Witajcie ponownie <ok>
Po przygodzie z qpą- moją pierwszą miłością ze stajni czterech pierścieni
Moja czerowna strzała - https://audi80.pl/coupe-b3-23ng-moja ... t42246.htm
Przyszedł czas na zmiany <mikolaj> ... no i nadarzyła się okazja kupic samochód od znajomych z mojej byłej wioski .
Zdjęcie komisowe:
Cena po długich negocjacjach - trwały 20 min - 1400 EUR.
Opis i szczegóły:
Audi Cabrio 8G
Rok Produkcji - 1993
Silnik - 2.8 AAH
Dach - Standard ręczny
Przebieg - 207.000 KM potwierdzony papierkami
Stan jak na zdjęciach:
Indoor...
,
To co pod maską czyli AAH niebo a ziemia w porównaniu do byłego NG...
Po odebraniu od blacharza - odnawianie powłoki lakierniczej + malowanie maski etc...
Po wymianie Felg 15'' Ronal na Brock B6 16''
, , ,
Ponieważ przyjaciel zza Odry wyszarpał system audio pozostało dokupić co nieco...
Założyłem:
- Jednostkę centralną: Alpine CDE-136BT
- Głośniki DLS PS4
- Dołożyłem Windshoota bo brakowało, a z dachem otwartym bez słabo się jeździ zwłaszcza obecnie... i nakleiłem naszą vlepkę audi80.pl
Samochód przejechał ze mną z południa Polski na północ i nie mam zastrzeżeń. NA autostradzie A1 prędkość max 225 km/h przy 5600 obr. z wiatrem od przodu <urodziny> .
Spalanie średnie 10,3l !!! to przełom w porównaniu do 5cio cylindrowca NG -13,5l
Do zrobienia pozostało:
- Podświetlenie licznika... brakuje paru lampek
- Wymiana szyby tylnej ...
W razie czego doradzajcie co z tą szybką ..będę wdzięczny za info i rady.
[Audi Cabrio] 8GZ AAH Nowy nabytek ;)
[Audi Cabrio] 8GZ AAH Nowy nabytek ;)
Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 19:50 przez mAnS, łącznie zmieniany 2 razy.
Witam kolejnego bezdasznika w 3-city. Jeśli chodzi o szybę to u nas na pomorzu chcieli się podjąć tego tylko w Rumi koszt 1000zł wraz ze zdjęciem poszycia, a w Żeganiu po uprzednim wysłaniu im poszycia wymiana wraz z szybą 450zł. A propo NG to ja wracałem swoim też z południa Polski 540km fakt że bez pośpiechu ale nowo zakupionymi autami się nie zapier... szczególnie cabrio, i spalanie u mnie 7L trasa co mnie zaskoczyło. Działaj i aktualizuj temat, będe zaglądał.
no pewnie ze sie normalnie nie zap.... Tylko ze po zakupie stal 3 tygodnie u ziomków lakier +standard mechaniczny wiec sprawdzony od stop do glow . Z reszta ja generalnie man wozy do zabawy więc no cóż .pablovw pisze:Witam kolejnego bezdasznika w 3-city. Jeśli chodzi o szybę to u nas na pomorzu chcieli się podjąć tego tylko w Rumi koszt 1000zł wraz ze zdjęciem poszycia, a w Żeganiu po uprzednim wysłaniu im poszycia wymiana wraz z szybą 450zł. A propo NG to ja wracałem swoim też z południa Polski 540km fakt że bez pośpiechu ale nowo zakupionymi autami się nie zapier... szczególnie cabrio, i spalanie u mnie 7L trasa co mnie zaskoczyło. Działaj i aktualizuj temat, będe zaglądał.
co do szyby dzięki. Chyba jednak jak przestanie śniegiem walić to im odstawie furę do Rumii. niech robia byleby fakturę wystawili.
co do NG... No coż moja poczciwa qpa paliła 13 minimum... Przejeżdżałem na baku max 540 km. Tutaj jadąc z Rabki do Gdańska w 8h spalanie bylo rzędu 10,5. Więc naprawdę super jak dla mnie.
Wreszcie skończyła się zima... Wszystkie bezdaszniki mogą wreszcie ruszyć na polskie i nie tylko drogi... .
Pozwoliłem sobie więc na wyprawę do Hansestadt Hamburg, co dla mojej czerwonej miłości było nie lada wyzwaniem ... w końcu wracała do miejsc które znała lepiej niż ja...
Cel Hamburg:
Trasa: Gdynia Szczecin 6/S6, Szczecin-Kolbaskowo A6, Kołbaskowo-Lubeck A11/A20, Lubeck-Hamburg A1... Dystans w tamtą stronę: 766 km
Cel Gdynia:
Trasa: Hamburg-Berliner Ring A1/A24, Berliner Ring-Kołaskowo A11/E28, Kołbaskowo-Szczecin-Gdynia A6/S6.... Dystans: 746 km
Podczas przelotu jazda z otwartym dachem 40% czasu
Obserwacje:
- Prędkość max wg GPS 212 km/h
- Przy prędkości około 200 przez dłużej niż 15/20 min włącza się kontrolka ABS'u? Po wyłączeniu stacyjki błąd znika ... czy to normalne?
- Czujnik temperatury... jak dłużej się jedzie to przestaje reagować i znikają wskazania... czasem puknięcie w zegary pomaga
- Dzięki posiadanemu Windshotowi można śmiało jechać bez dachu nawet 160 km/h .
Wspaniała wyprawa, a przyjemność wyprzedzanie z AAH pod maską .... poezja...
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zdjęcia z trasy:
S6 PL
Reststatte DE
,
Hamburg City... bezdaszników bez liku.. za mną mercedes old timer 70'
I... troszkę większy bezdasznik Stadtrundfahrt
A24... wiatraki
Plener podczas postoju poza trasą ... Konwersja
, ,
Znaczek klubowy żeby nie było że nie propagowane za granicą
Cabrio RulEZ
Pozwoliłem sobie więc na wyprawę do Hansestadt Hamburg, co dla mojej czerwonej miłości było nie lada wyzwaniem ... w końcu wracała do miejsc które znała lepiej niż ja...
Cel Hamburg:
Trasa: Gdynia Szczecin 6/S6, Szczecin-Kolbaskowo A6, Kołbaskowo-Lubeck A11/A20, Lubeck-Hamburg A1... Dystans w tamtą stronę: 766 km
Cel Gdynia:
Trasa: Hamburg-Berliner Ring A1/A24, Berliner Ring-Kołaskowo A11/E28, Kołbaskowo-Szczecin-Gdynia A6/S6.... Dystans: 746 km
Podczas przelotu jazda z otwartym dachem 40% czasu
Obserwacje:
- Prędkość max wg GPS 212 km/h
- Przy prędkości około 200 przez dłużej niż 15/20 min włącza się kontrolka ABS'u? Po wyłączeniu stacyjki błąd znika ... czy to normalne?
- Czujnik temperatury... jak dłużej się jedzie to przestaje reagować i znikają wskazania... czasem puknięcie w zegary pomaga
- Dzięki posiadanemu Windshotowi można śmiało jechać bez dachu nawet 160 km/h .
Wspaniała wyprawa, a przyjemność wyprzedzanie z AAH pod maską .... poezja...
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zdjęcia z trasy:
S6 PL
Reststatte DE
,
Hamburg City... bezdaszników bez liku.. za mną mercedes old timer 70'
I... troszkę większy bezdasznik Stadtrundfahrt
A24... wiatraki
Plener podczas postoju poza trasą ... Konwersja
, ,
Znaczek klubowy żeby nie było że nie propagowane za granicą
Cabrio RulEZ
Ostatnio zmieniony 04 maja 2013, 19:42 przez mAnS, łącznie zmieniany 1 raz.