[Audi 80 1.9 TDI] wersja wloska 1992 - rozbite str.6
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
Jakbyś miał pasek przestawiony to by takiego wyniku raczej nie było. Przebieg od 2200 juz praktycznie 175NM więc bym się za dużo nie przejmował bo wyniki z hamowni to też na każdej inne by wyszły.
moja była
Audi
1Z + wtryski AFN + 16bit chip = 130KM 297NM
Audi
1Z + wtryski AFN + 16bit chip = 130KM 297NM
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie , to że niuty są trochę wyżej to to, że auto było hamowane "od dołu" a nie "od góry" oraz to, że na obciążeniówce.
Ta różnica, czyli moment max z hamowni a moment podany przez fabrykę to właśnie "spool up" turbiny.
Trudno to wytłumaczyć, trzeba sobie wyobrazić , źe wjeżdżamy pod zajebistą górkę od odcinki i auto zwalnia mimo max wciśniętego gazu, wtedy obroty spadają, i max moment w takim czymś właśnie jest jak podaje fabryka - przy obrotach przy których turbina jest w stanie napompować maksymalnie ciśnienie i biorąc pod uwagę przepływ powietrza przez nią.
Wynik jest praktycznie seryjny, także Przemek, zapodawaj czipa na 110 KM co najmniej.
Polecam! Bo silnikowi to nie zaszkodzi w żadnej mierze, a spalanie pozostanie na tym samym poziomie co jest.
Ta różnica, czyli moment max z hamowni a moment podany przez fabrykę to właśnie "spool up" turbiny.
Trudno to wytłumaczyć, trzeba sobie wyobrazić , źe wjeżdżamy pod zajebistą górkę od odcinki i auto zwalnia mimo max wciśniętego gazu, wtedy obroty spadają, i max moment w takim czymś właśnie jest jak podaje fabryka - przy obrotach przy których turbina jest w stanie napompować maksymalnie ciśnienie i biorąc pod uwagę przepływ powietrza przez nią.
Wynik jest praktycznie seryjny, także Przemek, zapodawaj czipa na 110 KM co najmniej.
Polecam! Bo silnikowi to nie zaszkodzi w żadnej mierze, a spalanie pozostanie na tym samym poziomie co jest.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
Nie poznasz auta....... naprawdę warto :mrgreen:Szara80tkaTdi pisze:eee tam czyli nnadal jestem na nie :->Leo pisze:także Przemek, zapodawaj czipa na 110 KM co najmniej
moja była
Audi
1Z + wtryski AFN + 16bit chip = 130KM 297NM
Audi
1Z + wtryski AFN + 16bit chip = 130KM 297NM
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
tu niechodzi o kase, bo ona akurat umnie rosnie w ogrodku, to cos wiecej, sprzeciw przeciw tuningowi, poprawianiu tego co jest optymalnie dopasowane i dopracowane
co ztego ze podniose moc a strace co innego, sprzeglo czy inna rzeczy, a tak jak sie mi toczy tez jest dobrze, jakos taki sentyment do seryjnej "taczki" ze seryjne nie tuningowe i tez jezdzi
co ztego ze podniose moc a strace co innego, sprzeglo czy inna rzeczy, a tak jak sie mi toczy tez jest dobrze, jakos taki sentyment do seryjnej "taczki" ze seryjne nie tuningowe i tez jezdzi
ja nadal sie boje przy 110 PS wyprzedać... jak zwiekszać moc to na co najmniej 130-140 PS i ok 300 NM wtedy wyprzedanie to tak jak zmiana pasa - podstawowy manewr nie wymagający stresu...wujo1 pisze:110 i inna jazda kurde wkońcu przestałem się bać wyprzedzać
Sam obecnie mając AEl + jak wsiadam w seryjnego AFN-a odczuwam starszne braki i blady strach jak chce pocisnąć... przyzwyczajenie do Niutona i większej mocy uzależnia
Miernik Lakieru gl-6s Wypożyczę: https://audi80.pl/wypozyczenie-miern ... t87759.htm
Diagnostyka komputerowa : https://audi80.pl/topics49/diagnosty ... htm#989160
Diagnostyka komputerowa : https://audi80.pl/topics49/diagnosty ... htm#989160
ta ale jak u mnie było 90 to 110 to już była torpeda , teraz tego mi brakujeicemerc pisze:ja nadal sie boje przy 110 PS wyprzedać... jak zwiekszać moc to na co najmniej 130-140 PS i ok 300 NM wtedy wyprzedanie to tak jak zmiana pasa - podstawowy manewr nie wymagający stresu...wujo1 pisze:110 i inna jazda kurde wkońcu przestałem się bać wyprzedzać
Sam obecnie mając AEl + jak wsiadam w seryjnego AFN-a odczuwam starszne braki i blady strach jak chce pocisnąć... przyzwyczajenie do Niutona i większej mocy uzależnia
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga