniu FMIC są takie, że silnik jest elastyczniejszy na całym zakresie obrotów, wcześniej miałem tak że wcisnąłem gaz na 80-90% to auto dobrze jechało a na 100% gazu było tylko więcej dymu a za bardzo mocy nie było czuć, wniosek z tego że powietrze było za bardzo zgotowane i za mało tlenu, i nic nie da że więcej paliwa polejesz bo nie przepali tego.
Tak samo zwiększanie ciśnienia z Turbo ma pewną granicę i powyżej nie ma sensu cisnąć. powiedzmy powyżej 1.3 bara z t15, bo przy takim doładowaniu i obr. powyżej 3.5tys temp. zaczyna drastycznie rosnąć a wydajność Turbo przy tych obrotach jest bardzo mizerna.
Ja właśnie doświadczyłem tego co często pisał kolega Arwam, że nie tylko ciśnienie jest istotne a także wydajność co jest powiązane z wielkością wirników. Zmieniłem turbo z t15 na T2 i pomimo nie zmieniania softu auto ładniej chodzi, wirniki są większe o ok. 10% co daje się odczuć po przesiadce. Oczywiście delikatny Lag się pojawił, ale to czuć tylko przy ruszaniu, bo wtedy nie ma obciążenia, a już następne biegi i turbo ładnie się budzi Z moich obserwacji na T2 przy tym samym ciśnieniu co t15 auto lepiej się zbiera
[ Dodano: 2014-02-28, 19:18 ]
Dziś wymieniłem tuleje na tylnej belce, zastosowałem Tuleje SWAG, robiłem to ok. 7 godzin. :->
Zgadza się to jest chłodnica klimy, dlatego jestem zadowolony że ogarnęłem FMIC pomimo że mam klime Średnica wewnątrz jest chyba ok. 46mm na wlocie i wylocie. Na zewnątrz fi 50. Od opla Frontery 2.3 TD rzdzeń ma wymiary 60cm x 20cm x 4cm. Jest nieźle, ciężko teraz zagrzać silnik Powiększyłem jeszcze dziury w zderzaku dla lepszego chłodzenia
[ Dodano: 2014-03-31, 21:58 ]
Ostatnio zamontowałem Oil Catch Tank zrobiony z filtroreduktora do armatury powietrza, odpowiednio przerobionego Teraz go testuję.
[ Dodano: 2014-04-05, 15:46 ]
[ Dodano: 2014-03-31, 21:58 ]
Ostatnio zamontowałem Oil Catch Tank zrobiony z filtroreduktora do armatury powietrza, odpowiednio przerobionego Teraz go testuję.
[ Dodano: 2014-04-05, 15:46 ]