Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Bagged Audi Cabriolet by Vitek

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 23 lut 2015, 19:26

na przód p&p to tylko piasty z S2 a po lekkich przeróbkach tokarza pasuja z audi v8 - najmniej roboty sam mam takie . Jesli chodzi o tarcze do tego zestawu to zalezy jakie masz zaciski jesli g60 to musisz założyć od mercedesa b w246 1.8 benzyna 122 i lekko liznąć otwór centrujący o 1 mm i pasują wtedy idealnie - te piasty z v8 mają offset mniejszy o 4mm i stąd róznica w tarczach
Powodzenia
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 23 lut 2015, 19:27

@ Viteknt świetna robota, podoba mi się twoja zabudowa. Szczególnie podoba mi patent z tymi pasami z klamrami. Można było by użyć takiego pasa do mocowania np. gaśnicy zamiast gumy po prawej stronie ;-) Zrób jeszcze delikatne podświetlenie, podkreśli charakter zabudowy ;-) Trzeba jeszcze pomyśleć o wygłuszeniu klapy bo strasznie razi w oczy... Tak jak pisałem wywal gąbkę i zrób bez, lepiej się ułoży a pod śruby montażowe użyj podkładki to się materiał wokół śruby nie będzie się marszczył. Aby było mega super to wyprostował bym podłogę. Można wrzucić tam klucze itp. Pozdro <ok>
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 23 lut 2015, 19:55

Lukas624 Tak byłem roku temu na targach , Wtedy stało na czarnych RH ZW1 :-)

stawsz Z tego co sie dowiedziałem od Kolegi vigo1984sz to piasty z V8 pasuja ale na przeguby od V6 , a ja mam ABK co sie wiaze z wymiana zwrotnicy . Jeszcze przemyśle temat :) Dzieki za informacje !

DEDHI Oczywiście , jeśli ktoś ma gaśnice w ori miejscu to jak najbardziej fajny patent , ja swoja schowałem pod podłoge razem z trójkątem więc tamto miejsce jest zbyteczne :-P Co do samej podłogi to niestety nie wyrównam ze wzgledu na sam głośnik basowy który odstaje od skrzyni. A tapicerke klapy rusze kiedyś na pewno ale odkładam to na dalszy termin :mrgreen:

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 23 lut 2015, 20:13

Tak, zapomniałem dodać że do V6 i to 2.8 a tylko niektóre v6 2.6 - mój błąd , ale jak byś się zdecydował to reszta tak jak pisałem. Ze zwrotnicami raczej problemu nie ma ale wiąze sie to jeszcze w wymianą przegłubów wiec koszty rosną

Ps piasty ori S2 też tylko na zwrotnice z v6 2,8 aah wiec raczej wymiana w przypadku tych 2 opcji jest nieunikniona
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 28 lut 2015, 15:55

Dokładnie , każda z tych opcji niesie zmiany zwrotnic i przegubów . Stwierdziłem ze zakupie drugi komplet piast i będzie robiony nowy nawiert do tego nowe tarcze , klocki i łożyska. Jestem już na etapie kompletowania gratów więc myśle ze w marcu postawie auto na felgach . A w między czasie zabrałem sie za odswiezanie felg w domowym spa :-P

Obrazek

PS: Mam na sprzedaż dwie sztuki opon Bridgestone Potenza 215/45/17 6,5mm ;-)

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 28 lut 2015, 19:17

jak to wszystko złożysz do kupy to będziesz robił wrażenie... wszędzie ;-)
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 05 mar 2015, 12:15

Do tego to jeszcze daleko :-P

Dalej walcze z felgami , chciałem je rozkręcać i porządnie wypolerować ale jak zobaczyłem że są oryginalnie skręcone to odpuściłem temat . Może ma ktoś jakis sposób ciekawy na polerke rantu pomiędzy śrubami? ;-)

Obrazek

Oraz ostatno na liczniku pojawiła się okrągła , jubileuszowa cyfra <piwo>

Obrazek

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 05 mar 2015, 19:59

Viteknt pisze:Dalej walcze z felgami , chciałem je rozkręcać i porządnie wypolerować ale jak zobaczyłem że są oryginalnie skręcone to odpuściłem temat . Może ma ktoś jakis sposób ciekawy na polerke rantu pomiędzy śrubami? ;-)
Bez rozkręcania będzie lipa, poza tym pomyśl jakim fanem skręcanych felg jesteś skoro boisz się je rozkręcić. Nawet gdyby były nitowane, to warto byloby roznitować potem porządnie wypolerować i zanitować ponownie. A tutaj masz śrubki z nakrętkami. Popraw się.

Ci co mają maszynę przykręcają rant dwoma śrubkami z płaskimi łbami do dowolnego rotora i polerują rant gdy całość się kręci.

Powodzenia.

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 05 mar 2015, 21:10

przecież do wypolerowania tego nie musisz roklejać felgi więc dalej będzie oryginalnie sklejona :) wykręć tylko śrubki i poleruj.

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 06 mar 2015, 09:49

Taki ze mnie fan skręcanych że gdyby nie ta okazja to kupiłbym monoblocki :-P Ale dzieki za porady , rozkręce śruby i przepoleruje porządnie ;-)

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 06 mar 2015, 20:40

Może jak rozkręcisz i wypolerujesz to bardziej polubisz te kawałki aluminium :)

Powodzenia!

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 06 mar 2015, 21:00

polerowanie to mozolna praca ale dająca w efekcie końcowym szyku i stylu <ok>
Tak jak mówił Atlas albo oddasz to komuś kto zrobi to maszynowo albo będziesz męczył się sam długo i mozolnie ;-) Aby przyspieszyć pracę to odkręć koło, wykręć wszystkie śrubki i wkręć z 3 z płaskim łbem. Auto oczywiście na kobyłkach w górze. Potem załóż felę na oś napędową, jedynka drive i poleruj :mrgreen:
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 mar 2015, 08:44

no nie wiem, zeby polerować należylo by moczyć papier, samo polerowanie generuje powstawanie ciemnej mazi która po takim zabiegu będzie wszędzie, a najgorzej jak na dachu, nie mówiąc o środku samochodu, inna sprawa jest rodzaj papieru ktorego sie uzywa, aby nie byl byle jaki bo mozna tylko mocno zmatowic felge, co w efekcie spowoduje ze i tak oddamy do polerki specowi... ja juz dziekuje za polerowanie na przedniej osi, wolałbym oddac, dac dwie stowy i miec idealny blysk
Forum A6Klub i Audi80

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 07 mar 2015, 10:04

Na szczęście felgi potrzebują tylko odnowy blasku , nie trzeba robic polerki od nowa , Pasta Mothers i zabieram sie do roboty :-P

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 07 mar 2015, 12:18

no to jak sama pasta do rozkrecanie az nie jest takie konieczne, ja czesto pastuje ranty i przeciez za kazdym razem nie rozkrecam felg
Forum A6Klub i Audi80

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga