+1 <ok> Oczywiście całkowicie się z tobą zgadzam. Oczywiście nigdy to nie jest 200pln ale mimo wszystko warto. Pierwsze felgi polerowałem sam. Pierwszy i ostatni. Okres traumy. Teraz zlecam to fachowcom i tylko utrzymuję poziom odpowiedniego blasku :mrgreen:Kolczat pisze:no nie wiem, zeby polerować należylo by moczyć papier, samo polerowanie generuje powstawanie ciemnej mazi która po takim zabiegu będzie wszędzie, a najgorzej jak na dachu, nie mówiąc o środku samochodu, inna sprawa jest rodzaj papieru ktorego sie uzywa, aby nie byl byle jaki bo mozna tylko mocno zmatowic felge, co w efekcie spowoduje ze i tak oddamy do polerki specowi... ja juz dziekuje za polerowanie na przedniej osi, wolałbym oddac, dac dwie stowy i miec idealny blysk
Bagged Audi Cabriolet by Vitek
mam podobne doświadczenia - polerowałem od podstaw raz i wiem że ostatni ale jak ktoś nie wie o co chodzi to polecam <ok> <buu> na pewno dobra szkoła cierpliwości <lol>DEDHI pisze:+1 <ok> Oczywiście całkowicie się z tobą zgadzam. Oczywiście nigdy to nie jest 200pln ale mimo wszystko warto. Pierwsze felgi polerowałem sam. Pierwszy i ostatni. Okres traumy. Teraz zlecam to fachowcom i tylko utrzymuję poziom odpowiedniego blasku :mrgreen:Kolczat pisze:no nie wiem, zeby polerować należylo by moczyć papier, samo polerowanie generuje powstawanie ciemnej mazi która po takim zabiegu będzie wszędzie, a najgorzej jak na dachu, nie mówiąc o środku samochodu, inna sprawa jest rodzaj papieru ktorego sie uzywa, aby nie byl byle jaki bo mozna tylko mocno zmatowic felge, co w efekcie spowoduje ze i tak oddamy do polerki specowi... ja juz dziekuje za polerowanie na przedniej osi, wolałbym oddac, dac dwie stowy i miec idealny blysk
Auto stoi w garażu ? nie jeżdziłeś podczas deszczu ? Myłes auto ostatnio? jak tak to kiedy?
Sprawdź odpływy w rogach po otwarciu maski jak nie to , to może być nagrzewnica. Zacznij od analizy i rzeczy najprostszych.
Zawsze możesz odkręcić schowek i zobaczyć czy to z gagrzewnicy czy nie , powinno już być coś widac
Sprawdź odpływy w rogach po otwarciu maski jak nie to , to może być nagrzewnica. Zacznij od analizy i rzeczy najprostszych.
Zawsze możesz odkręcić schowek i zobaczyć czy to z gagrzewnicy czy nie , powinno już być coś widac
jeżeli masz cieknącą nagrzewnicą to płyn jest bardziej tłusty od wody, dodatkowo specyficznie parują szyby ( na tłusto ). Ja kiedyś w sedanie miałem nieszczelność przy gumowym przepuście linki od otwierania maski ( od strony silnika). Woda po lince wpływała pod nogi kierowcy i spowodowała przepalenie się bezpiecznika pompy paliwa (auto stanęło na drodze). Wystarczyło poprawić gumowy przepust. Jak jest na swoim miejscu to zobacz czy jest cały ( nie dziurawy). Daj znać czy się udało
Przerabiałem to w 80 B4 i deske trzeba wyciągać. Do tej operacji otwórz sobie dach będzie wygodniej. Powodzenia.
http://samnaprawiam.com/poradniki-1435- ... di-80.html
http://samnaprawiam.com/poradniki-1435- ... di-80.html
Dzisiaj z rana rozebrałem cała deske rozdzielczą , wszedzie widac ślady płynu więc musi ładnie przeciekać..... Teraz musze dobrać sie do nagrzewnicy , pytanie czy musze spuścic całą wode z układu? I którędy wyciągne ta nagrzewnice? (Domyslam sie ze od strony kierowcy racja? )
A wieczorami po pracy (przy piwku oczywiscie )rozkręcam felgi i poleruje rotory , dzieki ATLAS za motywacje
[EDIT]
Nagrzewnica wymieniona a auto poskładane tak jak powinno Przy starej koncówki nagrzewnicy podczas sciagania weza popekały ..... Od razu wyciąnałem cały dywan podłogi , wyprałem oraz wysuszyłem , poprowadziłem nowe kable do wzmacniacza , kupiłem nowe dywaniki itp itd i wkoncu szyby przestały parowac <ok>
Mam już wszystkie graty do zmiany rozstawu i założenia kół
-4 piasty z customowym nawiertem na 5x100
-4 nowe tarcze firmy Freemax tez nawiercone pod 5x100
-klocki TRW
-przeguby skrzyni i koła na strone pasażera
-łożyska na tylną oś SKF
Kupiłem też nowe opony na przód , Nankangi NS-2 205/40 które zostały wrzucone na 9J , niestety chłopaki nie dały rady naciągnac Falkenów 215/4 na 10J więc jutro musze jechac do innego zakładu gdzie maja wieksze doświadczenie w tym temacie
A wieczorami po pracy (przy piwku oczywiscie )rozkręcam felgi i poleruje rotory , dzieki ATLAS za motywacje
[EDIT]
Nagrzewnica wymieniona a auto poskładane tak jak powinno Przy starej koncówki nagrzewnicy podczas sciagania weza popekały ..... Od razu wyciąnałem cały dywan podłogi , wyprałem oraz wysuszyłem , poprowadziłem nowe kable do wzmacniacza , kupiłem nowe dywaniki itp itd i wkoncu szyby przestały parowac <ok>
Mam już wszystkie graty do zmiany rozstawu i założenia kół
-4 piasty z customowym nawiertem na 5x100
-4 nowe tarcze firmy Freemax tez nawiercone pod 5x100
-klocki TRW
-przeguby skrzyni i koła na strone pasażera
-łożyska na tylną oś SKF
Kupiłem też nowe opony na przód , Nankangi NS-2 205/40 które zostały wrzucone na 9J , niestety chłopaki nie dały rady naciągnac Falkenów 215/4 na 10J więc jutro musze jechac do innego zakładu gdzie maja wieksze doświadczenie w tym temacie
Cieszę się, że udało mi się zmotywować do dokładnej polerki!
Też jeździłem kiedyś na rozwierconych tarczach i nic się nie stało. Jednak zastanawiałem się nad zrobieniem krótkich śrub, które wchodziłyby do piast w trzy seryjne otwory z rozstawu 4x108, tak by wchodziły lekko w tarcze. Ale i bez tego nic mi nie biła kierownica, więc nie zrobiłem. Ale może podniosłoby to teoretyczne bezpieczeństwo.
Też jeździłem kiedyś na rozwierconych tarczach i nic się nie stało. Jednak zastanawiałem się nad zrobieniem krótkich śrub, które wchodziłyby do piast w trzy seryjne otwory z rozstawu 4x108, tak by wchodziły lekko w tarcze. Ale i bez tego nic mi nie biła kierownica, więc nie zrobiłem. Ale może podniosłoby to teoretyczne bezpieczeństwo.
Tarcze tez musisz nawiercic zeby pasowaly w nowy rozstaw
Dzisiaj byłem zawieźć tylne koła do naciagniecia opon , w zakładzie gdzie zawsze zawoziłem koła stwierdzili że sie nie da , 6 barów pompuja i przepuszcza powietrze . No nic zadzwoniłem do szefa żeby mi odebrał te koła bo sam byłem w pracy i dopiero dziś miałem czas jechac gdzie indziej. Szybko znaleźliśmy przyczyne nieszczelności......
Tak ściągneli opone z felgi ze łyżka uszkodzili stopki oraz wewnetrzną cześć opony , niestety od razu tego nie zauważyłem a po fakcie już nikt sie nie przyzna..... W innym zakładzie bez problemu naciągneli druga opone na felge i wszystko śmiga.
10J - Falken Ziex ze914 215/40/17
9J - Nankang NS-2 205/40/17
W środe ma przyjechac nowa opona , zalozymy i jak wyrobie sie ze swapem piast to w środe auto będzie złożone
Dzisiaj byłem zawieźć tylne koła do naciagniecia opon , w zakładzie gdzie zawsze zawoziłem koła stwierdzili że sie nie da , 6 barów pompuja i przepuszcza powietrze . No nic zadzwoniłem do szefa żeby mi odebrał te koła bo sam byłem w pracy i dopiero dziś miałem czas jechac gdzie indziej. Szybko znaleźliśmy przyczyne nieszczelności......
Tak ściągneli opone z felgi ze łyżka uszkodzili stopki oraz wewnetrzną cześć opony , niestety od razu tego nie zauważyłem a po fakcie już nikt sie nie przyzna..... W innym zakładzie bez problemu naciągneli druga opone na felge i wszystko śmiga.
10J - Falken Ziex ze914 215/40/17
9J - Nankang NS-2 205/40/17
W środe ma przyjechac nowa opona , zalozymy i jak wyrobie sie ze swapem piast to w środe auto będzie złożone