Audix 80 cabrio 1997
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 gru 2011, 17:21
- Lokalizacja: warszawa
Audix 80 cabrio 1997
Witam jestem nowy na forum i chcialem wam zaprezentowac swoj nowy nabytek.
Poprzednie wozidełko musiałem sprzedać (jetta mk2) i jakis miesiac temu zakupilem wlasnie audi b4 cabrio z 1997 roku z silniczkiem 2.0 benzynka + podtlenek gazu :mrgreen: w full opcji:
Elektryczny dach
soczewki
grzane fotle
el.szyby
el.lusterka
abs
i sporo by tu jeszcze wymieniac ogólnie wszystko co moze byc bez klimy
Za autko dałem 10.500 moim zdaniem okazja
Super mały realny przebieg ok 130.000km
Felgi borbet 10''cali x 4szt. + oponki 225/40/16
Z zakupu jestem mega zadowolony,nic lepszego trafic nie moglem(Cabrio to jest to ) !
Przy okazji dodam lepsze foty bo na tych srednio cokolwiek widać
Teraz moim celem jest tylko zdać prawko,wrzucic szprychy i air ride oraz zamontować radio z monitorem wraz z jakimis ciekawymi głosniczkami bo seria gra jak radyjko na baterie ;p
PS: Sory ze amatorskie wykonanie wizji ze szprychami na dole ale przynajmniej widać o co chodzi i jak mniej-wiecej ma to wygladać
Poprzednie wozidełko musiałem sprzedać (jetta mk2) i jakis miesiac temu zakupilem wlasnie audi b4 cabrio z 1997 roku z silniczkiem 2.0 benzynka + podtlenek gazu :mrgreen: w full opcji:
Elektryczny dach
soczewki
grzane fotle
el.szyby
el.lusterka
abs
i sporo by tu jeszcze wymieniac ogólnie wszystko co moze byc bez klimy
Za autko dałem 10.500 moim zdaniem okazja
Super mały realny przebieg ok 130.000km
Felgi borbet 10''cali x 4szt. + oponki 225/40/16
Z zakupu jestem mega zadowolony,nic lepszego trafic nie moglem(Cabrio to jest to ) !
Przy okazji dodam lepsze foty bo na tych srednio cokolwiek widać
Teraz moim celem jest tylko zdać prawko,wrzucic szprychy i air ride oraz zamontować radio z monitorem wraz z jakimis ciekawymi głosniczkami bo seria gra jak radyjko na baterie ;p
PS: Sory ze amatorskie wykonanie wizji ze szprychami na dole ale przynajmniej widać o co chodzi i jak mniej-wiecej ma to wygladać
- Small3r
- Forum Audi 80
- Posty: 431
- Rejestracja: 04 paź 2010, 21:15
- Lokalizacja: Łódź/Ostrów Wlkp.
- Kontakt:
Bardzo ładne Cabrio <ok> widać, że zadbane. Wizja tez niezła, tylko tak jak pisze kolega nade mną, przynajmniej 16 cali, w B4 to to zginie. Air ride może Cię troszkę wynieść... Więc zastanów się nad jakimś tańszym gwintem. Chyba, że sam będziesz tworzył, no to wtedy hydraulika wypada ciekawiej 8-)
Pozdrawiam i powodzenia w modach!
Pozdrawiam i powodzenia w modach!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 gru 2011, 17:21
- Lokalizacja: warszawa
Dzieki wielkie
1.Gwintu nie chce,miałem w jeccie i jezdziło sie srednio fajnie,tyle ze autko super wyglądało każda dzirka odczuwalna na tyłku wiec po 3godz jazdy po naszych drogach i człowiek wychodził jak połamany ;p
2. hydraulika niestetu jest zbyt droga,cena na chromowane.pl to 10.400 + montaz ;/ wiec odpada niestety
3. A co do air ride to znalazłem typka który sam robi na zamowienie nawet sa jakies jego aukcje na allegro tyle ze tam wstawił do golfa i jetty za 3200 z tego co pamietam wiec mysle ze w granicach 4000 sie wyrobie z tym zawiasem.
Zawieszenie dla mnie to podstawa,teraz audi stoi troszke jak koza,musze pozbierać kase . I tak takie auto jak dla 17-to latka to szczyt marzen i długi czas zbierania
1.Gwintu nie chce,miałem w jeccie i jezdziło sie srednio fajnie,tyle ze autko super wyglądało każda dzirka odczuwalna na tyłku wiec po 3godz jazdy po naszych drogach i człowiek wychodził jak połamany ;p
2. hydraulika niestetu jest zbyt droga,cena na chromowane.pl to 10.400 + montaz ;/ wiec odpada niestety
3. A co do air ride to znalazłem typka który sam robi na zamowienie nawet sa jakies jego aukcje na allegro tyle ze tam wstawił do golfa i jetty za 3200 z tego co pamietam wiec mysle ze w granicach 4000 sie wyrobie z tym zawiasem.
Zawieszenie dla mnie to podstawa,teraz audi stoi troszke jak koza,musze pozbierać kase . I tak takie auto jak dla 17-to latka to szczyt marzen i długi czas zbierania
MarcinC czekaj przyjdzie Słonik to ci da słonika z drutu :lol:
Wracajac do tematu to wizualnie Cabrio ma wszystko co potrzeba (soczewki zderzak S2). Kolejny plus że jest z ostatnich lat produkcji. (produkcja do 2000 roku) Szkoda tylko ze taki słaby silnik pod maską jest. Audi Cabrio fajna fura bardzo dobry zakup. Niech jezdzi bezawaryjnie. Powodzenia w modyfikacjach.
Air ride i robisz taki show. <ok>
Wracajac do tematu to wizualnie Cabrio ma wszystko co potrzeba (soczewki zderzak S2). Kolejny plus że jest z ostatnich lat produkcji. (produkcja do 2000 roku) Szkoda tylko ze taki słaby silnik pod maską jest. Audi Cabrio fajna fura bardzo dobry zakup. Niech jezdzi bezawaryjnie. Powodzenia w modyfikacjach.
Air ride i robisz taki show. <ok>
Ostatnio zmieniony 03 sty 2012, 18:37 przez KORU, łącznie zmieniany 6 razy.
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
sory ale śmieszne masz podejście do sprawy, chcesz zakładać niewiadomo jakie graty, a nie masz pojęcia na jakiej zasadzie to wszystko się kręci...
felgi szprychy, przewaznie mają ET bliskie zera i są wąskie, nie wygląda to fajnie i zakłada się je na specjalny adapter przez co koła wystają w cholere jeśli uda się kupić już rozmiarowo odpowiednie koło.
hydraulika, ciekawe gdzie chciałbyś pomieścić wszystkie potrzebne akumulatory, zbiorniki, grube przewody, itp bagaznik w cab'ie jest dlatego, zeby wlozyc do niego koszyk z pokarmem, wino i koc.
pneumatyka, bez komentarza...
regulowane sportowe zawieszenie, jak miales wylane wklady i wytłuczone elementy zawieszenia, to nic dziwnego, że komfortu nie było. I nie stawiaj jetty do caba, bo to tak jakbyś porównał CC, to S8. Inne lata produkcji i skierowane do zupełnie innych odbiorców (czyt. nie dla kazdego "kowalskiego"), a najwazniejsze, zupelnie inna charakterystyka calego bałaganu odpowiedzialnego za komfort.
felgi szprychy, przewaznie mają ET bliskie zera i są wąskie, nie wygląda to fajnie i zakłada się je na specjalny adapter przez co koła wystają w cholere jeśli uda się kupić już rozmiarowo odpowiednie koło.
hydraulika, ciekawe gdzie chciałbyś pomieścić wszystkie potrzebne akumulatory, zbiorniki, grube przewody, itp bagaznik w cab'ie jest dlatego, zeby wlozyc do niego koszyk z pokarmem, wino i koc.
pneumatyka, bez komentarza...
regulowane sportowe zawieszenie, jak miales wylane wklady i wytłuczone elementy zawieszenia, to nic dziwnego, że komfortu nie było. I nie stawiaj jetty do caba, bo to tak jakbyś porównał CC, to S8. Inne lata produkcji i skierowane do zupełnie innych odbiorców (czyt. nie dla kazdego "kowalskiego"), a najwazniejsze, zupelnie inna charakterystyka calego bałaganu odpowiedzialnego za komfort.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 gru 2011, 17:21
- Lokalizacja: warszawa
Widze MarcinC ze dobry humor sie Ciebie trzyma,faktycznie sie usmiałem.
Simsona mialem w wieku 13 lat i był to moj pierwszy pojazd do ktorego mam wielki sentyment ,jette dostałem na 15 urodziny od ojca i własnie wtedy zaczałem jezdzić autkiem,na poczatku nie sam ale jezdzilem audi jest tylko i wyłacznie moje ojciec ma A4 a mama nie nie prawka
Zderzak S2 ?? myślałem ze to zwykły zdeś dedykowany do tego mogelu z tego rocznika ?
A w jeccie był gwint TA - technix kupilem go jako nowy za ok 1000zł z tego co pamietam i od poczatku jezdziło sie jak na taczce wiec co do gwintu mam lekki uraz a musze jakos zglebić autko.
Co do et w szprychach masz racje,szczerze to nie myslalem nad tym,w zwyklej feldze to nie problem dajesz 100zł i masz 2cm szerzej na oś. Zawsze chciałem szprychy,zawsze chciałem też cabrio Jakos je tam upchne
Kolega mowił mi ze jest cos takiego jak miekki gwint,co o tym sądzicie??Podobno konfort jest podobny jak na seryjnym zawiasie
Simsona mialem w wieku 13 lat i był to moj pierwszy pojazd do ktorego mam wielki sentyment ,jette dostałem na 15 urodziny od ojca i własnie wtedy zaczałem jezdzić autkiem,na poczatku nie sam ale jezdzilem audi jest tylko i wyłacznie moje ojciec ma A4 a mama nie nie prawka
Zderzak S2 ?? myślałem ze to zwykły zdeś dedykowany do tego mogelu z tego rocznika ?
A w jeccie był gwint TA - technix kupilem go jako nowy za ok 1000zł z tego co pamietam i od poczatku jezdziło sie jak na taczce wiec co do gwintu mam lekki uraz a musze jakos zglebić autko.
Co do et w szprychach masz racje,szczerze to nie myslalem nad tym,w zwyklej feldze to nie problem dajesz 100zł i masz 2cm szerzej na oś. Zawsze chciałem szprychy,zawsze chciałem też cabrio Jakos je tam upchne
Kolega mowił mi ze jest cos takiego jak miekki gwint,co o tym sądzicie??Podobno konfort jest podobny jak na seryjnym zawiasie
wklady z regulacja twardosci tak to sie nazywa trzymamy kciuki za dalsze modynorbisimson pisze:Widze MarcinC ze dobry humor sie Ciebie trzyma,faktycznie sie usmiałem.
Simsona mialem w wieku 13 lat i był to moj pierwszy pojazd do ktorego mam wielki sentyment ,jette dostałem na 15 urodziny od ojca i własnie wtedy zaczałem jezdzić autkiem,na poczatku nie sam ale jezdzilem audi jest tylko i wyłacznie moje ojciec ma A4 a mama nie nie prawka
Zderzak S2 ?? myślałem ze to zwykły zdeś dedykowany do tego mogelu z tego rocznika ?
A w jeccie był gwint TA - technix kupilem go jako nowy za ok 1000zł z tego co pamietam i od poczatku jezdziło sie jak na taczce wiec co do gwintu mam lekki uraz a musze jakos zglebić autko.
Co do et w szprychach masz racje,szczerze to nie myslalem nad tym,w zwyklej feldze to nie problem dajesz 100zł i masz 2cm szerzej na oś. Zawsze chciałem szprychy,zawsze chciałem też cabrio Jakos je tam upchne
Kolega mowił mi ze jest cos takiego jak miekki gwint,co o tym sądzicie??Podobno konfort jest podobny jak na seryjnym zawiasie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 gru 2011, 17:21
- Lokalizacja: warszawa
Jestem wiejskim cwaniaczkiem :lol: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 04 sty 2012, 06:24 przez MarcinC, łącznie zmieniany 2 razy.