[Audi Cabrio NG] Białe Cabrio
[Audi Cabrio NG] Białe Cabrio
Witam wszystkich klubowiczów.
Jako że jakoś rok wstecz stałem się posiadaczem Audi Cabrio, postanowiłem pokazać je w końcu na forum.
Niestety straciłem hasło do poprzedniego konta na forum tutaj temat o poprzednim audi KLIK
Caba wycągnąłem praktycznie ze stodoły, stał 3 lata pod plandeką zastawiony sprzętem rolniczym.
Podmianka akumulatora, szybka jazda próbna i samochód był już u mnie.
Cab to przedlift z 1993 silnik 2.3 NG z manualnym dachem.
Przez ten rok który mam cabrio trochę sie zmieniło.
-Lakierowanie całego samochodu
-Nowe listwy dolne
-Zmieniony dach( do zmiany szyba)
-Remont zawieszenia(wszystkie silentblocki,końcówki etc.)
-Remont układu hamulcowego(klocki, tarcze, przewody)
-Zmieniony wydech końcowy
-Regeneracja alternatora
-Duży serwis (rozrząd, pompa, oleje, filtry)
-Nowe uszczelniacze wtrysków i uszczelka kolektora dolotowego)
-Gwint od Garage Customs
-Darki RS 17" 8,5j
-Przednie fotele Audi A4 Cabrio (w pełnym prądzie)
-Radio KENWOOD KDC-BT60U
-Woofer w miejscu tunelu na narty (2x 18,5 cm)
-Remont głowicy (planowanie, docieranie zaworów etc.) i uszczelnienie silnika.
Kilka fotek (niekoniecznie aktualne), lepsze zdjęcia wkrótce:)
Jako że jakoś rok wstecz stałem się posiadaczem Audi Cabrio, postanowiłem pokazać je w końcu na forum.
Niestety straciłem hasło do poprzedniego konta na forum tutaj temat o poprzednim audi KLIK
Caba wycągnąłem praktycznie ze stodoły, stał 3 lata pod plandeką zastawiony sprzętem rolniczym.
Podmianka akumulatora, szybka jazda próbna i samochód był już u mnie.
Cab to przedlift z 1993 silnik 2.3 NG z manualnym dachem.
Przez ten rok który mam cabrio trochę sie zmieniło.
-Lakierowanie całego samochodu
-Nowe listwy dolne
-Zmieniony dach( do zmiany szyba)
-Remont zawieszenia(wszystkie silentblocki,końcówki etc.)
-Remont układu hamulcowego(klocki, tarcze, przewody)
-Zmieniony wydech końcowy
-Regeneracja alternatora
-Duży serwis (rozrząd, pompa, oleje, filtry)
-Nowe uszczelniacze wtrysków i uszczelka kolektora dolotowego)
-Gwint od Garage Customs
-Darki RS 17" 8,5j
-Przednie fotele Audi A4 Cabrio (w pełnym prądzie)
-Radio KENWOOD KDC-BT60U
-Woofer w miejscu tunelu na narty (2x 18,5 cm)
-Remont głowicy (planowanie, docieranie zaworów etc.) i uszczelnienie silnika.
Kilka fotek (niekoniecznie aktualne), lepsze zdjęcia wkrótce:)
Ostatnio zmieniony 09 maja 2017, 13:09 przez dawidz, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdjęcia będą w najbliższych dniach. Zawieszenie to Gwint produkcji Garage Customs na gratach MTS. Z przodu zostały obniżone mocowania drążka kierwoniczego. Gwint jeszcze nie skręcony (audi wiezie mnie i przyszłą żonę w ten weekend przed ołtarz).
Fotki gwintu.
[ Dodano: 2016-11-05, 21:13 ]
Obiecywane wcześniej fotki.
Fotki gwintu.
[ Dodano: 2016-11-05, 21:13 ]
Obiecywane wcześniej fotki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 maja 2016, 17:12
Cabrio się zbuntowało i wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Długo się nie zastanawiałem i rozebrałem silnik. Głowica idzie cała do roboty komplet uszczelek już zamówiony. przy okazji uszczelniłem vacum pompę i zmieniam kolektor dolotowy i regeneruję alternator. Do zmiany mam też poduszki pod silnikiem. Szukam kostki do czujnika temperatury(od dołu krućca 4 pinowa, brązowa kostka). Macie jakieś wskazówki co mogę od razu zrobić jak silnik jest otwarty?
Cała ta robota ma już powoli przygotować silnik pod standalone, chcę się pozbyć tego wtrysku i mieć kontrolę nad zapłonem. Powoli kompletuje graty do tej zabawy.
Fotele tak jak napisałem w pierwszym poście są z A4 B6 cabrio, przeróbka opisywana już na forum, u mnie kanapa tylna została ori. Fotele z B6 są świetne, fajnie pasują do wnętrza a el.regulacja w tylu płaszczyznach robi robotę i w gratisie jest schowek pod nogami
Fotele tak jak napisałem w pierwszym poście są z A4 B6 cabrio, przeróbka opisywana już na forum, u mnie kanapa tylna została ori. Fotele z B6 są świetne, fajnie pasują do wnętrza a el.regulacja w tylu płaszczyznach robi robotę i w gratisie jest schowek pod nogami