Audi Cabrio 2.3 NG, BBS RC, KW V2 nardi
Audi Cabrio 2.3 NG, BBS RC, KW V2 nardi
Witam. Po długich, bo ponad półrocznych poszukiwaniach Audi Cabrio, obejrzeniu około ośmiu paździochów na żywo (na szczęście w okolicy) wybrałem się ze strachem w oczach, ojcowym Audi 80, po to cabrio 520km od domu. Po ponad 7 godzinnej jeździe po naszych pięknych polskich drogach, ujrzałem wymarzone cabrio, (ale spokojnie nie wolno się napalać na auto). Oglądaliśmy go z ojcem mechanikiem ponad 3 godziny (silnik, ciśnienie w cylindrach, podłużnice, podwozie na stacji diagnostycznej, zawieszenie, dach pod ciśnieniem wody, no i lakier elektronicznym miernikiem, z którego się śmiał były właściciel, ale ja chciałem mieć pewność). I mam bo po mierniku wyszło malowanie przedniej maski, lewego przedniego błotnika i na oko widać malowany zderzak, reszta orginał. Po łącznie 18 godzinach w podróży, wróciliśmy zmęczeni ale szczęśliwi, że auto nie okazało się kolejnym paździochem. Cabrio narazie zimuje w garażu, gdzie prowadzone są wszystkie potrzebne naprawy i dopieszczania. Autko z 93 roku z pięknie brzmiącym 5 cylindrowym silniczkiem 2.3 NG z przelotowym tłumikiem z kwasówki, na szarych skórkach i nie przeciekającym dachem czeka na wiosnę.
Więc tak:
- Rok produkcji. 1993
- Model. Audi 80 Cabrio
- Pojemność silnika: 2,3 NG nigdy nie skażony podtlenkiem LPG (dzięki bogu)
- Moc 133KM
- Zawieszenie: gwint KW V2
- Koło: BBS RC przód 7,5" 195/40/17 Falken, tył 8,5" 195/40/17 Hankook
- Lakier: zielona butelka metalic, w 90% oryginał
- Dach: Oryginał
- Wnętrze: Szara skóra, kierownica z S-ki obszyta nową skórą, podłokietnik
ZROBIONE:
-wymiana oleju 10W40 Motul i filtra oleju
-wymiana filtra powietrza na wkładkę K&N
-wymiana filtra przeciwpyłkowego Filtron
-uszczelnienie przedmuchu na tłumiku
-uzupełnienie niesprawnego oświetlenia wnętrza
-kompleksowe pranie tapicerki
-profesjonalna polerka lakieru
-czyszczenie i impregnacja dachu
-zakup windshota <mikolaj>
-podniesiony tłumik do gleby, teraz w końcu nie wisi
-gwint
-koła
-takie tam...
PLANY:
-wymiana tylnej szyby (plan na kwiecień 2014)
-gwint JEST :mrgreen:
-jakąś ładną skręcankę w 17'' JEST :mrgreen:
-utrzymanie zdrowego zadbanego auta w oryginale bez wiejskich udziwnień...
-się zobaczy...
Stan obecny:
Filmik by Conek:
A tak wyglądał po kupnie:
Zdjęcia autorstwa perwola. Jeszcze raz dzięki
Przymiarka koła na nowy sezon, jeszcze bez żadnego spasu i gwintu :mrgreen:
185/35/17 na 7,5" okazała się za mała i zastąpiła ją 195/40/17
... i nowa dojzdówka bbs-a :mrgreen:
Mój mały pomocnik <mikolaj>
13.03.2014
Jeszcze bez gwintu... wiem, że do caba pasują szerokie ranty, ale ja chciałem ładne, klasyczne, skręcane koło, więc jest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
11.04.2014
Auto złożone "prawie" bo zawsze się coś znajdzie, gwint jeszcze wyregulować jak się ułoży i takie tam. Na dzień dzisiejszy jest tak.
22.04.2014
Wkońcu zagościła Nardi
Pozdr
Więc tak:
- Rok produkcji. 1993
- Model. Audi 80 Cabrio
- Pojemność silnika: 2,3 NG nigdy nie skażony podtlenkiem LPG (dzięki bogu)
- Moc 133KM
- Zawieszenie: gwint KW V2
- Koło: BBS RC przód 7,5" 195/40/17 Falken, tył 8,5" 195/40/17 Hankook
- Lakier: zielona butelka metalic, w 90% oryginał
- Dach: Oryginał
- Wnętrze: Szara skóra, kierownica z S-ki obszyta nową skórą, podłokietnik
ZROBIONE:
-wymiana oleju 10W40 Motul i filtra oleju
-wymiana filtra powietrza na wkładkę K&N
-wymiana filtra przeciwpyłkowego Filtron
-uszczelnienie przedmuchu na tłumiku
-uzupełnienie niesprawnego oświetlenia wnętrza
-kompleksowe pranie tapicerki
-profesjonalna polerka lakieru
-czyszczenie i impregnacja dachu
-zakup windshota <mikolaj>
-podniesiony tłumik do gleby, teraz w końcu nie wisi
-gwint
-koła
-takie tam...
PLANY:
-wymiana tylnej szyby (plan na kwiecień 2014)
-gwint JEST :mrgreen:
-jakąś ładną skręcankę w 17'' JEST :mrgreen:
-utrzymanie zdrowego zadbanego auta w oryginale bez wiejskich udziwnień...
-się zobaczy...
Stan obecny:
Filmik by Conek:
A tak wyglądał po kupnie:
Zdjęcia autorstwa perwola. Jeszcze raz dzięki
Przymiarka koła na nowy sezon, jeszcze bez żadnego spasu i gwintu :mrgreen:
185/35/17 na 7,5" okazała się za mała i zastąpiła ją 195/40/17
... i nowa dojzdówka bbs-a :mrgreen:
Mój mały pomocnik <mikolaj>
13.03.2014
Jeszcze bez gwintu... wiem, że do caba pasują szerokie ranty, ale ja chciałem ładne, klasyczne, skręcane koło, więc jest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
11.04.2014
Auto złożone "prawie" bo zawsze się coś znajdzie, gwint jeszcze wyregulować jak się ułoży i takie tam. Na dzień dzisiejszy jest tak.
22.04.2014
Wkońcu zagościła Nardi
Pozdr
Ostatnio zmieniony 20 sty 2015, 19:06 przez pablovw, łącznie zmieniany 60 razy.
Powitać, auto mi się podoba ale to już wiesz zastanawia mnie co masz na tylnej szybie... mam nadzieję że szyba nie jest do wymiany... kolejna rzecz to skóra na fotelu kierowcy, na zdjęciach na otomoto nie było widać że jest podmęczona. Na szczęście da się to zrobić bez obszywania na nowo. Gratuluje zakupu i cieszę się że kolejny bezdasznik na Audi80.pl
Pozdrawiam i krótkiej zimy Tobie jak i sobie życzę
Pozdrawiam i krótkiej zimy Tobie jak i sobie życzę
Dzięki chłopaki za miłe słówko, co do tapicerki i tylnej szyby to z tapicerką jest kosmetyka, a szyba tylna do wymiany, ale wszystko było pokazane na dokładnych zdjęciach na maila przed moim przyjazdem, tak więc dobrze się z ceną dogadaliśmy :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 gru 2012, 20:40 przez pablovw, łącznie zmieniany 1 raz.
Poznałem poprzedniego właściciela jak kupował ode mnie koła na których śmigasz. Pasjonat. Wcześniej miał Golfa I cabrio na szerokich BBS RS. Po opisie oględzin zdaje mi się, że cabrio znalazło dobrego następce szlifuj ten projekt!
Wiem, że masz ciekawy układ wydechowy, o którym nic nie pisałeś. Szerokości!
Wiem, że masz ciekawy układ wydechowy, o którym nic nie pisałeś. Szerokości!
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki