Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 06 kwie 2014, 18:34

Przemas80, W halo mam ułamany jeden plastik dlatego tak odstaje, ale ogarnę to jak będę miał na to czas :-P

Przemo95, Szału nie ma, bo jeszcze czekam na pompę 11mm i poprawę softu, na razie jest 1,15bara więc nie za wiele. Ale i tak podoba mi się jak to jeździ :-D bardzo przyjemnie

[ Dodano: 2014-04-15, 10:47 ]
11mm założone na fali AFN ;) i od razu została zrobiona poprawa softu pod wszystkie graty :D jeździ się bardzo fajnie :mrgreen:
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
_Dave
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 13 lut 2011, 21:36
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: _Dave » 16 kwie 2014, 10:56

Przemo95 pisze:No po tych modach to zetor pewnie chodzi jak rakieta :-D. Masz jakieś filmiki z audicą w akcji?
rakieta, rakieta na pewno ;-)

sory ale ponad miesiac neta nie mialem...

Filip, mody swietne, ja szykuje po malutku podobny setup ale patent z separatorem oleju tez wypas, mysle nad czyms swoim ale bardziej w "separator oleju" (bmw ma to ori zamontowane) nie zapiety do dolotu :P

nie musze pytac bo wiem ze masz usmiech na twazy po zamontowaniu 11mm :D kij tam z fala :P

ile myslisz masz teraz koni pi razy drzwi?!

-Dave
hybryda T2/Tb25 | Jak B4 to tylko w TDi | Plan na moc | Diagnostyka [TDi] bieżące naprawy

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 14:43

_Dave, Hehe :-D Trudne pytanie, myślę że ok. 145KM + i może z 340Nm :-P ale to tylko takie odczucia, narazie na białoruskiej, na której bardziej muli :-P Zobaczymy jak będzie na lepszym paliwie
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 kwie 2014, 18:07

Czyli korekta softu była na 1,35 bara <ok>

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 20:01

Krzysiek 84 pisze:Czyli korekta softu była na 1,35 bara <ok>
Zgadza się :mrgreen:
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 kwie 2014, 20:06

Pieknie, na czerwiec ja Wybiore się do Muniora to też głowiczke dorzuci i uszczelni pompe. Za tydzień pewnie głowica Afn wleci i kolektor dolotowy ASZ. Wszystko juz przygotowane tylko montować <ok>
Teraz to juz dobra rakieta z takiego zetora zrobiona i mozna przemieszczać się bardzo dynamicznie i elastycznie :mrgreen:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 20:12

Krzysiek 84 pisze:Pieknie, na czerwiec ja Wybiore się do Muniora to też głowiczke dorzuci i uszczelni pompe. Za tydzień pewnie głowica Afn wleci i kolektor dolotowy ASZ. Wszystko juz przygotowane tylko montować <ok>
Teraz to juz dobra rakieta z takiego zetora zrobiona i mozna przemieszczać się bardzo dynamicznie i elastycznie :mrgreen:
I o to chodzi ;-) teraz na pompie 11mm niesamowicie podoba mi się dół, elastyczny i mocny, oczywiście Kostrz wysterował tak żeby ogień był na wyższych obr. dlatego dól nie jest agresywny, ale można dostojnie przyspieszać nawet poniżej 2tys. obr :-D

[ Dodano: 2014-04-16, 20:20 ]
Dodam jeszcze że FMIC chodzi znakomicie ;-) Jestem w fazie robienia testów, czyli zamontowałem sondę termometru w dolocie i mierzę temp. powietrza ;-) Wcześniej też tak miałem zrobione, na t15 + ori smic przy prędkości ok. 100-110km/h bez przyspieszania miałem 25-30'C więcej od temp. zewnętrznej i przy bucie temp. ta leciała wysoko, teraz na T2 + FMIC wynik jest taki, przy 100-120km/h mam 5-6'C więcej od temp. zewnętrznej, a jak jechałem w deszczu to ok. 3'C a przy bucie na razie max 15'C więcej od temp. zew. więc jest super :-D
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 16 kwie 2014, 20:29

Na lato jak znalazł FMIC, rozważam przejscie na GTB 1756VK, troche kosztów będzie przy tym. więc FMIC obowiązkowy musi być

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 16 kwie 2014, 20:30

Dobra dobra gadu gadu ;d a filmiku ani jeden ani drugi nie wrzuci jak to jedzie od 0 pierwsze 3 biegi ;p

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 20:38

Ganimadeus, Nie będzie łatwo z tym, bo nie mam czym nagrywać :-P a od 0 pierwsze 3 biegi nie będę katował fury, szkoda sprzęgła i skrzyni :-P może nagram od 60-200 :-D Wolę robić pomiary z rolki,
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 16 kwie 2014, 20:57

Do grobu i tak wozu nie zabierzesz ;p A po to to zostało stworzone, a tym bardziej zmodzone przez właściciela żeby cieszyć :)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 kwie 2014, 21:00

Ganimadeus pisze:Do grobu i tak wozu nie zabierzesz ;p A po to to zostało stworzone, a tym bardziej zmodzone przez właściciela żeby cieszyć :)
Hehe :-) To Ty rzuć jakiś filmik dla zmobilizowania innych :-D
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 kwie 2014, 07:42

Ganimadeus pisze:Dobra dobra gadu gadu ;d a filmiku ani jeden ani drugi nie wrzuci jak to jedzie od 0 pierwsze 3 biegi ;p
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
:mrgreen:

matek10912

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 17 kwie 2014, 15:29

Krzysiek 84, Pierwszy link nie chodzi :->

Miałem gdzieś dwa filmiki ale na starym sofcie 2 lata temu :mrgreen: na jednym na 5 biegu a na drugim 4,5 bieg od 80-186km/h bo więcej wtedy nie jechał :-P ale z tego co liczyłem to nie było różnicy w przyspieszeniu na obu filmach.

Jak coś nowego nagram to może wrzucę ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5443
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 17 kwie 2014, 19:08

brabus124, wczesniej działało bo obejrzałem je jak autor zamieścił jna YT :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga