Audi 80 Cabrio by Paxel
Z negatywem mam czas żeby rozkminić temat i są dwie wersje albo będzie albo spali na panewkach temat, czas pokaże. A póki co walczę z wiązką otwierania klapy dachu bo jest tam rzeźba zrobiona przez poprzednika którego nazywam "amatorem kwaśnych jabłek" bo to trzeba być ku**a skończonym kretynem żeby takie rzeczy robić i wcale mnie nie zdziwi jak jeszcze kilka niespodzianek napotkam w trakcie przywracania autu wyglądu.
A tak żeby nie było że się nic nie dzieje to taki mały up.
Zestaw wymontowany z A8, ale jeszcze muszę troszkę pogooglować żeby wykopać skądś schemat kabelków tak żeby miało to ręce i nogi a nie sztuka zrobiona no i żeby to hasało mi na nie ori radiu tylko moim alpinie.
Mały up :mrgreen:
Teraz tylko czekać aż przyjdą i działamy z wymianą :mrgreen:
A tak żeby nie było że się nic nie dzieje to taki mały up.
Zestaw wymontowany z A8, ale jeszcze muszę troszkę pogooglować żeby wykopać skądś schemat kabelków tak żeby miało to ręce i nogi a nie sztuka zrobiona no i żeby to hasało mi na nie ori radiu tylko moim alpinie.
Mały up :mrgreen:
Teraz tylko czekać aż przyjdą i działamy z wymianą :mrgreen:
No i kolejny up. :mrgreen:
Dziś wleciały nowe zegary i w końcu będę wiedział ile jadę jedynie co muszę jeszcze dokupić manetkę do kompa i ogarnąć to żeby działało
tak było ->
a tak jest teraz ->
No i jeszcze jedna sprawa, może jakiś magik mi pomoże, a mianowicie rozchodzi mi się o sterownik dachu, który hmmmm jak by to powiedzieć zaczął jakoś dziwnie działać. W momencie gdy zamknę auto co równa się z włączeniem alarmu sterownik dostaje tak jakby lewego napięci i słychać jak w nim klepie jakiś przekaźnik stykami a po wyłączeniu alarmu zaprzestaje. Bo od kilku dni zmagam się z ogarnięciem tematu otwierania klapy dachu i już powoli zaczyna mnie to denerwować bo wymieniłem elektro-zamki, które zostały oczywiście sprawdzone na innym aucie, polutowałem wszystkie poprzecinane przewody itd. a dalej jest skifa a i jeszcze brałem takowy sterownik z innego auta w którym wszystko bangla tak jak powinno. A rozchodzi się o to ustrojstwo ->
[ Dodano: 2013-10-24, 22:56 ]
No i następny up :mrgreen:
Po niedzieli przyjdzie cały kompletny zawias -60 przód i -40 tył :mrgreen:
Dziś wleciały nowe zegary i w końcu będę wiedział ile jadę jedynie co muszę jeszcze dokupić manetkę do kompa i ogarnąć to żeby działało
tak było ->
a tak jest teraz ->
No i jeszcze jedna sprawa, może jakiś magik mi pomoże, a mianowicie rozchodzi mi się o sterownik dachu, który hmmmm jak by to powiedzieć zaczął jakoś dziwnie działać. W momencie gdy zamknę auto co równa się z włączeniem alarmu sterownik dostaje tak jakby lewego napięci i słychać jak w nim klepie jakiś przekaźnik stykami a po wyłączeniu alarmu zaprzestaje. Bo od kilku dni zmagam się z ogarnięciem tematu otwierania klapy dachu i już powoli zaczyna mnie to denerwować bo wymieniłem elektro-zamki, które zostały oczywiście sprawdzone na innym aucie, polutowałem wszystkie poprzecinane przewody itd. a dalej jest skifa a i jeszcze brałem takowy sterownik z innego auta w którym wszystko bangla tak jak powinno. A rozchodzi się o to ustrojstwo ->
[ Dodano: 2013-10-24, 22:56 ]
No i następny up :mrgreen:
Po niedzieli przyjdzie cały kompletny zawias -60 przód i -40 tył :mrgreen: