Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 1.9 TDI] wersja wloska 1992 - rozbite str.6

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 27 sty 2012, 17:38

Jakbyś miał pasek przestawiony to by takiego wyniku raczej nie było. Przebieg od 2200 juz praktycznie 175NM więc bym się za dużo nie przejmował bo wyniki z hamowni to też na każdej inne by wyszły.
moja była
Audi
1Z + wtryski AFN + 16bit chip = 130KM 297NM :)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 sty 2012, 18:34

to tez zakazdym razem pasek zalozony byl tak samo, dzieki za pocieszenie ;-)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 sty 2012, 18:46

nie , to że niuty są trochę wyżej to to, że auto było hamowane "od dołu" a nie "od góry" oraz to, że na obciążeniówce.

Ta różnica, czyli moment max z hamowni a moment podany przez fabrykę to właśnie "spool up" turbiny.

Trudno to wytłumaczyć, trzeba sobie wyobrazić , źe wjeżdżamy pod zajebistą górkę od odcinki i auto zwalnia mimo max wciśniętego gazu, wtedy obroty spadają, i max moment w takim czymś właśnie jest jak podaje fabryka - przy obrotach przy których turbina jest w stanie napompować maksymalnie ciśnienie i biorąc pod uwagę przepływ powietrza przez nią.

Wynik jest praktycznie seryjny, także Przemek, zapodawaj czipa na 110 KM co najmniej.
Polecam! Bo silnikowi to nie zaszkodzi w żadnej mierze, a spalanie pozostanie na tym samym poziomie co jest.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 sty 2012, 19:08

Leo pisze:także Przemek, zapodawaj czipa na 110 KM co najmniej
eee tam :-P czyli nnadal jestem na nie :->

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 sty 2012, 19:17

Piękny wykresik <ok>

Pozwolisz, że przekopiuję go sobie na komputer :-)

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 sty 2012, 19:30

trepek pisze:Pozwolisz, że przekopiuję go sobie na komputer
alez prosze Ciebie bardzo

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 27 sty 2012, 20:39

Szara80tkaTdi pisze:
Leo pisze:także Przemek, zapodawaj czipa na 110 KM co najmniej
eee tam :-P czyli nnadal jestem na nie :->
Nie poznasz auta....... naprawdę warto :mrgreen:
moja była
Audi
1Z + wtryski AFN + 16bit chip = 130KM 297NM :)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 sty 2012, 22:31

to zrobimy tak, jak Ci się nie spodoba to Ci oddam kasę za czipa :P
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 sty 2012, 22:57

tu niechodzi o kase, bo ona akurat umnie rosnie w ogrodku, to cos wiecej, sprzeciw przeciw tuningowi, poprawianiu tego co jest optymalnie dopasowane i dopracowane

co ztego ze podniose moc a strace co innego, sprzeglo czy inna rzeczy, a tak jak sie mi toczy tez jest dobrze, jakos taki sentyment do seryjnej "taczki" ze seryjne nie tuningowe i tez jezdzi

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 27 sty 2012, 23:28

nie stracisz nic. Spróbuj.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 sty 2012, 23:29

Leo, ma racje , sam zwiększyłem na 110 i inna jazda kurde wkońcu przestałem się bać wyprzedzać :-P więc się nie zastanawiaj
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 27 sty 2012, 23:37

wujo1 pisze:110 i inna jazda kurde wkońcu przestałem się bać wyprzedzać
ja nadal sie boje przy 110 PS wyprzedać... jak zwiekszać moc to na co najmniej 130-140 PS i ok 300 NM wtedy wyprzedanie to tak jak zmiana pasa - podstawowy manewr nie wymagający stresu...
Sam obecnie mając AEl + jak wsiadam w seryjnego AFN-a odczuwam starszne braki i blady strach jak chce pocisnąć... przyzwyczajenie do Niutona i większej mocy uzależnia :-P

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 sty 2012, 23:38

icemerc pisze:
wujo1 pisze:110 i inna jazda kurde wkońcu przestałem się bać wyprzedzać
ja nadal sie boje przy 110 PS wyprzedać... jak zwiekszać moc to na co najmniej 130-140 PS i ok 300 NM wtedy wyprzedanie to tak jak zmiana pasa - podstawowy manewr nie wymagający stresu...
Sam obecnie mając AEl + jak wsiadam w seryjnego AFN-a odczuwam starszne braki i blady strach jak chce pocisnąć... przyzwyczajenie do Niutona i większej mocy uzależnia :-P
ta ale jak u mnie było 90 to 110 to już była torpeda , teraz tego mi brakuje :-/
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 03 lut 2012, 15:01

Skoro wersja włoska to klima musi być :!: tam tj standardem bez klimy by ludzie w autach pozdychali :mrgreen:
Wiem bo sam mam jedną z audi z Włoch

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 03 lut 2012, 15:13

nie bardzo
swego czasu jak sie interesowalem co jest na gieldzie, bylo wiele sztuk wloskich i nie kazde mialy klime, co ciekawe moj egzemplarz byl na taxi przeznaczony ale jakos nie zauwazylem wyeksploatowania
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga