Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi S2 Coupe @ RS2 - 20vturbo.pl [DeS]

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 kwie 2013, 20:28

ładnie ładnie. wsadzaj program i na hamownię :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 14 kwie 2013, 21:20

No ciekawy kartonik nie powiem <ok>
Ty tez sie usilnie zbroisz na weekend :?: :lol:
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 14 kwie 2013, 21:46

Dzięki <ok>
Słonik pisze:Ty tez sie usilnie zbroisz na weekend :?: :lol:
Dla mnie łykend (obecnie już każdy) to czas odpustu do spraw zawodowych, o wyścigach czy jakichkolwiek startach nawet nie myślę :lol:
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

LU CASH

Post autor: LU CASH » 14 kwie 2013, 22:21

fiu fiu cos mi sie wydaje że na tym się nie skończy :-)

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 30 cze 2013, 10:44

Auto poskładane SLG przez Noorca, Paweł powiesił kolektor z turbo i pospawał wydech montując i poprawiając 3 calowy donw-pipe, wspawując nowe złącze elastyczne 3 calowe od MOTOGRUSZEK oraz katalizator 100CPI Magnaflow. Robota została wykonana bardzo profi, więc i rezultat jest więcej niż oczekiwany. Auto wróciło do żywych po ponad roku stania, zachowuje się bardzo ładnie, cicho pracuje, a podczas cruisungu, a podczas ognia drze mordę jak cholera :D

Wcześniej wpadły zielone wtryski Bosch, metalowy DV Properfect, oraz program MTM.

Co do osiągów to muszę poprawić jeszcze parę rzeczy żeby móc cieszyć się pełnią doładowania, które generuje tyle radości :D

Więcej info wkrótce <ok>
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 08 lip 2013, 20:02

daj więcej <ok> bardzo jestem ciekawy jak wyszło :mrgreen:
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 28 paź 2014, 21:05

No dobra, czas na odświeżenie.

Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:

Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg

Pod maską:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg

Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG. <piwo>

Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>

Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.

Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.

W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.

Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.

To chyba mniej więcej tyle z pamięci :)

Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

Szczypior14
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Szczypior14 » 28 paź 2014, 21:44

DeS pisze:No dobra, czas na odświeżenie.

Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:

Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg

Pod maską:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg

Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG. <piwo>

Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>

Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.

Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.

W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.

Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.

To chyba mniej więcej tyle z pamięci :)

Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
W RS2 turbina nie była czasem k26?
Audi jest bogiem a quattro nałogiem;)

Moja Adi
https://audi80.pl/audi-90-sport-quat ... t90298.htm

Awatar użytkownika
Harry71
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 672
Rejestracja: 25 gru 2009, 10:38
Lokalizacja: DW

Post autor: Harry71 » 28 paź 2014, 23:03

Szczypior14 pisze:
DeS pisze:No dobra, czas na odświeżenie.

Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:

Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg

Pod maską:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg

Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG. <piwo>

Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>

Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.

Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.

W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.

Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.

To chyba mniej więcej tyle z pamięci :)

Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
W RS2 turbina nie była czasem k26?
byla k24-7200 i jak wrazenia z jazdy odpycha sie?? ten sam zestaw wpada do cabrio na przyszly sezon :mrgreen:
Nie ma ryzyka nie ma zabawy
Cabrio 20VT

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 paź 2014, 07:08

Ha-mow-nia! Ha-mow-nia! :)
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 29 paź 2014, 11:56

Harry71 pisze:ten sam zestaw wpada do cabrio na przyszly sezon :mrgreen:
Seryjny samochód nawet po programie sprawa wrażenie bardzo dynamicznego, to przez spory moment obrotowy przy niskich obrotach i dynamikę jego osiągania - jest szybko. Składa się na to mała turbosprężarka, specyficzny kolektor wydechowy, mniejszy intercooler, a przede wszystkim niższe, szybciej osiągane doładowanie. Jest fajnie do szaleństwa po uliczkach, ze świateł itd. Sprawa bardzo dużo frajdy z jazdy, choć nie jest przerażająco szybko.

Na RS2 jest inaczej, na pierwszy rzut oka bardziej mułowato, trzeba dłużej czekać na reakcje, "napędzanie" trwa dłużej, ale jak już się zacznie napędzać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Auto zmienia charakter, staj się potężnym autem narzędziem nad którym trzeba panować i lepiej nie próbować tego robić na osiedlowej ścieżce, bo albo się ośmieszysz mizernym efektem albo wpadniesz na chodnik nie zdąrząc dohamować.

U mnie siedzi jeszcze skrzynia 5tka z długą trójką, po zmianie na 01E będzie dynamiczniej na 3 i 4 biegu, a 5 i 6 będą dłuższe, bo V-max około 300km/h.

<piwo>
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D

Awatar użytkownika
quattroBandit
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10

Post autor: quattroBandit » 29 paź 2014, 19:13

nie wierzę w ani jedno Twoje słowo bez wykresu przed i po :mrgreen: <piwo>
If it's got tits or wheels, sooner or later, it'll give ya trouble.

Audi 80 1,6 - swap 2,3 10v /ex "gruz"
Audi 80 1,6TD /ex "szarańcza"
Audi 80 quattro 16v - dla żony :) , "owca"
Audi 90 quattro 20v - dla zabawy, "krowa"

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 paź 2014, 19:57

Leo pisze:Ha-mow-nia! Ha-mow-nia! :)
+1

Jestem ciekaw jak to się będzie miało na wykresach.

Same mody...no cóż albo grubo albo wcale! :-)
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
topor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 417
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:53
Imię: Toporski
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ACE+lpg
Lokalizacja: Mielnik
Kontakt:

Post autor: topor » 29 paź 2014, 22:29

niszczy mnie to s2 ;)
jest dobrze, a nawet lepiej;)
EX Coupe 20VT --->>> audi-80-coupe-by-topor-t90069.html
Audi A6 C5 Avant
Audi A6 C6 Avant
Audi S4 B5 Avant
Audi RS6 C5 Sedan

UFOtm
Moderator
Moderator
Posty: 1240
Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
Imię: Michał
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: UFOtm » 03 lis 2014, 20:21

:arrow: Fajnie ze autko robi progress w dobrym kierunku, tak trzymaj...
2.8 AAH >>> 4.2 AHC

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga