Zielona butelka @ juba [USA, 18"DTM, budujemy gwint]
W końcu odebrana od mechanika, gdzie zrobił:
- rozrząd z pompą i paskami osprzętu
- świece i przewody wn
- termostat i płyn chłodniczy
- płyn hamulcowy
- uszczelniacze zaworów
- uporał się z wiązką
Jest jeszcze dużo do zrobienia.
Później trafiła na wymianę przedniej szyby i mogłem zrobić przeglad, rejestracje i ubezpieczenie.
Nareszcie mogę zacząć przy niej działać na poważnie!!!
Aktualizacja zdjęć na pierwszej stronie.
[ Dodano: 2017-06-19, 14:05 ]
Wleciała dupa USA/Jap.
Okazało się, że wymiany potrzebuje klapa bagażnika. Zapadła decyzja sprzedaży spoilera hella. Szukam spoilera competition i podstawek. Na razie będę jeździł na gołej klapie.
Szukam też blendy USA, jednak sama ramka okazała sie za mała.
Walki o mechanikę ciąg dalszy. Muszę uporać się z łożyskiem, hamulcami tył i wszystkimi czujnikami temperatury. Dalej szukam przyczyny ciężkiego odpalania i delikatnego falowania obrotów na biegu jałowym.
- rozrząd z pompą i paskami osprzętu
- świece i przewody wn
- termostat i płyn chłodniczy
- płyn hamulcowy
- uszczelniacze zaworów
- uporał się z wiązką
Jest jeszcze dużo do zrobienia.
Później trafiła na wymianę przedniej szyby i mogłem zrobić przeglad, rejestracje i ubezpieczenie.
Nareszcie mogę zacząć przy niej działać na poważnie!!!
Aktualizacja zdjęć na pierwszej stronie.
[ Dodano: 2017-06-19, 14:05 ]
Wleciała dupa USA/Jap.
Okazało się, że wymiany potrzebuje klapa bagażnika. Zapadła decyzja sprzedaży spoilera hella. Szukam spoilera competition i podstawek. Na razie będę jeździł na gołej klapie.
Szukam też blendy USA, jednak sama ramka okazała sie za mała.
Walki o mechanikę ciąg dalszy. Muszę uporać się z łożyskiem, hamulcami tył i wszystkimi czujnikami temperatury. Dalej szukam przyczyny ciężkiego odpalania i delikatnego falowania obrotów na biegu jałowym.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2017, 16:11 przez juba, łącznie zmieniany 1 raz.
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
Profil lampy będzie pasował ale czy na szerokość wejdzie, nie mam pojęcia. W linku masz numer seryjny możesz poszukać ewentualnie może spytaj na grupie na facebook'u. Parę osób ma caby z usa.
http://trshop.audi.com/konakart/SelectProd.do;jsessionid=C44FC7744B5D10811A8818C9E824E462.tomcat00?prodId=43251&manufacturer=manufacturer&name=TRIM&model=0001
[ Dodano: 2017-06-22, 16:40 ]
Jest i blenda USA do układanki.
Dzisiaj odświeżyłem opalarką blendę i listwy zderzaków. Miałem też okazje strzelić parę fotek (1str.)
http://trshop.audi.com/konakart/SelectProd.do;jsessionid=C44FC7744B5D10811A8818C9E824E462.tomcat00?prodId=43251&manufacturer=manufacturer&name=TRIM&model=0001
[ Dodano: 2017-06-22, 16:40 ]
Jest i blenda USA do układanki.
Dzisiaj odświeżyłem opalarką blendę i listwy zderzaków. Miałem też okazje strzelić parę fotek (1str.)
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 lis 2015, 13:53
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Mam, klapę do wymiany więc będę robił dokładnie tak jak mówisz Krzysiek 84,
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
Może kiedyś uda nam się zorganizować minispot aut z okolic
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
więcej ludzi jest z dolnego śląska z Legnicy przynajmniej 3 - 4
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
Z Polkowic też mam kolegę, a ostatnio gadałem z kolegą na grupie FB jest z Bytomia Odrzańskiego. Myślę że jak byśmy zrobili wydarzenie na forum i FB to jeszcze parę osób by się znalazło, choćby z lubuskiego.
[ Dodano: 2017-07-05, 13:12 ]
Ostatnio poświęciłem trochę czasu audicy:
- wymieniona chłodnica z czujnikiem temperatury
- króciec z dwoma czujnikami temp.
- łożysko tył
- filtr paliwa
- kiera zmieniona na A4B5, trzeba dorobić odbijak i klakson
- założyłem końcowy tłumik z V6 i uszczelniłem układ
- umyty silnik i komora, wyszło że uszczelka pod głowicą jest w słabym stanie, delikatnie sączy.
Auto dalej ciężko odpala. Umyłem przepustnice bez ściągania jej i odpalała od strzała, niestety tylko przez jakiś czas. Musze zdjąć ją i porzadnie wyczyścić, jeżeli nie pomoże to czeka mnie wymiana.
[ Dodano: 2017-07-05, 13:12 ]
Ostatnio poświęciłem trochę czasu audicy:
- wymieniona chłodnica z czujnikiem temperatury
- króciec z dwoma czujnikami temp.
- łożysko tył
- filtr paliwa
- kiera zmieniona na A4B5, trzeba dorobić odbijak i klakson
- założyłem końcowy tłumik z V6 i uszczelniłem układ
- umyty silnik i komora, wyszło że uszczelka pod głowicą jest w słabym stanie, delikatnie sączy.
Auto dalej ciężko odpala. Umyłem przepustnice bez ściągania jej i odpalała od strzała, niestety tylko przez jakiś czas. Musze zdjąć ją i porzadnie wyczyścić, jeżeli nie pomoże to czeka mnie wymiana.
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
na facebook zrobiłem grupę audi 80 dolny śląsk
zazdroszcze kiery USów też
jak ten silnik nie podoła to pomyśl nad swapem wiem ze to koszty
zazdroszcze kiery USów też
jak ten silnik nie podoła to pomyśl nad swapem wiem ze to koszty
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
Mała aktualizacją, ATS'y dostały nowy lakier, opony 205/40R18 i pierścienie centrujące. Czekam na adaptery i można zakładać.
80 B3 1.8 [DZ]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
80 B3 1.9 [SD]
80 B2a 1.3 [EP]
A4 B5 2.5TDI [AFB]
80 B4 2.0 [ABT]
Golf 78' 1.1 [FA]
80 B4 2.0 [ABK]
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga