Audi [90/B3/2.0/20V/ NM 160KM] Sedan - wymiana opinii
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
Audi [90/B3/2.0/20V/ NM 160KM] Sedan - wymiana opinii
Witam
Jeśli ktoś posiada audi 90 z motorem 2.0 20V NM
I jest chętny do wymiany opinii, porad chętnie nawiąże kontakt.
W końcu wyprodukowano ich zaledwie 1370 sztuk !!! :\
Pozdrawiam
Adam
Jeśli ktoś posiada audi 90 z motorem 2.0 20V NM
I jest chętny do wymiany opinii, porad chętnie nawiąże kontakt.
W końcu wyprodukowano ich zaledwie 1370 sztuk !!! :\
Pozdrawiam
Adam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 11:23 przez WWWautokurekPL, łącznie zmieniany 6 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
Witam
Muszę waz zmartwić autko posiada LPG (oryginalnie zamontowane we włoszech )
Z tamtą zresztą pochodzi autko. Ale to prawda diabła pokazuje tylko na 98 okt.
A czasem jak mam zbyt wiele dudków;) to leje V-Power , aby na trasie jak trzeba mieć na szaleństwo.
Niestety mam ostatnio problem z czujnikiem temperatury do ECU
(cztery piny) Czy można dostać gdzieś nowy?
I czy od [2.3/20V/7A] będzie pasował.
Muszę waz zmartwić autko posiada LPG (oryginalnie zamontowane we włoszech )
Z tamtą zresztą pochodzi autko. Ale to prawda diabła pokazuje tylko na 98 okt.
A czasem jak mam zbyt wiele dudków;) to leje V-Power , aby na trasie jak trzeba mieć na szaleństwo.
Niestety mam ostatnio problem z czujnikiem temperatury do ECU
(cztery piny) Czy można dostać gdzieś nowy?
I czy od [2.3/20V/7A] będzie pasował.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
Tak, czasem nie startuje wskaźnik temperatury wody.
I też równo, od kiedy to się dzieje, potrafi z dziwnych powodów odpalić dopiero z 5 obrotem rozrusznika! A wiele już zostało wymienione i sprawdzone. Podobno z tego czujnika idzie jakieś info na komputer, więc może coś w tym być.
A ten 3 pinowy ewentualnie jak podpiąć? bo z nowym jest problem :\
Taki sam siedzi w mojej audi:
http://www.allegro.pl/item619224294_czu ... 80_90.html
I też równo, od kiedy to się dzieje, potrafi z dziwnych powodów odpalić dopiero z 5 obrotem rozrusznika! A wiele już zostało wymienione i sprawdzone. Podobno z tego czujnika idzie jakieś info na komputer, więc może coś w tym być.
A ten 3 pinowy ewentualnie jak podpiąć? bo z nowym jest problem :\
Taki sam siedzi w mojej audi:
http://www.allegro.pl/item619224294_czu ... 80_90.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
No robi się ciekawie
A teraz najważniejsze w jakim aucie siedzi taki 3-pinowiec aby jeszcze NOWY dostać.
Dziś dzwoniłem do jednego gościa na allegro co handluje czujnikami i powiedział mi, że 3-pinowiec nie będzie pasował jeśli mam stary na cztery, bo trzeba przerabiać elektrykę.
Do kompan nie dojdzie jakiś sygnał. Osoba ta wydawała mi się wiarygodna tym bardziej, że mogła mnie okłamać w celu prywatnej korzyści.
I co tera ?????
A teraz najważniejsze w jakim aucie siedzi taki 3-pinowiec aby jeszcze NOWY dostać.
Dziś dzwoniłem do jednego gościa na allegro co handluje czujnikami i powiedział mi, że 3-pinowiec nie będzie pasował jeśli mam stary na cztery, bo trzeba przerabiać elektrykę.
Do kompan nie dojdzie jakiś sygnał. Osoba ta wydawała mi się wiarygodna tym bardziej, że mogła mnie okłamać w celu prywatnej korzyści.
I co tera ?????
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
No nieźle, okazało się dziś, że na wentylator nie wychodzi napięcie. Brak zasilania. Sprawdziłem to miernikiem.
Wszelkie bezpieczniki dokładnie sprawdziłem 2 razy. Przekaźniki sprawdzone, miałem 6 identycznych od znajomego z audi 90 i są OK.
Straciłem cały dzień na poszukiwanie przyczyny.
Co mogę sprawdzić jeszcze?
Ale żeby było ciekawiej to nie wychodzi też napięcie na pąpe paliwa.
Bezpieczniki i przekaźniki OK. – co dalej. (Później zostaje elektryk samochodowy…)
Ale co mogę jeszcze sam sprawdzić?
Wszelkie bezpieczniki dokładnie sprawdziłem 2 razy. Przekaźniki sprawdzone, miałem 6 identycznych od znajomego z audi 90 i są OK.
Straciłem cały dzień na poszukiwanie przyczyny.
Co mogę sprawdzić jeszcze?
Ale żeby było ciekawiej to nie wychodzi też napięcie na pąpe paliwa.
Bezpieczniki i przekaźniki OK. – co dalej. (Później zostaje elektryk samochodowy…)
Ale co mogę jeszcze sam sprawdzić?
Zamiennik istnieje. Sam kupiłem MEYLE za 100zł. Feler jest taki, że jak wcześńiej nie wskazywał mi żadnej temperatury to teraz wskazuje 110stC prz normalnej temp. pracy.Leo pisze:034 919 369 C - to jego numer, w serwisie dostaniesz. Zamiennik? brak.
4 pin - nie istnieje, wtyczka jest jedna. nic nie jest tam do grzebania.
Link do tematu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ht=czujnik
Zdrówka