Zielona butelka @ juba [USA, 18"DTM, budujemy gwint]
W końcu odebrana od mechanika, gdzie zrobił:
- rozrząd z pompą i paskami osprzętu
- świece i przewody wn
- termostat i płyn chłodniczy
- płyn hamulcowy
- uszczelniacze zaworów
- uporał się z wiązką
Jest jeszcze dużo do zrobienia.
Później trafiła na wymianę przedniej szyby i mogłem zrobić przeglad, rejestracje i ubezpieczenie.
Nareszcie mogę zacząć przy niej działać na poważnie!!!
Aktualizacja zdjęć na pierwszej stronie.
[ Dodano: 2017-06-19, 14:05 ]
Wleciała dupa USA/Jap.
Okazało się, że wymiany potrzebuje klapa bagażnika. Zapadła decyzja sprzedaży spoilera hella. Szukam spoilera competition i podstawek. Na razie będę jeździł na gołej klapie.
Szukam też blendy USA, jednak sama ramka okazała sie za mała.
Walki o mechanikę ciąg dalszy. Muszę uporać się z łożyskiem, hamulcami tył i wszystkimi czujnikami temperatury. Dalej szukam przyczyny ciężkiego odpalania i delikatnego falowania obrotów na biegu jałowym.
- rozrząd z pompą i paskami osprzętu
- świece i przewody wn
- termostat i płyn chłodniczy
- płyn hamulcowy
- uszczelniacze zaworów
- uporał się z wiązką
Jest jeszcze dużo do zrobienia.
Później trafiła na wymianę przedniej szyby i mogłem zrobić przeglad, rejestracje i ubezpieczenie.
Nareszcie mogę zacząć przy niej działać na poważnie!!!
Aktualizacja zdjęć na pierwszej stronie.
[ Dodano: 2017-06-19, 14:05 ]
Wleciała dupa USA/Jap.
Okazało się, że wymiany potrzebuje klapa bagażnika. Zapadła decyzja sprzedaży spoilera hella. Szukam spoilera competition i podstawek. Na razie będę jeździł na gołej klapie.
Szukam też blendy USA, jednak sama ramka okazała sie za mała.
Walki o mechanikę ciąg dalszy. Muszę uporać się z łożyskiem, hamulcami tył i wszystkimi czujnikami temperatury. Dalej szukam przyczyny ciężkiego odpalania i delikatnego falowania obrotów na biegu jałowym.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2017, 16:11 przez juba, łącznie zmieniany 1 raz.
Profil lampy będzie pasował ale czy na szerokość wejdzie, nie mam pojęcia. W linku masz numer seryjny możesz poszukać ewentualnie może spytaj na grupie na facebook'u. Parę osób ma caby z usa.
http://trshop.audi.com/konakart/SelectProd.do;jsessionid=C44FC7744B5D10811A8818C9E824E462.tomcat00?prodId=43251&manufacturer=manufacturer&name=TRIM&model=0001
[ Dodano: 2017-06-22, 16:40 ]
Jest i blenda USA do układanki.
Dzisiaj odświeżyłem opalarką blendę i listwy zderzaków. Miałem też okazje strzelić parę fotek (1str.)
http://trshop.audi.com/konakart/SelectProd.do;jsessionid=C44FC7744B5D10811A8818C9E824E462.tomcat00?prodId=43251&manufacturer=manufacturer&name=TRIM&model=0001
[ Dodano: 2017-06-22, 16:40 ]
Jest i blenda USA do układanki.
Dzisiaj odświeżyłem opalarką blendę i listwy zderzaków. Miałem też okazje strzelić parę fotek (1str.)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
Z Polkowic też mam kolegę, a ostatnio gadałem z kolegą na grupie FB jest z Bytomia Odrzańskiego. Myślę że jak byśmy zrobili wydarzenie na forum i FB to jeszcze parę osób by się znalazło, choćby z lubuskiego.
[ Dodano: 2017-07-05, 13:12 ]
Ostatnio poświęciłem trochę czasu audicy:
- wymieniona chłodnica z czujnikiem temperatury
- króciec z dwoma czujnikami temp.
- łożysko tył
- filtr paliwa
- kiera zmieniona na A4B5, trzeba dorobić odbijak i klakson
- założyłem końcowy tłumik z V6 i uszczelniłem układ
- umyty silnik i komora, wyszło że uszczelka pod głowicą jest w słabym stanie, delikatnie sączy.
Auto dalej ciężko odpala. Umyłem przepustnice bez ściągania jej i odpalała od strzała, niestety tylko przez jakiś czas. Musze zdjąć ją i porzadnie wyczyścić, jeżeli nie pomoże to czeka mnie wymiana.
[ Dodano: 2017-07-05, 13:12 ]
Ostatnio poświęciłem trochę czasu audicy:
- wymieniona chłodnica z czujnikiem temperatury
- króciec z dwoma czujnikami temp.
- łożysko tył
- filtr paliwa
- kiera zmieniona na A4B5, trzeba dorobić odbijak i klakson
- założyłem końcowy tłumik z V6 i uszczelniłem układ
- umyty silnik i komora, wyszło że uszczelka pod głowicą jest w słabym stanie, delikatnie sączy.
Auto dalej ciężko odpala. Umyłem przepustnice bez ściągania jej i odpalała od strzała, niestety tylko przez jakiś czas. Musze zdjąć ją i porzadnie wyczyścić, jeżeli nie pomoże to czeka mnie wymiana.