Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Coupe 2.3 10v

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 wrz 2014, 22:10

Maniecmac jak zwykle trafi w sedno spawy :mrgreen: :mrgreen: <ok>

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 01 wrz 2014, 22:16

jakie krzaki :mrgreen: Mariusz Obrazek

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 wrz 2014, 22:21

Wnetrze jeszczena swoim miejscu, czy zostala juz sama skorupa? Szczep quattro tez bedzie?

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 01 wrz 2014, 22:24

jakie wnętrze :lol: norma że gdzieś je wsiąkło
emanuel33 pisze:Szczep quattro tez bedzie?
ośka dlatego NG z Turbem i max 250koni :mrgreen: więcej nie potrzebuję :mrgreen:

emanuel33

Post autor: emanuel33 » 01 wrz 2014, 22:28

Czyli norma ze najpierw szczury wnetrze gdzies na gniazdo ... se wziely a dopiero potem mechanika :lol:

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 03 wrz 2014, 22:29

Jakby ci się znudził ten projekt to przyciągaj go do mnie zaopiekuje się nim <ok>

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 05 gru 2014, 21:44

coraz bliżej święta <mikolaj>
znaczy miało być coraz bliżej końca :lol:
blokada daje rade 8-)
Obrazek
lekki porting :arrow: Obrazek
jeśli chodzi o niusy to pomysł z turbosprężarką zastąpił kompressor :-P

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 07 gru 2014, 00:03

jak nic uparłeś się na ten świst, lepiej poka co tam mikołaj przyniósł ?

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 07 gru 2014, 01:11

Szukałem mikołaja na Essen motor show :mrgreen: i dostałem jedynie Coupe Quattro 20v w skali 1:48

Awatar użytkownika
maniekmac
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 520
Rejestracja: 15 paź 2008, 17:41
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Kodeń

Post autor: maniekmac » 07 gru 2014, 01:19

no to piknie, teraz jeszcze poszukaj 1:1

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 20 gru 2014, 00:49

przyklad birola (wlasciciel i budowniczy Passata 32B RWD z Lublina) mowi ze NG nie nadaje sie do pracy z napelnianiem wymuszonym ale poczekam i popacze co tam wymodzisz... <ok>

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 22 gru 2014, 21:49

deejay.ftb pisze:poczekam i popacze co tam wymodzisz...
bardzo wolno mi to wszystko idzie :-| prawie jak Tobie :-P
szukam sposobu jak przejść przegląd bez zemsty Roberta Boscha <ok>
a jeszcze lakier nowy będzie położony tak więc nic na szybciocha :mrgreen:

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 22 gru 2014, 21:51

Dziki pisze:prawie jak Tobie :-P
nie porownuj sie ze mna, nie ta liga Przyjacielu... <ok>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 sty 2015, 11:37

Hmm...uturbiac NG lub pakowac kompresor...Planowac moce na ok 250 KM a do tego auto oska... :-/ Dla mnie osobiscie pomysl dziwny i tlumaczenie zeby udowodnic ze sie da bez wzgledu na koszta nie wydaje sie racjonalne.Sorry ale dla mnie to po prostu zly pomysl.Przeciez wiadomo ze bez wzgledu na koszta da sie wszystko.Pytanie tylko po co.Kiedys juz byly projekty NG z turbo.Niezbyt owocne z tego co kojarze.Osobiscie nie podjalbym sie takiej opcji i pakowal do budy AAN,3B, lub ABY czyli sprawdzone 2.2 T ktore ma potencjal.No i quattro to podstawa przy mocach w ktore chcesz celowac.Oska bedzie gubic trakcje.Nie mniej jednak kibicuje Ci kolego i mam nadzieje ze dopniesz swego a projekt nie umrze.Pzdr
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

afro89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 15 lip 2012, 13:50

Post autor: afro89 » 08 sty 2015, 15:06

Ja także kibicuję projektowi, kompresor, fajna sprawa. Co do napędu to mi także nie wróżyli niczego dobrego a obecnie mam 260 KM i 500NM w ośce i daje radę, nie ma czegoś takiego że na 3 biegu traci trakcję i takie tam, jak nie szczelisz ze sprzęgła to trakcja jest.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga