Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabriolet 2.6 V6

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
pablovw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:20
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: pablovw » 18 mar 2014, 21:31

Ja brałem na przód 25mm na tył 20mm, wszystko w ocynku, do tego śruby, wyszło mi jakoś koło 400zł za wszystkie 4szt.

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 22 mar 2014, 20:05

pablovw, dzięki za informację. Póki co.. kasę zainwes.. utopiłem ;-) w czymś innym :mrgreen:

Auto brudne, więc robienie zdjęć w słońcu spowodowało, że fotki wyszły jakoś nieciekawie.. No ale ogólny pogląd jest.

RH Twist Turbo 18' 8J ET35 z oponami 225/45/R18

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 22 mar 2014, 21:00

Wygląda dokładnie tak jak się spodziewałem :) zszedł Ci trochę z ceny?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 22 mar 2014, 21:07

Zapłaciłem 1000 zł a że pracownik sprzedającego miał kurs na trasie przez Warszawę to ~7:40 rano odebrałem koła w Aninie :-)
Tył fajnie wygląda ale przód za wysoko.. muszę pomyśleć o jakiejś sprężynie.. Tylko muszę zagłębić się w tematykę zawieszenia w B5.. :-)

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 22 mar 2014, 21:37

quick widzę że jako nałogowy tuner z toczydła chcesz robić germana, i bardzo dobrze tylko będziesz musiał kupić coś do latania na co dzień <mikolaj> mam tak samo

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 23 mar 2014, 07:03

maniekmac, nie strasz :mrgreen:

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 23 mar 2014, 08:03

Bardzo fajnie wygląd ta b5. Na przyszły sezon też planowałem taką zakupić ale zrezygnowałem po 2 incydentach tego roku. Jeden kolega na prostej drodze siadł na asfalt, niezglebionym autem, bo pękł mu wahacz. Drugi tak samo prawa strona poszła, tym razem zglebiona na gwincie, na zakręcie. Niestety auto do kasacji.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 mar 2014, 09:16

Quick, i bardzo dobrze, że kupiłeś. Cena super, wygląd też. A większe koło to same zalety, przecież to nie jest duże, nie przesadzajmy. Gdyby to było 21" to faktycznie trudno by się jeździło.
Ja mamie i narzeczonej kupiłem "tuningowe" koła i się mnie pytają kiedy zakładam im letnie, bo już zimowych nie chcą (mimo, że też alu u mamy).

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 23 mar 2014, 09:30

ATLAS, zadowolony z zakupu ale bez pierścieni się nie obejdzie ;-) W okolicach 100 km/h leciutko telepie kierownicą. Koła oczywiście mają swoje lata i pomimo wyważenia kompletu należałoby je sukcesywnie wyprostować. Póki co, pozostawiam dekle Porsche bo nie chce bawić się w koszta dot. dekla RH.

Potrzebuję pierścieni centrujących 57,1 mm. auto oraz 67,1 mm. koło.
Wulkanizator wymierzył na kole 67 mm. ale wydaje mi się, że RH'y powinny mieć 67,1 mm. .. Dodatkowy koszt jaki poniosłem to 20 sztuk śrub do kół bo te od 15" stalowych zimówek były nieco przykrótkie, więc wolałem zakupić dłuższe i mieć spokój.
Następna rzecz w planie to pryśnięcie przedniej oraz tylnej dokładki zderzaka w czarny mat :-) Ktoś potraktował je srebrnym lakierem a w połączeniu z czarnym progiem średnio mi się to podoba.

Moja narzeczona także jest uradowana z tych alusów :-) I z tego co widzę to będzie płakać jak na aucie znajdą się z powrotem zimówki bo już wyliczyła ile będzie jeździć z alusami na TD'iku :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 mar 2014, 09:46

jezeli chodzi o temat b5 to w sklepie internetowym tuningkingz da sie kupic gwinta za okolo 900pln na przod i tyl, jest to swietna alternatywa nawet gdybys mial kupic zawias seryjny w zwiazku z wyekslopatowaniem obecnego

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 mar 2014, 10:14

Lakieruj progi na srebrny, zamiast dołów zderzaków na czarny! Po co wracać do serii?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 23 mar 2014, 10:36

Kolczat, nie kuś :mrgreen:

ATLAS, nie widziałem zdjęć Audi A4 B5 z fajnymi seryjnymi progami w kolorze nadwozia. Progi w A4 B5 są mniejsze niż progi w naszych cabrioletach.
Najlepiej wyglądają progi od S4 w kolorze nadwozia ale to wydatek kilkuset złotych a boję się, że wejdę w temat tuningu w drugie auto.. :mrgreen:
Wskazując orientacyjnie to progi od S4 mają podobną kubaturę co nasze cabrioletowskie.
Jak dysponujesz takimi zdjęciami A4 B5 z seryjnymi programi w kolorze nadwozie to pokaż mi :-)

Tutaj masz A4 (S4?) B5 z progami S4.

Obrazek

A tutaj seryjne.

Obrazek

Ogólnie chciałbym osiągnąć taki efekt ale bez tej cholernej gleby bo to miało być auto do jazdy codziennej a nie kolejny niskowóz :mrgreen:

Coś co mnie zaskoczyło, w sprawie stylizacji B5 wśród zwolenników tej marki, to akceptacja świateł przednich inne niż oryginalne.. Trochę nieopierzony jestem jeszcze w tym temacie ale widzę, że do B5 jest więcej możliwości niż do B4. Światła LEDowe, światła soczewkowe czy reflektory, różnych marek typu DEPO, Bosh, chińskie czy inne.. W przypadku naszych aut jedyna słuszna firma to Hell'a i tyle.. a tutaj w grę wchodzą nawet chińskie.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 23 mar 2014, 10:51

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na pewno będzie lepiej.

[ Dodano: 2014-03-23, 10:53 ]
Obrazek

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 23 mar 2014, 16:47

Hm.. no może i lepiej. Ale jakoś usrałem sobie w głowie, że czerń będzie bardziej "surowa" a robienie tego w kolor nadwozia to nawiązywanie stylistyką do nowszych aut, którym to pasuje a w przypadku takiego seryjnego progu z A4 B5 to nie wiem.. Musiałbym zobaczyć na żywo :-) Ale dzięki za fotki <piwo>
Tak samo, nie chcę zmieniać lamp na poliftowe - chociaż są ładne i nowocześniejsze - tylko pozostać w "surowych" dzielonych.

Przedlift taki jak u mnie:

Obrazek

Polift:

Obrazek

Właściciel samochodu wymienił lampy a nie jest to P&P. Trzeba ciąć wewnętrzny kołnierz błotnika oraz dłubać w kabelkach.

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 24 mar 2014, 23:35

to zmień lampy na przedlifty ale od s4 lub rs4 - są z soczewą i fajnie wyglądają
np coś takkiego lmpy od S4

pasują p&p , nic nie trzeba rezać a ryjek zupełnie inny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga