Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi [90/B3/2.0/20V NM] "pompa paliwa"

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Audi [90/B3/2.0/20V NM] "pompa paliwa"

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 02:31

Witam
Padła mi pompa paliwa w audi 90 2.0 20V NM
Mam zamiar kupić używaną od 2.3 20V 7A

Czy będzie pasowała?

Pozdrawiam

_uwaga
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 12:59 przez WWWautokurekPL, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 07:46

jeśli z coupe do coupe to będzie. bo sedan ma zewnęrzną pompę
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

pompa paliwa audi 2.0 20V NM sedan

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 11:11

Witam
Nie ja posiadam wersje sedan 2.0 20V NM i potrzebna jest mi ta zewnętrzna pompa.

Dawca to :

2.3 20V 7A sedan

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 12:29

tak, będzie pasować, zresztą, każda zewnętrzna będzie pasować, byle dawała 6 bar roboczego.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 13:02

"6 bar roboczego" i to wszystko?
Więc może zaadoptuję coś innego, równie dobrego jak oryginał Audi ;)

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 13:05

no, oryginalny bosch kosztuje jakieś 350 zł. brutto. numer pompy o końcówce ... 040
możesz kupić taką za stówę, z chin, tylko.... za trzy miesiące wymienisz ją na kolejną ;)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 13:33

Mam na myśli oryginał od VOLVO też 6 bar

Wiem,wiem chińskie jest dobre tylko żarcie :lol:
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 13:34 przez WWWautokurekPL, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 13:33

o jakiej wydajności ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 13:35

6 bar

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 13:38

to jest ciśnienie, a wydajność pompy ? w litrach na godzinę?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 13:42

Nie mam pojęcie.
A więc… ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 13:43

uhm. no ja Ci nie powiem czy będzie pasować, jeśli nie znam tego parametru. Może chociaż jej numer producenta, albo coś.... rozumiem ,że szczędzisz na audi ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 24 kwie 2009, 13:59

Na razie zadaje pytania, nawet jej nie wymieniłem a już pytania „czy szczędze?”
No spokojnie, a swoją drogą tylko maja, Audi wie naj lepiej, że czasami potrafię być bardzo szczodrydl niej.
Wątek ekonomiczny uważam za zamknięty, OK.?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 24 kwie 2009, 16:37

poczekaj poczekaj, wytłumacz mi w takim razie jaki jest sens szukania pompy od volvo ?
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

WWWautokurekPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25

Post autor: WWWautokurekPL » 25 kwie 2009, 01:33

No nieźle, my tu się zmagamy z „szczędzeniem” ;) a dziś się okazało, że na pompę nie wychodzi napięcie. Brak zasilania. Sprawdziłem to miernikiem na właczonej stacyjce.
Wszelkie bezpieczniki dokładnie sprawdziłem 2 razy. Przekaźniki sprawdzone, miałem 6 identycznych od znajomego z audi 90 i są OK.

Straciłem cały dzień na poszukiwanie przyczyny.

Więc na 90% pompa jast ok. (jutro podepnę ją pod 12V i będzie pewnie na 100% sprawna )

Co mogę sprawdzić jeszcze?
Ale żeby było ciekawiej to nie wychodzi też napięcie na wentylator od chłodnicy.

Bezpieczniki i przekaźniki OK. – co dalej. (Później zostaje elektryk samochodowy…)
Ale co mogę jeszcze sam sprawdzić?

[ Dodano: 2009-04-25, 15:25 ]
Wczoraj nic nie byłem w stanie dostrzec
Dziś podejście nr. II i przyczyną okazał się przerwany przewód!!! :D

Temat zamknięty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga