Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Cabriolet 2.6 V6

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 13 paź 2009, 09:37

z gory przepraszam Cie quick, za to ze tu prowadzimy taka dyskusje...
LU_ANGEL pisze:Wysio zakupil wlasnie blende tylna do cabrio na allegro bo byla ladniejsza niz mial wczesniej
jest to cytat z owego wspomnianego tematu w ktorym jednoznacznie wskazujesz ze wysio kupil ta blende w zamysle US (bo z ogolu jest ladniejsza od EU)... to tak pro czytania ze zrozumieniem, fakt nie ogladalem tematu od Wysia ale tez nie kazdy zaraz po zakladaniu wrzuca foty na forum bo nie kazdy ma tyle czasu...
wysio pisze:widzę ta kwestia boli oj boli paru ludzi z forum
wiesz powiem Ci szczerze ze gdybym przeczytal przed kupnem moich w aso o tym ze po rozwiertaniu pasuja od sedana to i tak bym nie kupil... byla juz mowa o profilowaniu klapy bagaznika cabrio i nie chcial bym ryzykowac tego ze kupie us do sedana a pozniej bede go musial sprzedac w miedzy czasie majac do cabrio bo by sie okazalo ze mama lampy ociosane siekiera...
tyle w roli jasnosci...

teraz tak: quick,

zarowke zurzyta ze stopu wyciagnij pojdz to motoryzacyjnego i kup taka sama... ja tak robie jak nie znam dokladnego oznaczenia zarowki, wiem ze ani ja ani sprzedawca sie pomyli bo kupuje identyczna zarowke ;]
do spryskow mozesz wsadzic pompke pociagnac do niej zasilanie, no i zalecaja kupno dodatkowego zbiornika na plyn bo ponoc wiekszosc z pompek do spryskow na zderzaku potrafia w mgnieniu oka opustoszyc caly zbiornik :p jak Ci sie uda to zmajstrowac to opisz to gdzies bo to tez jest ciekawa modyfikacja, ktora sam jestem zainteresowany ;]
wysio pisze:Co do zamka jakoś mi osobiście to nie przeszkadzało dach sciągniesz parę razy wciągu roku i bez problemu możesz to zrobić za pomocą zatrzasków przy zamkach
moze sciagales pare razy w roku ;p ja jestem z tych przypalow ktore z trzema bluzami jezdza bez dachu ;p i czesto otwieram i zamykam dach i wiem ze ten przycisk by mi bardzo ulatwil zycie...

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 13 paź 2009, 12:21

kolczat pisze:z gory przepraszam Cie quick, za to ze tu prowadzimy taka dyskusje...
LU_ANGEL pisze:Wysio zakupil wlasnie blende tylna do cabrio na allegro bo byla ladniejsza niz mial wczesniej
jest to cytat z owego wspomnianego tematu w ktorym jednoznacznie wskazujesz ze wysio kupil ta blende w zamysle US (bo z ogolu jest ladniejsza od EU)... to tak pro czytania ze zrozumieniem, fakt nie ogladalem tematu od Wysia ale tez nie kazdy zaraz po zakladaniu wrzuca foty na forum bo nie kazdy ma tyle czasu...
wysio pisze:widzę ta kwestia boli oj boli paru ludzi z forum
wiesz powiem Ci szczerze ze gdybym przeczytal przed kupnem moich w aso o tym ze po rozwiertaniu pasuja od sedana to i tak bym nie kupil... byla juz mowa o profilowaniu klapy bagaznika cabrio i nie chcial bym ryzykowac tego ze kupie us do sedana a pozniej bede go musial sprzedac w miedzy czasie majac do cabrio bo by sie okazalo ze mama lampy ociosane siekiera...
tyle w roli jasnosci...

teraz tak: quick,

zarowke zurzyta ze stopu wyciagnij pojdz to motoryzacyjnego i kup taka sama... ja tak robie jak nie znam dokladnego oznaczenia zarowki, wiem ze ani ja ani sprzedawca sie pomyli bo kupuje identyczna zarowke ;]
do spryskow mozesz wsadzic pompke pociagnac do niej zasilanie, no i zalecaja kupno dodatkowego zbiornika na plyn bo ponoc wiekszosc z pompek do spryskow na zderzaku potrafia w mgnieniu oka opustoszyc caly zbiornik :p jak Ci sie uda to zmajstrowac to opisz to gdzies bo to tez jest ciekawa modyfikacja, ktora sam jestem zainteresowany ;]
wysio pisze:Co do zamka jakoś mi osobiście to nie przeszkadzało dach sciągniesz parę razy wciągu roku i bez problemu możesz to zrobić za pomocą zatrzasków przy zamkach
moze sciagales pare razy w roku ;p ja jestem z tych przypalow ktore z trzema bluzami jezdza bez dachu ;p i czesto otwieram i zamykam dach i wiem ze ten przycisk by mi bardzo ulatwil zycie...
powiem Ci tak, że jeśli chodzi o blendę to sam osobiście jeśli miałbym dać np do C4 900zł to wolałbym dołożyć i mieć ori do cabrio bo kupując takie coś stać mnie na to wychodząc z takiego założenia , chcieliśmy zabić swoją ciekawość i dla ludzi którzy mają dostęp do tych części i lubią kombinować można to zrobić ... NIE TO ŻE się nie DA 8-)

Co do ostatniego zdania to RESPECT dla zatok <ok>


Quick poproś moderatora o wywalenie tych bzdur bo raczej nic sensownego do twojego tematu nie wnoszą

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 13 paź 2009, 14:02

Samochód był dzisiaj czyszczony, odkurzany itp. Pojechałem na myjnie ręczną.. trochę wody naleciało ale to pewnie moja wina bo ostro dawałem dyszą po szybach. Czy jest sens jechać z cabrio na myjnie automatyczną?

Mam też pytanie dotyczące prawego tylniego światła przeciwmgielnego. Lewe pali sie, prawe nie. Zdjąłem obicie, dostałem się do wtyku na żarówkę.. i nie ma kabla do podpięcia. Czy taki kabel należy dorobić czy światło przeciwmgielne tylnie jest tylko jedno?

Awatar użytkownika
LU_ANGEL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 17 maja 2009, 02:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: LU_ANGEL » 13 paź 2009, 14:20

zawsze i wszedzie swiatlo tylne halogenowe siweci sie jako jedno... Audi teoretycznie zrobilo miejsce na drugie, ale w blendzie lub w swiatlach ( wersja COUPE ) jest taki plastik blokujacy... jezeli wlasciciel chce moze miec dwa swiatla tylne przeciwmgielne... Ja u siebie w eSce tez mam tylko kabelki plombe na blendzie i brak oprawki... W coupe mialem plombe w prawej lampie i taka sama plomba jest w cabrio...

Tak to juz jest.. Jezeli chcesz rezasz sobie na dwa swiatla przeciwmgielne.
Potrzebujesz oprawki, zarowki i lutownicy do kabelkow...oraz wylamanie plomby w blendzie ( światłach )

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 13 paź 2009, 15:13

LU_ANGEL, pokaż mi kolego w którym miejscu z tyłu masz halogen... 8-)

Awatar użytkownika
LU_ANGEL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 17 maja 2009, 02:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: LU_ANGEL » 13 paź 2009, 16:51

Przepraszam za pomylke slowna, pisalem bedac w pracy i coraz musialem na pasek zrzucac bo kierowniczka cos odemnie chciala...

Chodzilo mi o swiatlo przeciwmgielne... Kurcze sorki za swoja pomylke...

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 13 paź 2009, 19:57

Na co zwrócić uwagę przy mechanizmie anteny?

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 14 paź 2009, 12:00

Da radę zrobić coś z tym bakiem? Garby na parkingu uczelnianym są.. chyba samowolą budowlaną i nie spełniają żadnych wymogów. Ważne aby wysokie.. mimo wolnego najazdu nie da rady nie zahaczyć.

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 14 paź 2009, 15:11

quick pisze:Da radę zrobić coś z tym bakiem? Garby na parkingu uczelnianym są.. chyba samowolą budowlaną i nie spełniają żadnych wymogów. Ważne aby wysokie.. mimo wolnego najazdu nie da rady nie zahaczyć.
jakim bakiem ? chyba jeśli już to zachaczasz osłoną pod silnik to raz dwa to środkowym tłumikiem , zbiornik to masz za kanapą pasażera także nie ma szans abyś zachaczył ;-)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 14 paź 2009, 15:19

To czerwone to osłona silnika? Czyli nie da rady nic z tym zrobić?

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 14 paź 2009, 18:11

quick pisze:To czerwone to osłona silnika? Czyli nie da rady nic z tym zrobić?
to czerwone to środkowy tłumik :)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 14 paź 2009, 18:19

Hm.. a da radę zamienić tego red boxa na slim boxa? ;-) Jeżeli tak to jakie koszta $... ?

Awatar użytkownika
LU_ANGEL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 17 maja 2009, 02:09
Lokalizacja: Lublin

Post autor: LU_ANGEL » 14 paź 2009, 20:13

Quick widze ze to chyba twoje pierwsze auto, albo pierwsze niskie, Ja mialem w audi coupe 2.3 zawias -100mm w Audi coupe 2.8 V6 -70mm i ani jednym ani drugim nigdy nie zawadzilem nawet o mega duzy prog zwalniajacy...
Nie najezdza sie niskim autem na leżącego Policjanta tak jakbys jechal Żukiem... robisz to na skuske... tak jakbys chcial bokiem przejechac i z minimalna predkoscia, bo urwiesz cos, albo co gorsza narobisz sobie bidy... Tlumik zawsze mozna sobie podmienic, zamienic, wyciac i wstawic rure... Koszty sa male...tylko pytanie po co?? albo zmieniasz zawieszenie i stawiasz cabrio jak KOZE, czyli wysoko, albo poprostu musisz sie nauczyc jezdzic i użytkowac niskie autko...
Powiem tak... twoje Cabrio to jeszcze nie tragedia, sa bardziej obnizone auta i mowie Ci one daja sobie rade z takimi przeszkodami... Zbiornik paliwa masz za tylna kanapa tak jak Wysio mowi, zawadzasz jedynie tlumikiem... sproboj przez te garby przejezdzac wolniej...

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 14 paź 2009, 21:53

LU_ANGEL, pierwsze obniżone. Zapewniam Cię, że przejeżdżam przez garby powoli. Tak jak wspominałem, garby osiedlowe/metalowe/gumowe czy też inne zrobione zgodnie ze sztuką prawa budowlanego przejeżdża się bez problemu. Problem dotyczy tych, które napotkałem dzisiaj na swojej drodze na uczelni - zrobione na odwal. Wiem, że ciężko uwierzyć na słowo, najlepiej byłoby się samemu przekonać. Jak będę mieć dostęp do aparatu cyfrowego to je sfotografuje. Cóż, w sumie to już 5 roku studiów, więc może odpuszczę sobie ten parking :roll: Co by nie było, dzięki za radę.


Zauważyłem dzisiaj, że nad głową kierowcy, po lewej stronie, uszczelka jest pęknięta/nacięta i przedostaje się tamtędy woda i kapie do środka. Postaram się zrobić zdjęcie, byłbym wdzięczny za wskazanie nazwy tej uszczelki abym mógł zakupić odpowiednią nową/używaną sprawną ;-)


Co do zmian:

- zamówiona gałka zmiany biegów (taka sama jak obecna)

Awatar użytkownika
quick
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1133
Rejestracja: 17 sie 2009, 10:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: quick » 15 paź 2009, 18:55

Po uruchomieniu auta i przełączeniu się na LPG czuć jego zapach w środku. Sytuacja ma miejsce tylko przy uruchamianiu auta, w trasie nic nie czuć. Czego to może być wina? Jakiejś uszczelki? Tłumika? Sprawdzałem na zewnętrznej i wewnętrznej cyrkulacji powietrza, zawsze to samo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga