Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Bagged Audi Cabriolet by Vitek

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 08 mar 2015, 16:31

Kolczat pisze:no nie wiem, zeby polerować należylo by moczyć papier, samo polerowanie generuje powstawanie ciemnej mazi która po takim zabiegu będzie wszędzie, a najgorzej jak na dachu, nie mówiąc o środku samochodu, inna sprawa jest rodzaj papieru ktorego sie uzywa, aby nie byl byle jaki bo mozna tylko mocno zmatowic felge, co w efekcie spowoduje ze i tak oddamy do polerki specowi... ja juz dziekuje za polerowanie na przedniej osi, wolałbym oddac, dac dwie stowy i miec idealny blysk
+1 <ok> Oczywiście całkowicie się z tobą zgadzam. Oczywiście nigdy to nie jest 200pln ale mimo wszystko warto. Pierwsze felgi polerowałem sam. Pierwszy i ostatni. Okres traumy. Teraz zlecam to fachowcom i tylko utrzymuję poziom odpowiedniego blasku :mrgreen:
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 08 mar 2015, 19:50

DEDHI pisze:
Kolczat pisze:no nie wiem, zeby polerować należylo by moczyć papier, samo polerowanie generuje powstawanie ciemnej mazi która po takim zabiegu będzie wszędzie, a najgorzej jak na dachu, nie mówiąc o środku samochodu, inna sprawa jest rodzaj papieru ktorego sie uzywa, aby nie byl byle jaki bo mozna tylko mocno zmatowic felge, co w efekcie spowoduje ze i tak oddamy do polerki specowi... ja juz dziekuje za polerowanie na przedniej osi, wolałbym oddac, dac dwie stowy i miec idealny blysk
+1 <ok> Oczywiście całkowicie się z tobą zgadzam. Oczywiście nigdy to nie jest 200pln ale mimo wszystko warto. Pierwsze felgi polerowałem sam. Pierwszy i ostatni. Okres traumy. Teraz zlecam to fachowcom i tylko utrzymuję poziom odpowiedniego blasku :mrgreen:
mam podobne doświadczenia - polerowałem od podstaw raz i wiem że ostatni ale jak ktoś nie wie o co chodzi to polecam <ok> <buu> na pewno dobra szkoła cierpliwości <lol>
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 09 mar 2015, 10:25

Koledzy pytanie z innej beczki , wczoraj zauwazylem ze oba dywaniki z przodu są mokre , ogrzewanie miałem cały czas włączone a na dworze było sucho. Czy to znaczy ze rozszczelnila się nagrzewnica ?

Awatar użytkownika
enzoo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 965
Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
Imię: Mirosław
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Legnica

Post autor: enzoo » 09 mar 2015, 10:48

gdzieś musi Ci ciec sprawdzaj poziom płynu chłodniczego
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było :(
AUDI Cabrio 2.3 NG - było :(
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest :)
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było :)
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest :)

EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co :D

Biała Szczała

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 09 mar 2015, 10:50

Auto stoi w garażu ? nie jeżdziłeś podczas deszczu ? Myłes auto ostatnio? jak tak to kiedy?

Sprawdź odpływy w rogach po otwarciu maski jak nie to , to może być nagrzewnica. Zacznij od analizy i rzeczy najprostszych.
Zawsze możesz odkręcić schowek i zobaczyć czy to z gagrzewnicy czy nie , powinno już być coś widac
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 09 mar 2015, 11:45

Ta auto garazowane , mylem je tydzień temu a dopiero wczoraj zauwazylem ze jest mokro , wczesniej tego nie było wiec zostaje tylko nagrzewnica ....

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 11 mar 2015, 14:21

jeżeli masz cieknącą nagrzewnicą to płyn jest bardziej tłusty od wody, dodatkowo specyficznie parują szyby ( na tłusto ). Ja kiedyś w sedanie miałem nieszczelność przy gumowym przepuście linki od otwierania maski ( od strony silnika). Woda po lince wpływała pod nogi kierowcy i spowodowała przepalenie się bezpiecznika pompy paliwa (auto stanęło na drodze). Wystarczyło poprawić gumowy przepust. Jak jest na swoim miejscu to zobacz czy jest cały ( nie dziurawy). Daj znać czy się udało ;-)
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 11 mar 2015, 15:11

Niestety ale to nagrzewnica . jak dotkne mokrych miejsc to jest tlusty plyn , o tlustych szybach nie wspominajac...... Trzeba zabrac sie do rozbiorki ;)

PS: Ma ktoś moze opisane jak wymienić nagrzewnice lub czy jest jakieś fotostory na stronie? Byłbym mega wdzięczny <ok>

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 11 mar 2015, 17:33

Nie wiem czy jest ... byc moze ale na pewno bedziesz musial deske zrzucic . Ja nie masz sily to umow sie z kolega jugo to ci ogarnie w 1 dzien ale jest z okoloc Wisly
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 11 mar 2015, 22:42

Jak zrzucisz deskę i będziesz wymieniał nagrzewnicę to wymień też skruszałe gąbki w klapkach co spowoduje w zimie że ciepłe powietrze z nagrzewnicy nie będzie uciekać bokami, co spowoduje że będzie gorąco jak w piecu <ok>
jest - Audi Cabriolet 2.0 ABK
https://audi80.pl/audi-cabrio-20-abk ... t76260.htm
jest - Audi A4 B5 1.9TDI Avant AFN po virusie :-)

było: Audi 80 B4 2.3 NG
https://audi80.pl/audi-80-b4-23e-10v ... htm#337788
było - Audi A6 C4 2.5TDI AEL Avant

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 910
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 11 mar 2015, 22:59

Przerabiałem to w 80 B4 i deske trzeba wyciągać. Do tej operacji otwórz sobie dach będzie wygodniej. :-) Powodzenia.

http://samnaprawiam.com/poradniki-1435- ... di-80.html

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 22 mar 2015, 12:54

Dzisiaj z rana rozebrałem cała deske rozdzielczą , wszedzie widac ślady płynu więc musi ładnie przeciekać..... Teraz musze dobrać sie do nagrzewnicy , pytanie czy musze spuścic całą wode z układu? I którędy wyciągne ta nagrzewnice? (Domyslam sie ze od strony kierowcy racja? )

Obrazek Obrazek Obrazek

A wieczorami po pracy (przy piwku oczywiscie <piwo> )rozkręcam felgi i poleruje rotory , dzieki ATLAS za motywacje :-P

Obrazek

[EDIT]

Nagrzewnica wymieniona a auto poskładane tak jak powinno :-P Przy starej koncówki nagrzewnicy podczas sciagania weza popekały ..... Od razu wyciąnałem cały dywan podłogi , wyprałem oraz wysuszyłem , poprowadziłem nowe kable do wzmacniacza , kupiłem nowe dywaniki itp itd i wkoncu szyby przestały parowac <ok>

Obrazek Obrazek

Mam już wszystkie graty do zmiany rozstawu i założenia kół
-4 piasty z customowym nawiertem na 5x100
-4 nowe tarcze firmy Freemax tez nawiercone pod 5x100
-klocki TRW
-przeguby skrzyni i koła na strone pasażera
-łożyska na tylną oś SKF

Kupiłem też nowe opony na przód , Nankangi NS-2 205/40 które zostały wrzucone na 9J , niestety chłopaki nie dały rady naciągnac Falkenów 215/4 na 10J więc jutro musze jechac do innego zakładu gdzie maja wieksze doświadczenie w tym temacie ;-)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 22 mar 2015, 13:00

a tarcze dlaczego nawiercałeś ?? ja bałbym sie na takich tarczach hamować... nie szło czegość dobrac z Vag na 5x100 lub innych marek ?
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 22 mar 2015, 13:22

Cieszę się, że udało mi się zmotywować do dokładnej polerki!

Też jeździłem kiedyś na rozwierconych tarczach i nic się nie stało. Jednak zastanawiałem się nad zrobieniem krótkich śrub, które wchodziłyby do piast w trzy seryjne otwory z rozstawu 4x108, tak by wchodziły lekko w tarcze. Ale i bez tego nic mi nie biła kierownica, więc nie zrobiłem. Ale może podniosłoby to teoretyczne bezpieczeństwo.

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 23 mar 2015, 17:15

Tarcze tez musisz nawiercic zeby pasowaly w nowy rozstaw :-)

Dzisiaj byłem zawieźć tylne koła do naciagniecia opon , w zakładzie gdzie zawsze zawoziłem koła stwierdzili że sie nie da , 6 barów pompuja i przepuszcza powietrze . No nic zadzwoniłem do szefa żeby mi odebrał te koła bo sam byłem w pracy i dopiero dziś miałem czas jechac gdzie indziej. Szybko znaleźliśmy przyczyne nieszczelności......

Obrazek

Tak ściągneli opone z felgi ze łyżka uszkodzili stopki oraz wewnetrzną cześć opony , niestety od razu tego nie zauważyłem a po fakcie już nikt sie nie przyzna..... W innym zakładzie bez problemu naciągneli druga opone na felge i wszystko śmiga.

10J - Falken Ziex ze914 215/40/17

Obrazek Obrazek

9J - Nankang NS-2 205/40/17

Obrazek Obrazek

W środe ma przyjechac nowa opona , zalozymy i jak wyrobie sie ze swapem piast to w środe auto będzie złożone ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga