[80 B4 2.6 ABC] =>> [80 B4 4.2 ABZ]
Hola pany to na razie tylko są takie wstępne zamysły. Guzior lubi takie akcje więc złapał cug i już nie będzie chciał odpuścić(no i bardzo dobrze), ale do finału to tu jeszcze dosyć sporo zostało. Na razie walczymy z 4x4, po ustawieniu zawiasu trzeba bedzie jeszcze podrzucić sprzęgło na kuracje wzmacniającą, itp... Chciałbym, żeby wyszedł bit na ten sezon, bo autko już troche mogłoby żwawiej jeździć
No i kilka fotek z quattro-swapu:
Tylna belka out:
, ,
I ukryta dziurka
Stabi S4:
Bilstein/H&R z S4
Wózeczek siedzi na przymiarki.
Skrzynia biegów S2 od mojej 90q - 3 lata przeleżała żebym eis w końcu za nią wziął. Padła diagnoza - połamany w 3 dupy wodzik 1 i 2 biegu. Innych zniszczeń brak:
,
Mocowania poduszki dyfra:
,
Tylna belka out:
, ,
I ukryta dziurka
Stabi S4:
Bilstein/H&R z S4
Wózeczek siedzi na przymiarki.
Skrzynia biegów S2 od mojej 90q - 3 lata przeleżała żebym eis w końcu za nią wziął. Padła diagnoza - połamany w 3 dupy wodzik 1 i 2 biegu. Innych zniszczeń brak:
,
Mocowania poduszki dyfra:
,
Ostatnio zmieniony 15 mar 2013, 20:03 przez guziq, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie jestem pewien... tutaj jest próba bezinwazyjnego montażu napędów, Guzior konsultował taką metodologię z Irekiem i podobno ma działać. Dzisiaj bedą zdjęcia jak tył siedzi po zmianie zawiasu, sam jestem ciekaw efektu.Mabrothrax pisze:Chyba nie wiesz co piszesz.piotrw54 pisze:Nie lepej urąbać d... od Q i wspawać. Powodzenia w modach.