Audi [90/B3/2.0/20V NM] "pompa paliwa"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
Audi [90/B3/2.0/20V NM] "pompa paliwa"
Witam
Padła mi pompa paliwa w audi 90 2.0 20V NM
Mam zamiar kupić używaną od 2.3 20V 7A
Czy będzie pasowała?
Pozdrawiam
_uwaga
Padła mi pompa paliwa w audi 90 2.0 20V NM
Mam zamiar kupić używaną od 2.3 20V 7A
Czy będzie pasowała?
Pozdrawiam
_uwaga
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 12:59 przez WWWautokurekPL, łącznie zmieniany 8 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
pompa paliwa audi 2.0 20V NM sedan
Witam
Nie ja posiadam wersje sedan 2.0 20V NM i potrzebna jest mi ta zewnętrzna pompa.
Dawca to :
2.3 20V 7A sedan
Nie ja posiadam wersje sedan 2.0 20V NM i potrzebna jest mi ta zewnętrzna pompa.
Dawca to :
2.3 20V 7A sedan
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
Mam na myśli oryginał od VOLVO też 6 bar
Wiem,wiem chińskie jest dobre tylko żarcie :lol:
Wiem,wiem chińskie jest dobre tylko żarcie :lol:
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2009, 13:34 przez WWWautokurekPL, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
-
- Forum Audi 80
- Posty: 15
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 02:25
No nieźle, my tu się zmagamy z „szczędzeniem” a dziś się okazało, że na pompę nie wychodzi napięcie. Brak zasilania. Sprawdziłem to miernikiem na właczonej stacyjce.
Wszelkie bezpieczniki dokładnie sprawdziłem 2 razy. Przekaźniki sprawdzone, miałem 6 identycznych od znajomego z audi 90 i są OK.
Straciłem cały dzień na poszukiwanie przyczyny.
Więc na 90% pompa jast ok. (jutro podepnę ją pod 12V i będzie pewnie na 100% sprawna )
Co mogę sprawdzić jeszcze?
Ale żeby było ciekawiej to nie wychodzi też napięcie na wentylator od chłodnicy.
Bezpieczniki i przekaźniki OK. – co dalej. (Później zostaje elektryk samochodowy…)
Ale co mogę jeszcze sam sprawdzić?
[ Dodano: 2009-04-25, 15:25 ]
Wczoraj nic nie byłem w stanie dostrzec
Dziś podejście nr. II i przyczyną okazał się przerwany przewód!!!
Temat zamknięty.
Wszelkie bezpieczniki dokładnie sprawdziłem 2 razy. Przekaźniki sprawdzone, miałem 6 identycznych od znajomego z audi 90 i są OK.
Straciłem cały dzień na poszukiwanie przyczyny.
Więc na 90% pompa jast ok. (jutro podepnę ją pod 12V i będzie pewnie na 100% sprawna )
Co mogę sprawdzić jeszcze?
Ale żeby było ciekawiej to nie wychodzi też napięcie na wentylator od chłodnicy.
Bezpieczniki i przekaźniki OK. – co dalej. (Później zostaje elektryk samochodowy…)
Ale co mogę jeszcze sam sprawdzić?
[ Dodano: 2009-04-25, 15:25 ]
Wczoraj nic nie byłem w stanie dostrzec
Dziś podejście nr. II i przyczyną okazał się przerwany przewód!!!
Temat zamknięty.