Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi cabriolet 2,5TDI R5 by Audki

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 26 sty 2014, 09:28

arwam pisze:
audki pisze:Skrzynia jaka zagości to 5 biegowa manualna od AWX oznaczenie FHN - podziękowania dla Arwam za danie cynku:)
ty Kolego nie dziekuj tylko zacznij zbierać na wtryski przynajmniej 230tki i turbo K24-7000 , i program bo na ta skrzynia żarłoczna jest jesli chodzi o moment, wkładasz tam całkiem sporo momentu i nie wiele z tego wynika.
ja włożyłem turbo i to co zyskałem przez zmianę turbo nie wiele dało bo weszło w długa skrzynkę,
jesli nie planujesz dużo jeździć po autostradach, to albo mocny program, minimum 350-380Nm albo nieco krótsza skrzynka.

za to jej ogromny plus i to chyba jej najwieksza zaleta w trasie to cisza w kabinie w porównaniu do poprzedniej DHL.

dobra jest też pośrednia pomiedzy nimi APL z audi i passata B5 AFN

jak dokręcisz do nieco ponad 5000rpm to masz okazję dojechać do niemal 260km/h :)

jeszcze 500rpm i będzie 300km/h :P
W sumie do kompletu brakuje mi tylko sprzęgła i skrzyni, reszta fantów już jest.
Także myślę ze do wakacji ogarnie się coś jeszcze, może turbo albo wtryski, wszystko zależy od finansów :)
Ja właśnie dużo km robię w trasach, dlatego wybór padł na długą skrzynie, a nie ukrywam ze w okresie letnim to bezdasznik staje się moim mobilem nr one:)

Mały update
Piasty A6/100 C4 tył oraz piasty A4 B5 1,8T
ObrazekObrazek

Pietrówa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 56
Rejestracja: 29 mar 2011, 23:55
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: Pietrówa » 28 sty 2014, 23:40

Widzę, że 5 x 112 się czai :-)
Rozmawiałeś może z maniekmac? Podpowiedział Ci co i jak?
Daj znać jak pójdzie Ci z tymi podkładkami dystansującymi.

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 29 sty 2014, 10:29

Pietrówa pisze:Widzę, że 5 x 112 się czai :-)
Rozmawiałeś może z maniekmac? Podpowiedział Ci co i jak?
Daj znać jak pójdzie Ci z tymi podkładkami dystansującymi.
Czai czai :) narazie fanty kompletuje aby jak się trochę ociepli ruszyć z kopyta :)
gadałem z kolegą, za takie pieniążki warto spróbować jak nie spełni oczekiwań wpadną ori piasty S2:)
Wszystko będzie tu opisane jak coś :)

[ Dodano: 2014-05-03, 15:45 ]
Pomału ruszamy z robotą. Kanał już gotowy, także coś zaczynam działać.
Silnik gotowy już do wyciągnięcia, pogoda trochę popsuła zabawę.
Obrazek

A tu nowy felunek ori ASA BBS. Felgi czeka odnowienie, złote rotory i ranty w polerce.
ObrazekObrazek

[ Dodano: 2014-05-04, 18:21 ]
Korzystając z dzisiejszej poprawy pogody przystąpiłem do dalszych prac:)
O to rezultaty:)
Obrazek
i jeszcze to
Obrazek

Sprzęgło wyrusza do regeneracji
Obrazek

Blok silnika do piaskowania i malowania, głowica i dekiel idzie w polerkę:)

[ Dodano: 2014-05-10, 19:08 ]
Blok już po piaskowania, wiec czas wziąć się do pracy.
Przy okazji wpadnie trochę nowości
Tutaj nowy simering wału -
Obrazek
A tak wygląda już blok po malowaniu
Obrazek

[ Dodano: 2014-06-13, 20:48 ]
Mały uplouad, chwila wolnego i trochę zabawy.
Za wiecha po piaskowaniu i malowaniu proszkowym.
Obrazek

A tu już ostro do przodu blok skręcony z zamachem i skrzynia EEN.
Obrazek

Wreszcie motorowozownia już na swoim miejscu.
Obrazek
Obrazek

Z nowości to jeszcze nowa pompownia wody i adapter pod chłodnice oleju

[ Dodano: 2014-06-14, 18:12 ]
Ciąg dalszy zmagań z R5
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 14 cze 2014, 21:15

Nieźle Ci idzie z tym R5 :-P Jeszcze tylko graty dorzucić ( 0,230 i K24 :mrgreen: ) i będzie latać ;-)
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 21:35

brabus124 pisze:Nieźle Ci idzie z tym R5 :-P Jeszcze tylko graty dorzucić ( 0,230 i K24 :mrgreen: ) i będzie latać ;-)
Może kiedyś :) na razie idę na łatwiznę, ląduje K16 i trzeba to uruchomić, a i poskładać do kupy wnętrze :)

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 14 cze 2014, 21:43

idziesz do przodu :mrgreen: kibicuję projeketowi <ok>
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 21:49

DEDHI pisze:idziesz do przodu :mrgreen: kibicuję projeketowi <ok>
Na ile tylko czas pozwala to coś się dzieje :) większość fantów już jest, jeszcze tylko k 16 i przepływka a i bym zapomniał ECU po sofcie made in kostrz :)

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 14 cze 2014, 22:03

W sumie to na K16 można osiągnąć niezły wynik ;-) a drogie nie są i pasują P&P
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 22:06

brabus124 pisze:W sumie to na K16 można osiągnąć niezły wynik ;-) a drogie nie są i pasują P&P
Cena wielce atrakcyjna :) i jak napisałeś :)

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 cze 2014, 22:16

audki, zapytaj kostrza czy zmienial ci sposob sterowania wg czy jest tak jak w ori t4, jak tak to trzeba sprawdzic jaki n75 w t4 jest, po za tym niech Ci nie robi ci na ''przeciagniecie'' to jest jedyne chyba zastrzerzenie jakie mialem do jego programu, oo za tym pelna profeska, imz czystym sumieniem polecam jego robote.

Po za tym zmien tytul topicu bomten juz nie jest aktualny. A co do K16 tomzastanow sie czy warto dwamrazy tomrobic, i wydawac kase?

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 22:26

arwam pisze:audki, zapytaj kostrza czy zmienial ci sposob sterowania wg czy jest tak jak w ori t4, jak tak to trzeba sprawdzic jaki n75 w t4 jest, po za tym niech Ci nie robi ci na ''przeciagniecie'' to jest jedyne chyba zastrzerzenie jakie mialem do jego programu, oo za tym pelna profeska, imz czystym sumieniem polecam jego robote.

Po za tym zmien tytul topicu bomten juz nie jest aktualny. A co do K16 tomzastanow sie czy warto dwamrazy tomrobic, i wydawac kase?
Jeszcze nic nie robił bo jest na wyjeździe, jutro ma do tego usiąść, także zobaczymy co tam będzie w stanie zrobić. Przekaże mu uwagi :)
Szczerze to nie zagłębiałem się w temat K24 za głęboko, jak pisałem wcześniej idę na łatwiznę:) k16 to p&p a k24 to już trzeba mieć pojęcie co i jak a sam wiesz że u mnie ta wiedza kuleje, poza tym widzę ze ty już nie masz takiej do sprzedania:(

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 cze 2014, 22:47

Zalatw k24 z omegi 2,3 td i k24-7000 z s2 i tez bedziesz mial k24 bez koniecznosci wywalania akumulatora z pod maski

Awatar użytkownika
audki
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 563
Rejestracja: 24 gru 2010, 10:03
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: audki » 14 cze 2014, 22:51

arwam pisze:Zalatw k24 z omegi 2,3 td i k24-7000 z s2 i tez bedziesz mial k24 bez koniecznosci wywalania akumulatora z pod maski
Kolektor od audi 200 2,2T?? a jak ze sterowaniem??

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 cze 2014, 23:00

Jak bedziesz mial te dwie tufbiny to bedzie ci pasowac pod klektor od 2.5 tdi :p a jak chcesz kolektor od 2.2 t 10v tp tez mam nawet z zaworem wg i jego orurowaniem

Awatar użytkownika
PaCo666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 24 kwie 2012, 15:46
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: PaCo666 » 16 cze 2014, 13:52

Cholercia, nieźle to wszystko wygląda...!
Ciekawi mnie tylko, kiedy wozidełko wyląduje na częstochowskich (i nie tylko!) drogach?
Jakiś...przybliżony chociaż termin?
A do tego...spoty...?
Pozdrawiam!
PS. Proszę się odezwać w moim temacie w sprawie wyciśnięcia dodatkowej szmocy z mojego NG :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga