W sumie do kompletu brakuje mi tylko sprzęgła i skrzyni, reszta fantów już jest.arwam pisze:ty Kolego nie dziekuj tylko zacznij zbierać na wtryski przynajmniej 230tki i turbo K24-7000 , i program bo na ta skrzynia żarłoczna jest jesli chodzi o moment, wkładasz tam całkiem sporo momentu i nie wiele z tego wynika.audki pisze:Skrzynia jaka zagości to 5 biegowa manualna od AWX oznaczenie FHN - podziękowania dla Arwam za danie cynku:)
ja włożyłem turbo i to co zyskałem przez zmianę turbo nie wiele dało bo weszło w długa skrzynkę,
jesli nie planujesz dużo jeździć po autostradach, to albo mocny program, minimum 350-380Nm albo nieco krótsza skrzynka.
za to jej ogromny plus i to chyba jej najwieksza zaleta w trasie to cisza w kabinie w porównaniu do poprzedniej DHL.
dobra jest też pośrednia pomiedzy nimi APL z audi i passata B5 AFN
jak dokręcisz do nieco ponad 5000rpm to masz okazję dojechać do niemal 260km/h
jeszcze 500rpm i będzie 300km/h
Także myślę ze do wakacji ogarnie się coś jeszcze, może turbo albo wtryski, wszystko zależy od finansów
Ja właśnie dużo km robię w trasach, dlatego wybór padł na długą skrzynie, a nie ukrywam ze w okresie letnim to bezdasznik staje się moim mobilem nr one:)
Mały update
Piasty A6/100 C4 tył oraz piasty A4 B5 1,8T