Audi S2 Coupe @ RS2 - 20vturbo.pl [DeS]
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Auto poskładane SLG przez Noorca, Paweł powiesił kolektor z turbo i pospawał wydech montując i poprawiając 3 calowy donw-pipe, wspawując nowe złącze elastyczne 3 calowe od MOTOGRUSZEK oraz katalizator 100CPI Magnaflow. Robota została wykonana bardzo profi, więc i rezultat jest więcej niż oczekiwany. Auto wróciło do żywych po ponad roku stania, zachowuje się bardzo ładnie, cicho pracuje, a podczas cruisungu, a podczas ognia drze mordę jak cholera
Wcześniej wpadły zielone wtryski Bosch, metalowy DV Properfect, oraz program MTM.
Co do osiągów to muszę poprawić jeszcze parę rzeczy żeby móc cieszyć się pełnią doładowania, które generuje tyle radości
Więcej info wkrótce <ok>
Wcześniej wpadły zielone wtryski Bosch, metalowy DV Properfect, oraz program MTM.
Co do osiągów to muszę poprawić jeszcze parę rzeczy żeby móc cieszyć się pełnią doładowania, które generuje tyle radości
Więcej info wkrótce <ok>
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No dobra, czas na odświeżenie.
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 36
- Rejestracja: 06 lut 2014, 21:37
- Lokalizacja: Wrocław
W RS2 turbina nie była czasem k26?DeS pisze:No dobra, czas na odświeżenie.
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
byla k24-7200 i jak wrazenia z jazdy odpycha sie?? ten sam zestaw wpada do cabrio na przyszly sezon :mrgreen:Szczypior14 pisze:W RS2 turbina nie była czasem k26?DeS pisze:No dobra, czas na odświeżenie.
Auto obecnie wygląda mniej więcej tak:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 2634_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/ ... 9553_o.jpg
Pod maską:
Obrazek
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hph ... 6667_o.jpg
Z racji, że KFR wyemigrował, autem w sprawach, których nie mogę wykonać sam opiekuje się Noorec@SLG.
Z kwestii technicznych to wjechał pełny setup RS2, poza tym porządkowanie, konserwacja i drobne modyfikacje celem dalszego wielbienia <lol>
Wkrótce pojawią się może jakieś lepsze niż robione G-Schockiem zdjęcia, a może jakieś filmiszcze od Badvideo.
Aktualnie pod maską: Turbosprężarka RS2 (KKK K24-7200), kolektor wydechowy replika Wagnera (chinol, ale poprawiony), DP3", wtryskiwacze Bosch zielone 440@3bar, Intercooler RS2, zawór odcinający DV Properfekt, przepływomierz RS2, puszka filtra ABY, MAP Sensor 3Bar (Łukasik), software PRJ. Wcześniej pompa paliwa Bosch 040 i tysiąc innych rzeczy. Wydech 2,5 cala.
W zawieszeniu gwint z przodu i z tyłu (H&R i Eibach) + Bilstein gruba laga (Zerkopol). W przednich mocowaniach (poduszkach) wkładki Mount Savers z USA.
Hamulce: przód to zaciski Dodge Viper SRT10, tarcze dwuczęściowe Movit 322/30mm, adapter RS2, kierownice powietrza RS2, osłony tarcz/sworzni RS2, sztywne kable RS2, tył to tarcze wentylowane 280/22mm, zaciski z jarzmami S8 FL (alu). Wcześniej przewody w oplot.
To chyba mniej więcej tyle z pamięci
Na montaż czeka skrzynia 6g 01E oraz zakończenie renowacji zawieszenia. :evil:
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Seryjny samochód nawet po programie sprawa wrażenie bardzo dynamicznego, to przez spory moment obrotowy przy niskich obrotach i dynamikę jego osiągania - jest szybko. Składa się na to mała turbosprężarka, specyficzny kolektor wydechowy, mniejszy intercooler, a przede wszystkim niższe, szybciej osiągane doładowanie. Jest fajnie do szaleństwa po uliczkach, ze świateł itd. Sprawa bardzo dużo frajdy z jazdy, choć nie jest przerażająco szybko.Harry71 pisze:ten sam zestaw wpada do cabrio na przyszly sezon :mrgreen:
Na RS2 jest inaczej, na pierwszy rzut oka bardziej mułowato, trzeba dłużej czekać na reakcje, "napędzanie" trwa dłużej, ale jak już się zacznie napędzać :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Auto zmienia charakter, staj się potężnym autem narzędziem nad którym trzeba panować i lepiej nie próbować tego robić na osiedlowej ścieżce, bo albo się ośmieszysz mizernym efektem albo wpadniesz na chodnik nie zdąrząc dohamować.
U mnie siedzi jeszcze skrzynia 5tka z długą trójką, po zmianie na 01E będzie dynamiczniej na 3 i 4 biegu, a 5 i 6 będą dłuższe, bo V-max około 300km/h.
- quattroBandit
- Audi 80 Klub
- Posty: 903
- Rejestracja: 18 lip 2013, 15:10