![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Audi S2 Coupe @ RS2 - 20vturbo.pl [DeS]
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Auto poskładane SLG przez Noorca, Paweł powiesił kolektor z turbo i pospawał wydech montując i poprawiając 3 calowy donw-pipe, wspawując nowe złącze elastyczne 3 calowe od MOTOGRUSZEK oraz katalizator 100CPI Magnaflow. Robota została wykonana bardzo profi, więc i rezultat jest więcej niż oczekiwany. Auto wróciło do żywych po ponad roku stania, zachowuje się bardzo ładnie, cicho pracuje, a podczas cruisungu, a podczas ognia drze mordę jak cholera ![:D](https://audi80.pl/images/smilies/haha.gif)
Wcześniej wpadły zielone wtryski Bosch, metalowy DV Properfect, oraz program MTM.
Co do osiągów to muszę poprawić jeszcze parę rzeczy żeby móc cieszyć się pełnią doładowania, które generuje tyle radości![:D](https://audi80.pl/images/smilies/haha.gif)
Więcej info wkrótce <ok>
![:D](https://audi80.pl/images/smilies/haha.gif)
Wcześniej wpadły zielone wtryski Bosch, metalowy DV Properfect, oraz program MTM.
Co do osiągów to muszę poprawić jeszcze parę rzeczy żeby móc cieszyć się pełnią doładowania, które generuje tyle radości
![:D](https://audi80.pl/images/smilies/haha.gif)
Więcej info wkrótce <ok>
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No dobra, czas na odświeżenie.
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
![Obrazek]()
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
![Obrazek]()
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Wrocław
W RS2 turbina nie była czasem k26?DeS pisze:No dobra, czas na odświeżenie.
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.![]()
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
byla k24-7200 i jak wrazenia z jazdy odpycha sie?? ten sam zestaw wpada do cabrio na przyszly sezon :mrgreen:Szczypior14 pisze:W RS2 turbina nie była czasem k26?DeS pisze:No dobra, czas na odświeżenie.
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.![]()
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Seryjny samochód nawet po programie sprawa wrażenie bardzo dynamicznego, to przez spory moment obrotowy przy niskich obrotach i dynamikę jego osiągania - jest szybko. Składa się na to mała turbosprężarka, specyficzny kolektor wydechowy, mniejszy intercooler, a przede wszystkim niższe, szybciej osiągane doładowanie. Jest fajnie do szaleństwa po uliczkach, ze świateł itd. Sprawa bardzo dużo frajdy z jazdy, choć nie jest przerażająco szybko.Harry71 pisze:ten sam zestaw wpada do cabrio na przyszly sezon :mrgreen:
Na RS2 jest inaczej, na pierwszy rzut oka bardziej mułowato, trzeba dłużej czekać na reakcje, "napędzanie" trwa dłużej, ale jak już się zacznie napędzać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Auto zmienia charakter, staj się potężnym autem narzędziem nad którym trzeba panować i lepiej nie próbować tego robić na osiedlowej ścieżce, bo albo się ośmieszysz mizernym efektem albo wpadniesz na chodnik nie zdąrząc dohamować.
U mnie siedzi jeszcze skrzynia 5tka z długą trójką, po zmianie na 01E będzie dynamiczniej na 3 i 4 biegu, a 5 i 6 będą dłuższe, bo V-max około 300km/h.
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10