AUDI COUPE 7A 2.3 20V 170ps. quattro
AUDI COUPE 7A 2.3 20V 170ps. quattro
Mój nowy nabytek jest sporo do zrobienia, a zupełnie nie znam się na mechanice... mam nadzieje, że z wasza pomocą dam rade. dołączam zdjęcie i będę sumiennie wstawiał kolejne
Ostatnio zmieniony 02 lis 2011, 23:49 przez spider911, łącznie zmieniany 1 raz.
-urodziło się w 1990Fanthom pisze:Cos o historii autka
-cale swoje życie jeździło po Holenderskich autostradach pokonując dystans 230 000 km
-od kilku dni jestem jej właścicielem
wyposażenie:
*klimatyzacja
*el.szyberdach, szyby,lusterka,
*skórzana tapicerka w naprawdę dobrym stanie bez dziur i przetarć.
*alu felgi OZ racing 17 z dobrymi oponami
*zawieszenie WEITEC 40/40
do wymiany są do wymiany lewe drzwi (wgniecione), jest też założone obejście na chłodnice od klimatyzacji gdyż jest dziurawa, do wymiany są też tulejki zawieszenia
środek według mnie jest w dobrym stanie
dzięki. mam nadzieje że będę się z nią "dobrze bawił".C4_KAWON pisze:Na fotkach nieźle się prezentuje, wypas też fajny, a silnik i napęd - pozazdrościć. Sam sprowadzałeś z holandii?
nie sprowadzałem, mieszkam w Holandii i auto tu zostaje (będzie dalej jeździło po drogach bez dziur :lol: ) dorobiło się tylko polskich blach bo w Holandii są strasznie drogie opłaty :p
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
No pozazdrościć obecnie szukam podobnego. Z tego co kojarzę to kupiłeś od Polaka który mieszka w Essen. Widziałem ogłoszenie w necie.spider911 pisze: nie sprowadzałem, mieszkam w Holandii i auto tu zostaje (będzie dalej jeździło po drogach bez dziur :lol: ) dorobiło się tylko polskich blach bo w Holandii są strasznie drogie opłaty :p