Audi Cabriolet 2.6 V6
Bardzo fajnie wygląd ta b5. Na przyszły sezon też planowałem taką zakupić ale zrezygnowałem po 2 incydentach tego roku. Jeden kolega na prostej drodze siadł na asfalt, niezglebionym autem, bo pękł mu wahacz. Drugi tak samo prawa strona poszła, tym razem zglebiona na gwincie, na zakręcie. Niestety auto do kasacji.
Quick, i bardzo dobrze, że kupiłeś. Cena super, wygląd też. A większe koło to same zalety, przecież to nie jest duże, nie przesadzajmy. Gdyby to było 21" to faktycznie trudno by się jeździło.
Ja mamie i narzeczonej kupiłem "tuningowe" koła i się mnie pytają kiedy zakładam im letnie, bo już zimowych nie chcą (mimo, że też alu u mamy).
Ja mamie i narzeczonej kupiłem "tuningowe" koła i się mnie pytają kiedy zakładam im letnie, bo już zimowych nie chcą (mimo, że też alu u mamy).
ATLAS, zadowolony z zakupu ale bez pierścieni się nie obejdzie W okolicach 100 km/h leciutko telepie kierownicą. Koła oczywiście mają swoje lata i pomimo wyważenia kompletu należałoby je sukcesywnie wyprostować. Póki co, pozostawiam dekle Porsche bo nie chce bawić się w koszta dot. dekla RH.
Potrzebuję pierścieni centrujących 57,1 mm. auto oraz 67,1 mm. koło.
Wulkanizator wymierzył na kole 67 mm. ale wydaje mi się, że RH'y powinny mieć 67,1 mm. .. Dodatkowy koszt jaki poniosłem to 20 sztuk śrub do kół bo te od 15" stalowych zimówek były nieco przykrótkie, więc wolałem zakupić dłuższe i mieć spokój.
Następna rzecz w planie to pryśnięcie przedniej oraz tylnej dokładki zderzaka w czarny mat Ktoś potraktował je srebrnym lakierem a w połączeniu z czarnym progiem średnio mi się to podoba.
Moja narzeczona także jest uradowana z tych alusów I z tego co widzę to będzie płakać jak na aucie znajdą się z powrotem zimówki bo już wyliczyła ile będzie jeździć z alusami na TD'iku :mrgreen:
Potrzebuję pierścieni centrujących 57,1 mm. auto oraz 67,1 mm. koło.
Wulkanizator wymierzył na kole 67 mm. ale wydaje mi się, że RH'y powinny mieć 67,1 mm. .. Dodatkowy koszt jaki poniosłem to 20 sztuk śrub do kół bo te od 15" stalowych zimówek były nieco przykrótkie, więc wolałem zakupić dłuższe i mieć spokój.
Następna rzecz w planie to pryśnięcie przedniej oraz tylnej dokładki zderzaka w czarny mat Ktoś potraktował je srebrnym lakierem a w połączeniu z czarnym progiem średnio mi się to podoba.
Moja narzeczona także jest uradowana z tych alusów I z tego co widzę to będzie płakać jak na aucie znajdą się z powrotem zimówki bo już wyliczyła ile będzie jeździć z alusami na TD'iku :mrgreen:
Kolczat, nie kuś :mrgreen:
ATLAS, nie widziałem zdjęć Audi A4 B5 z fajnymi seryjnymi progami w kolorze nadwozia. Progi w A4 B5 są mniejsze niż progi w naszych cabrioletach.
Najlepiej wyglądają progi od S4 w kolorze nadwozia ale to wydatek kilkuset złotych a boję się, że wejdę w temat tuningu w drugie auto.. :mrgreen:
Wskazując orientacyjnie to progi od S4 mają podobną kubaturę co nasze cabrioletowskie.
Jak dysponujesz takimi zdjęciami A4 B5 z seryjnymi programi w kolorze nadwozie to pokaż mi
Tutaj masz A4 (S4?) B5 z progami S4.
A tutaj seryjne.
Ogólnie chciałbym osiągnąć taki efekt ale bez tej cholernej gleby bo to miało być auto do jazdy codziennej a nie kolejny niskowóz :mrgreen:
Coś co mnie zaskoczyło, w sprawie stylizacji B5 wśród zwolenników tej marki, to akceptacja świateł przednich inne niż oryginalne.. Trochę nieopierzony jestem jeszcze w tym temacie ale widzę, że do B5 jest więcej możliwości niż do B4. Światła LEDowe, światła soczewkowe czy reflektory, różnych marek typu DEPO, Bosh, chińskie czy inne.. W przypadku naszych aut jedyna słuszna firma to Hell'a i tyle.. a tutaj w grę wchodzą nawet chińskie.
ATLAS, nie widziałem zdjęć Audi A4 B5 z fajnymi seryjnymi progami w kolorze nadwozia. Progi w A4 B5 są mniejsze niż progi w naszych cabrioletach.
Najlepiej wyglądają progi od S4 w kolorze nadwozia ale to wydatek kilkuset złotych a boję się, że wejdę w temat tuningu w drugie auto.. :mrgreen:
Wskazując orientacyjnie to progi od S4 mają podobną kubaturę co nasze cabrioletowskie.
Jak dysponujesz takimi zdjęciami A4 B5 z seryjnymi programi w kolorze nadwozie to pokaż mi
Tutaj masz A4 (S4?) B5 z progami S4.
A tutaj seryjne.
Ogólnie chciałbym osiągnąć taki efekt ale bez tej cholernej gleby bo to miało być auto do jazdy codziennej a nie kolejny niskowóz :mrgreen:
Coś co mnie zaskoczyło, w sprawie stylizacji B5 wśród zwolenników tej marki, to akceptacja świateł przednich inne niż oryginalne.. Trochę nieopierzony jestem jeszcze w tym temacie ale widzę, że do B5 jest więcej możliwości niż do B4. Światła LEDowe, światła soczewkowe czy reflektory, różnych marek typu DEPO, Bosh, chińskie czy inne.. W przypadku naszych aut jedyna słuszna firma to Hell'a i tyle.. a tutaj w grę wchodzą nawet chińskie.
Hm.. no może i lepiej. Ale jakoś usrałem sobie w głowie, że czerń będzie bardziej "surowa" a robienie tego w kolor nadwozia to nawiązywanie stylistyką do nowszych aut, którym to pasuje a w przypadku takiego seryjnego progu z A4 B5 to nie wiem.. Musiałbym zobaczyć na żywo Ale dzięki za fotki
Tak samo, nie chcę zmieniać lamp na poliftowe - chociaż są ładne i nowocześniejsze - tylko pozostać w "surowych" dzielonych.
Przedlift taki jak u mnie:
Polift:
Właściciel samochodu wymienił lampy a nie jest to P&P. Trzeba ciąć wewnętrzny kołnierz błotnika oraz dłubać w kabelkach.
Tak samo, nie chcę zmieniać lamp na poliftowe - chociaż są ładne i nowocześniejsze - tylko pozostać w "surowych" dzielonych.
Przedlift taki jak u mnie:
Polift:
Właściciel samochodu wymienił lampy a nie jest to P&P. Trzeba ciąć wewnętrzny kołnierz błotnika oraz dłubać w kabelkach.
to zmień lampy na przedlifty ale od s4 lub rs4 - są z soczewą i fajnie wyglądają
np coś takkiego lmpy od S4
pasują p&p , nic nie trzeba rezać a ryjek zupełnie inny
np coś takkiego lmpy od S4
pasują p&p , nic nie trzeba rezać a ryjek zupełnie inny