Bagged Audi Cabriolet by Vitek
na przód p&p to tylko piasty z S2 a po lekkich przeróbkach tokarza pasuja z audi v8 - najmniej roboty sam mam takie . Jesli chodzi o tarcze do tego zestawu to zalezy jakie masz zaciski jesli g60 to musisz założyć od mercedesa b w246 1.8 benzyna 122 i lekko liznąć otwór centrujący o 1 mm i pasują wtedy idealnie - te piasty z v8 mają offset mniejszy o 4mm i stąd róznica w tarczach
Powodzenia
Powodzenia
@ Viteknt świetna robota, podoba mi się twoja zabudowa. Szczególnie podoba mi patent z tymi pasami z klamrami. Można było by użyć takiego pasa do mocowania np. gaśnicy zamiast gumy po prawej stronie Zrób jeszcze delikatne podświetlenie, podkreśli charakter zabudowy Trzeba jeszcze pomyśleć o wygłuszeniu klapy bo strasznie razi w oczy... Tak jak pisałem wywal gąbkę i zrób bez, lepiej się ułoży a pod śruby montażowe użyj podkładki to się materiał wokół śruby nie będzie się marszczył. Aby było mega super to wyprostował bym podłogę. Można wrzucić tam klucze itp. Pozdro <ok>
Lukas624 Tak byłem roku temu na targach , Wtedy stało na czarnych RH ZW1
stawsz Z tego co sie dowiedziałem od Kolegi vigo1984sz to piasty z V8 pasuja ale na przeguby od V6 , a ja mam ABK co sie wiaze z wymiana zwrotnicy . Jeszcze przemyśle temat Dzieki za informacje !
DEDHI Oczywiście , jeśli ktoś ma gaśnice w ori miejscu to jak najbardziej fajny patent , ja swoja schowałem pod podłoge razem z trójkątem więc tamto miejsce jest zbyteczne Co do samej podłogi to niestety nie wyrównam ze wzgledu na sam głośnik basowy który odstaje od skrzyni. A tapicerke klapy rusze kiedyś na pewno ale odkładam to na dalszy termin :mrgreen:
stawsz Z tego co sie dowiedziałem od Kolegi vigo1984sz to piasty z V8 pasuja ale na przeguby od V6 , a ja mam ABK co sie wiaze z wymiana zwrotnicy . Jeszcze przemyśle temat Dzieki za informacje !
DEDHI Oczywiście , jeśli ktoś ma gaśnice w ori miejscu to jak najbardziej fajny patent , ja swoja schowałem pod podłoge razem z trójkątem więc tamto miejsce jest zbyteczne Co do samej podłogi to niestety nie wyrównam ze wzgledu na sam głośnik basowy który odstaje od skrzyni. A tapicerke klapy rusze kiedyś na pewno ale odkładam to na dalszy termin :mrgreen:
Tak, zapomniałem dodać że do V6 i to 2.8 a tylko niektóre v6 2.6 - mój błąd , ale jak byś się zdecydował to reszta tak jak pisałem. Ze zwrotnicami raczej problemu nie ma ale wiąze sie to jeszcze w wymianą przegłubów wiec koszty rosną
Ps piasty ori S2 też tylko na zwrotnice z v6 2,8 aah wiec raczej wymiana w przypadku tych 2 opcji jest nieunikniona
Ps piasty ori S2 też tylko na zwrotnice z v6 2,8 aah wiec raczej wymiana w przypadku tych 2 opcji jest nieunikniona
Dokładnie , każda z tych opcji niesie zmiany zwrotnic i przegubów . Stwierdziłem ze zakupie drugi komplet piast i będzie robiony nowy nawiert do tego nowe tarcze , klocki i łożyska. Jestem już na etapie kompletowania gratów więc myśle ze w marcu postawie auto na felgach . A w między czasie zabrałem sie za odswiezanie felg w domowym spa
PS: Mam na sprzedaż dwie sztuki opon Bridgestone Potenza 215/45/17 6,5mm
PS: Mam na sprzedaż dwie sztuki opon Bridgestone Potenza 215/45/17 6,5mm
Do tego to jeszcze daleko
Dalej walcze z felgami , chciałem je rozkręcać i porządnie wypolerować ale jak zobaczyłem że są oryginalnie skręcone to odpuściłem temat . Może ma ktoś jakis sposób ciekawy na polerke rantu pomiędzy śrubami?
Oraz ostatno na liczniku pojawiła się okrągła , jubileuszowa cyfra
Dalej walcze z felgami , chciałem je rozkręcać i porządnie wypolerować ale jak zobaczyłem że są oryginalnie skręcone to odpuściłem temat . Może ma ktoś jakis sposób ciekawy na polerke rantu pomiędzy śrubami?
Oraz ostatno na liczniku pojawiła się okrągła , jubileuszowa cyfra
Bez rozkręcania będzie lipa, poza tym pomyśl jakim fanem skręcanych felg jesteś skoro boisz się je rozkręcić. Nawet gdyby były nitowane, to warto byloby roznitować potem porządnie wypolerować i zanitować ponownie. A tutaj masz śrubki z nakrętkami. Popraw się.Viteknt pisze:Dalej walcze z felgami , chciałem je rozkręcać i porządnie wypolerować ale jak zobaczyłem że są oryginalnie skręcone to odpuściłem temat . Może ma ktoś jakis sposób ciekawy na polerke rantu pomiędzy śrubami?
Ci co mają maszynę przykręcają rant dwoma śrubkami z płaskimi łbami do dowolnego rotora i polerują rant gdy całość się kręci.
Powodzenia.
polerowanie to mozolna praca ale dająca w efekcie końcowym szyku i stylu <ok>
Tak jak mówił Atlas albo oddasz to komuś kto zrobi to maszynowo albo będziesz męczył się sam długo i mozolnie Aby przyspieszyć pracę to odkręć koło, wykręć wszystkie śrubki i wkręć z 3 z płaskim łbem. Auto oczywiście na kobyłkach w górze. Potem załóż felę na oś napędową, jedynka drive i poleruj :mrgreen:
Tak jak mówił Atlas albo oddasz to komuś kto zrobi to maszynowo albo będziesz męczył się sam długo i mozolnie Aby przyspieszyć pracę to odkręć koło, wykręć wszystkie śrubki i wkręć z 3 z płaskim łbem. Auto oczywiście na kobyłkach w górze. Potem załóż felę na oś napędową, jedynka drive i poleruj :mrgreen:
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
no nie wiem, zeby polerować należylo by moczyć papier, samo polerowanie generuje powstawanie ciemnej mazi która po takim zabiegu będzie wszędzie, a najgorzej jak na dachu, nie mówiąc o środku samochodu, inna sprawa jest rodzaj papieru ktorego sie uzywa, aby nie byl byle jaki bo mozna tylko mocno zmatowic felge, co w efekcie spowoduje ze i tak oddamy do polerki specowi... ja juz dziekuje za polerowanie na przedniej osi, wolałbym oddac, dac dwie stowy i miec idealny blysk