Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi [90/B3/2.0/20V/ NM 160KM] Sedan - wymiana opinii

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Audi [90/B3/2.0/20V/ NM 160KM] Sedan - wymiana opinii

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 02:42

Witam
Jeśli ktoś posiada audi 90 z motorem 2.0 20V NM
I jest chętny do wymiany opinii, porad chętnie nawiąże kontakt.

W końcu wyprodukowano ich zaledwie 1370 sztuk !!! :D :\

Pozdrawiam
Adam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 11:23 przez WWWautokurekPL, łącznie zmieniany 6 razy.

AdiAudi

Post autor: AdiAudi » 24 kwie 2009, 08:19

właśnie, ale mało jest osób na forum z tym silnikiem, może nawet jesteś jedyny :mrgreen:
ten silnik lubi raczej wysokie obroty co?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 08:28

jest tożsamy z 7A, podobny do 3B, nie licząc turbiny ;)
Fajny, ale trzeba go kręcić, i ma bolączki już wieku starczego... niestety.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 24 kwie 2009, 08:48

jazda na V-Power benzynce jest odczówalna w tym silniku :-P tolerancja tylko dla 98okt.
na 95 jest różnica :roll:

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 08:58

tak, powinien jeździć na 98
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 11:34

Witam
Muszę waz zmartwić autko posiada LPG (oryginalnie zamontowane we włoszech )
Z tamtą zresztą pochodzi autko. Ale to prawda diabła pokazuje tylko na 98 okt.
A czasem jak mam zbyt wiele dudków;) to leje V-Power :D, aby na trasie jak trzeba mieć na szaleństwo.

Niestety mam ostatnio problem z czujnikiem temperatury do ECU
(cztery piny) Czy można dostać gdzieś nowy?
I czy od [2.3/20V/7A] będzie pasował.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 12:29

będzie pasował od każdego Audi z tamtego okresu, jeśli tylko będzie 4ro (lub 3)pinowy.
A skąd wiesz, że to czujnik? coś się dzieje ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 12:56

Tak, czasem nie startuje wskaźnik temperatury wody.
I też równo, od kiedy to się dzieje, potrafi z dziwnych powodów odpalić dopiero z 5 obrotem rozrusznika! A wiele już zostało wymienione i sprawdzone. Podobno z tego czujnika idzie jakieś info na komputer, więc może coś w tym być.

A ten 3 pinowy ewentualnie jak podpiąć? bo z nowym jest problem :\

Taki sam siedzi w mojej audi:
http://www.allegro.pl/item619224294_czu ... 80_90.html

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 13:06

3pinowy działa bez żadnych komplikacji, wymieniasz i już.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 13:28

No robi się ciekawie :D
A teraz najważniejsze w jakim aucie siedzi taki 3-pinowiec aby jeszcze NOWY dostać.

Dziś dzwoniłem do jednego gościa na allegro co handluje czujnikami i powiedział mi, że 3-pinowiec nie będzie pasował jeśli mam stary na cztery, bo trzeba przerabiać elektrykę.

Do kompan nie dojdzie jakiś sygnał. Osoba ta wydawała mi się wiarygodna tym bardziej, że mogła mnie okłamać w celu prywatnej korzyści.

I co tera ?????

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 13:29

nico. Myli się.
Jest wymienny.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 14:07

No ok., no to, co z tym czwartym, pinem?
Zwyczajnie go nie podpinać? (dziwne, po coś on jest)

I jaki kupić nowy.
Może znasz jakieś namiary na konkretny czujnik?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 15:58

034 919 369 C - to jego numer, w serwisie dostaniesz. Zamiennik? brak.

4 pin - nie istnieje, wtyczka jest jedna. nic nie jest tam do grzebania.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 25 kwie 2009, 01:36

No nieźle, okazało się dziś, że na wentylator nie wychodzi napięcie. Brak zasilania. Sprawdziłem to miernikiem.
Wszelkie bezpieczniki dokładnie sprawdziłem 2 razy. Przekaźniki sprawdzone, miałem 6 identycznych od znajomego z audi 90 i są OK.

Straciłem cały dzień na poszukiwanie przyczyny.


Co mogę sprawdzić jeszcze?
Ale żeby było ciekawiej to nie wychodzi też napięcie na pąpe paliwa.

Bezpieczniki i przekaźniki OK. – co dalej. (Później zostaje elektryk samochodowy…)
Ale co mogę jeszcze sam sprawdzić?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 25 kwie 2009, 10:59

Leo pisze:034 919 369 C - to jego numer, w serwisie dostaniesz. Zamiennik? brak.

4 pin - nie istnieje, wtyczka jest jedna. nic nie jest tam do grzebania.
Zamiennik istnieje. Sam kupiłem MEYLE za 100zł. Feler jest taki, że jak wcześńiej nie wskazywał mi żadnej temperatury to teraz wskazuje 110stC prz normalnej temp. pracy.

Link do tematu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=czujnik
Zdrówka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga