Wyposażenie:
To bardziej seryjne

-wspomaganie
-fabrycznie przyciemnione szyby tzw. zielone
-szyberdach
-el. szyby
To już mniej

-zawieszenie regulowane KONI Sport(reg. twardości, wysokość mi odpowiada)
-felgi 15" Rial model Viper
W aucie zrobiłem:
-łożysko przednie prawe
-tuleje i sworznie wahaczy
-cały wydech wymieniony na nowy(od wersji bez kata, gdyż moja fabrycznie go miała)
-nowa chłodnica
-nowe lampy przednie(zmienione na używane ale w bdb stanie)
-poduszka pod silnikiem i skrzynią
Dawcą było Audi 100 C3 Avant Quattro. Silnik tak jak pisałem wyżej 2.2 turbo 10v MC1(z końcówki produkcji, 1988r, na rozrządzie 142 zęby). O postępach prac będę informował na bieżąco.
Trochę zdjęć autka przed wstawieniem do warsztatu:
Wszystkie prace związane z autem były wykonywane w tym samym warsztacie(SLG) i przez znanego większości noorec-a.
Silnik kilka dni temu wylądował w aucie.
Zrobiony jest już dolot, wydech, podpięty k-jet. Ogólnie prawie wszystko jest już zrobione. Zostało jeszcze podpięcie wiązki, kompa, umiejscowienie aku w bagażniku.
Auto odebrane:
Przelot 2,5 cala na jednym tłumiku:
Nowy FMIC:
Nowy front po montażu:
Po pewnym czasie doszedłem do wniosku że k-jet mówi do widzenia i na jego miejscu wylądowała elektronika. Do budowy zostały użyte:
-DEC I od Kefira
-wałek NG
-kolektor ssący KG
-wtryski i regulator AAN
-customowa listwa wtryskowa
-BOV ProPerfekt typ I
-stożek Pipercross
i jeszcze pewnie parę rzeczy o których zapomniałem

Obecnie auto legitymuje się mocą 229,3KM i 339Nm ale niedługo będzie montaż EGT i dostrajanie na hamowni.
Po pewnym czasie przyszedł czas na montaż EGT:
Wizyta na hamowni i dostrajanie po montażu EGT

253,7KM oraz 408,8Nm, wszystko osiągnięte na samej śwince bez ingerencji w zapłon.
Nowe felgi 17'
Audi doczekało się nowych hamulców. Do montażu zostały użyte:
-tarcza 280mm z np VW Corrado
-zaciski przód od Imprezy WRX(czterotłoczki)
-adaptery by to wszystko dobrze pasowało.
Całość oczywiście wykonana w SLG przez noorec-a.